11. luku

921 57 11
                                    

Gaalailta. Kello on neljä päivällä ja me kaikki naiset olemme Selenalla valmistautumassa. Talo on täynnä puvustajia ja meikkaajia. Mulle laitetaan kunnon blingbling siniset luomivärit ja tekoripset joiden toisessa päässä - korvan puolella - on timantit. Puen päälleni Gigiltä saamani mekon ja hiukseni suoristetaan. Hiukset etuhiuksia myöten vedetään taakse ja niihin laitetaan ainakin kilo lakkaa.

"Mä en erotu jouluvaloista", huomaan katsottuani peiliin, ja saan muilta tuimia katseita.

"Sä olet helvetin upea, joten nauti siitä ja pidä hauskaa tänään", Selena neuvoo. Huokaisen ja vilkaisen vielä peiliin. Mun luomivärit ei todellakaan tulisi kestämään koko iltaa.

"Mä tarvitsen jotain juotavaa, en mä muuten uskalla sinne mennä", mangun ja naiset vilkaisevat toisiaan virnistellen.

"Se on jo hoidossa, älä huoli", Kendall nauraa ja hakee luoksemme viinapullon. Olen jo valmis, joten teen meille drinkit ja alamme siemailemaan niitä pikkuhiljaa.

Kun kello tikittää lähemmäs yhdeksää, meidät kaikki neljä napataan valkoiseen limusiiniin ja matkamme kohti gaalaa alkaa.

"Olenko mä ainoa, joka alkaa olemaan hieman humalassa?" kysyn virnistäen.

"Et", Gigi mutisee ja pitelee päätään hieman huterasti. Selena ja Kendall purskahtavat nauramaan ja nauru kestää sen verran pitkään, että noikin on ihan selvästi humalassa - muttei kukaan meistä ole pahasti. Kaikki kuvaavat Snapchattiin ja Instagramiin kuvia itsestään ja toisistaan. Otamme vielä limusiinimatkalla skumppalasit, jotka joudumme kumoamaan nopeasti, sillä olemme jo perillä. Lasit laskemme takaisin pöydälle ja ensimmäiseksi nahkapenkiltä nousee Kendall, sitten Gigi, mä ja loppuhuipennukseksi Selena. Fanit kiljuvat täyttä kurkkua ja paparazzit hullaantuvat.

"Neljä prinsessaa!" meille huutaa joku paparazzi. Hymyilemme miehelle ja jatkamme punaisella matolla kohti kuvaus-seinää. Olen siinä vain hetken, kunnes jatkan matkaani sisälle. Muut tulevat hetken päästä perässä ja katselen ympärilleni ehkä jopa hieman rauhoittuneena jo. Väenpaljous ahdisti mua todella paljon, mutta humala auttoi siihen.

"Jätkätki on päässy jo paikalle, tottakai ensimmäisenä baaritiskille", Kendall huokaisee, mutten voi olla näkemättä pientä huvittuneisuutta naisen katseessa. Menemme Michaelin, Xavierin, Codyn, Fredon ja Justinin luo.

"Vau", miehet henkäisevät käännyttyään meihin päin.

"Tekin näytätte melkein ihmisiltä", Kendall tokaisee, mutta puhkeaa kukoistavaan hymyyn kun Michael tarttuu naisen vartaloon ja vetää tämän lähelleen. Parin suudellessa Cody pyöräyttää Gigin ympäri ja on sulaa vahaa naisen edessä. Seuraavaksi Fredo pyytää Selenaa tanssimaan ja jäljelle jäädään vain mä, Xavier ja Justin.

"Helvetti.. mä lähden etsimään yöseuraa", Xavier tuhahtaa ja lähtee lätkimään. Justin on sanomassa jotain, mutta Hailey tulee luoksemme ja estää miehen aikeet.

"Vau, te taidatte olla niin tyhmiä, ettette huomaa kun noi idiootit kuvaa teitä", Hailey naurahtaa ja osoittaa paparazzeja katsellaan.

"Vau, oletko sä oikeasti niin idiootti, että tulit meidän luokse että pääsisit niiden kameroiden alle?" Justin kysyy. Hailey tuhahtaa ja lähtee jatkamaan matkaansa. "Joko sä nyt näet, millainen se on oikeasti?"

"Kaipa", huokaisen. Kaikkia pyydetään palkintotilaisuuteen, joten etsimme ystävämme ja sen jälkeen paikkamme. Mä, Gigi, Xavier, Kendall ja Fredo istutaan vähän kauempana kuin Justin, Selena, Michael ja Cody koska me ei voitaisi voittaa palkintoja.

Justin voitti pari palkintoa, joten mies ilmoitti, että ton luona olisi jatkot. Lähdimme kaikki samalla limusiinilla Justinin luokse ja perässämme kurvaa ainakin viisi muuta limusiinia, jotka ovat pullollaan juhliin tulijoita. Ilmeisesti joku järjesti jatkot Justinin kartanoon sillä välin kun olimme gaalassa, sillä kaikki ovat tiptop kunnossa ja alkoholia on enemmän kuin maksa jaksaa pilkkoa.

jb - ciao bella Where stories live. Discover now