15. luku

751 57 4
                                    

Justin

En vastannut Haileyn viestiin, eikä sieltä muuta tullutkaan. Mä kävin kotona suihkussa ja syömässä, jonka jälkeen jatkoin matkaa.

"Missä sä olet? Oli puhe että olisit tullut studiolle ysiltä.. -Scooter"

Kun pääsen ajamaan hiljaisemmalle tielle, avaan puhelimen pääsykoodin ja menen viesteihin.

"Sori, tuli muuta. Nähdään aamulla klo 12? -J"

Laitan puhelimen takaisin lukkoon ja nakkaan sen pelkääjänpaikalle. Katselen ympärilleni, kunnes katseeni osuu helvetin isoon kartanoon ja voin melkein tuntea basson autooni asti. Otan puhelimen nahkapenkiltä, avaimet virtalukosta ja astun ulos. Käännän snapbackini taakse, nostan mustia shortsejani ja painan pienestä napista, joka lukitsee autoni ovet. Lähden kävelemään rauhallisesti kohti isoa, tammista ovea.

"Kato, helvetti", Michael huudahtaa. "Sua ei tällaisissa bileissä olekaan näkynyt, bro!"

"Ei ole, ei. Rupes elämä ahdistaan, joten piti tulla hengähtään", virnistän ja jatkan matkaani keittiöön. Hails istuu baaritasolla ja juttelee parin jonkun jätkän kanssa punainen muki kädessään ja mies juuri ojentaa naiselle jointtia. Hails kuitenkin kääntyy katsomaan mua ja yllättyy näkemästään niin, että mies pitää jointin itsellään.

"Jos jointti ei kierrä kehää, saat paholaiset päälles", naurahdan ja miehen tajuttua kuka mä olen, se tarjoaa mullekin. Ja mähän otan vastaan sen mielelläni.

"Mikä saa herra Bieberin tulemaan näin alhaiseen seuraan? Mä luulin, ettei seura enää kelpaisi", Hails hymähtää. Mä tiedän kuitenkin, että nainen on mielissään mun ilmestymisestä.

"Itseasiassa mä en tiedä itsekään, mutta veikkaisin että päällimmäiseksi mä tarvin naista", hymähdän. Haileyn seurassa olleet kaksi miestä innostuvat.

"Mun sisko on mielettömän upea kimma, mä voin antaa sen numeron jos kiinnostaa", toinen sepittää ja toisen puheet menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

"Mä olen aina tavoiteltavissa, sä tiedät sen", Hails iskee silmää makuuasennossa. Pakko myöntää että mä kyllä ymmärrän, miksi Hailey on malli - nainen on upea.

Cara

Menen Justinin studiolle, mistä löydän Kukin levyttämässä jonkun biisiä.

"Hei, Kuk! Onko hajuakaan missä Justin voisi olla?" kysyn. Olen käynyt miehen kotona ja kysellyt kaikilta miehen ystäviltä, muttei mistään ole kuulunut mitään.

"Kuulinko mä oikein, etsitkö sä Justinia?" ilmeisesti joku uusi artisti kysyy vähän sen jälkeen, kun Kuk on vastannut kysymykseeni kieltävästi. Nyökkään toiveikkaasti.

"Gigi laittoi mulle juuri viestiä olevansa Haileyn ja Justinin kanssa jossain bileissä. Mä lähden tästä sinne, pääset mun kyydillä?" mies ehdottaa ystävällinen hymy huulillaan. Hailey ja Justin samoissa bileissä!? Tästä ei hyvää seuraa..

"Joo, mä jään odottamaan", mutisen. Noin parikymppinen mies nyökkää hymyn kera ja istun odottamaan sen kymmenen minuuttia, että toi olisi valmis. Sen jälkeen lähdemme matkaan ja olen suoraan sanottuna kauhusta kankeana - mitä mä tulisin näkemään? Vai näkisinkö Justinia ja Haileytä ollenkaan, kun ne olisivat jonkun lukitun oven takana? Helvetti, tää olikin huono idea. Kun saavumme helvetin ison, beigen värisen kartanon eteen, vastassamme on paparazzeja. Bileistä on selvästikin ilmoitettu jossain somessa - tai joku typerä humalainen on julkaissut kuvia täältä. Pääsemme porteista sisään ja saamme parkkeerattua auton kymmenien muiden autojen sekaan.

jb - ciao bella Where stories live. Discover now