7. luku

901 60 0
                                    

Justin

"Tää on paha tapa, Justin", Hailey myhäilee, silitellen rakennekynnellään kaulaani. Nainen kumartuu korvanjuureeni ja kuiskaa: "jos sä meinasit saada Caran, sun pitäisi lopettaa tällainen hölmöily, tuhmuri." Lopuksi Hailey puraisee korvalehteäni leikkisästi, virnistäen niin, että täydellisen valkoiset hampaat tulevat esiin. Hymähdän ja vedän jointin tuhkakupilta takaisin huulilleni.

"Sun pitäisi olla enemmän ihmismäinen niin mä ehkä jaksaisin katsella sua sen sijaan", totean. Hailey nielee kaiken paskan, mitä mä ton niskaan kaadan. Koska, noh, mähän olen Justin Bieber? Nainen maukaisee kuin kissa ja nousee syliini sulavasti. Nainen kietoo kätensä niskani taakse ja katsoo mua hetken silmiin. Liu'utan käteni naisen mekon vetoketjulle ja vedän sen alas. Hailey hymyilee ja puree huultaan.

"Mä tiesin ettet sä voisi vastustaa mua."

x

"Justin, kuunteletko sä ollenkaan?" Scooter huokaisee.

"No joojoo", mumisen. Kasvoillani loistava hymy saa Scooterin selvästi oikeille kärryille, mitä olen tehnyt ennenkuin tulin studiolle - enkä tarkoita seksiä, vaan sitä toista asiaa.

"Sä haiset kummalliselle", mies tuhahtaa. Kyllähän se tietää että mä hiisaan, onhan se sentään mun luonani käynyt - ja siellä vasta haiseekin kannabis.

"Eli tää biitti tulisi tähän?" vaihdan puheenaihetta. Nyökytän päätäni, kun Kuk laittaa tarkoittamani biitin soimaan. "Ja kertosäe olisi tässä?"

"Ei, tästä alkaa jo toinen osa", Kuk kertoo, kelaten biittiä taaksepäin ja painellen jotain nappeja. "Tää on kertosäe, mutta tätä kohtaa pitää hieman pitkittää, ettei tarvi räppäämään kuitenkaan alkaa." Hörähdän ilmeisesti liian oudosti, sillä Scooter ja Kuk vilkaisevat toisiaan. Alamme pikkuhiljaa töihin, sillä aikataulumme on todella tiukka. Singlestä tulisi aivan mieletön, sen tiedän. Mutta keikat tulisivat olemaan ainakin aluksi todella vaikeita.

Cara

Avaan ulko-ovemme ja raahaan ruokaostokset mukanani sisälle. Tyhjennän pussien sisällöt jääkaappiin ja pakastimeen. Pussit laitan laatikkoon ja jatkan matkaani huoneeseeni. Avaan oven ja karjaisen suoraa kurkkua.

"Oho, ei ollu tarkotus säikyttää noin pahasti kuitenkaan", Justin virnistää sängylläni maaten, selaten samalla jotain lehteä.

"Miten helvetissä sä pääsit sisälle?" kysyn vieläkin säikähdyksestä herkillä. Lasken kotiavaimet ja puhelimen pöydälle täristen.

"Mulla on suhteita", mies virnistää.

"Anna olla viiminen kerta, kun käytät suhteitas päästäkses meille!" huudan raivoissani ja Justin vain nauraa. Mies on ihan ihmeellinen. "Mä olen tosissani Justin! Mitä sä muutenkaan täällä teet?"

"Mulla oli tylsää, joten mä päätin tulla pitämään sulle seuraa", mies hymähtää. Tylsää? Maailmankuululla poptähdellä? Ehkä huonoin tekosyy, mitä olen koskaan kuullut.

"Mulla on muutakin tekemistä kuin piristää sua", huomautan, vaikkei mulla oikeasti ole minkäänlaisia suunnitelmia.

"Elisa kyllä sanoi, ettei sulla ole mitään kun Caitlinkin lähti jonnekin matkalle tai jotain", Justin hymähtää ja vaihtaa lehden sivua. Puren kieltäni ja huokaisen erittäin syvään.

"No, ehkei mulla ole suunnitelmia, mutta mä en silti aijo olla ainoaa iltaa kun täällä saan olla yksin, sun kanssas. Etsi Hailey ja mene härnäämään sitä", pyydän.

"Hailey, mulla ei ole minkäänlaista asiaa sille muijalle", Justin hörähtää, mutta vasta sitten tajuaa mitä tuli sanoneeksi.

"Justin!" huudan. "Oletko sä helvetti pilannut asiat Haileynkin kanssa!?"

jb - ciao bella Where stories live. Discover now