18. luku

811 59 6
                                    

Availen pikkuhiljaa silmiäni ja vastassani on auringonpaiste. Hinkkaan silmiäni saadakseni ne auki kokonaan, jonka jälkeen mieleeni palaa viimeyö. Hymyillen käännyn toiselle kyljelleni ja vastassani on suloisesti nukkuva mies, jonka hiukset on helvetin sekaisin ja kaula ja rintakehä on täynnä jälkiä eilisyöstä. Yhtäkkiä Justin ynähtää unisesti ja raottaa silmiään, kohdaten katseeni.

"Huomenta", hymyilen ja mies vetää mut lähelleen, kuiskaten huomenet takaisin aamukäheällä äänellään.

"Kello on varmaan ihan helvetin paljon", huomautan.

"Mua ei kiinnosta vaikka sulla olis kiire johonki, koska mä en tuu päästään sua tästä sängystä pois koko päivänä", mies ilmoittaa silmät kiinni, kuitenkin pitäen vahvat kädet ympärilläni. Hymyilen ja painan suudelman miehen huulille, mutta mies ei haluakaan erkaantua vielä, vaan pidentää sitä. Nousen miehen vatsan päälle, suudelman jatkuessa ties kuinka kauan.

Justin

Seuraavat päivät molempien onneksi olivat vapaapäiviä, joten vietimme ne joko mun tai Caran luona loikoillen. Mutta silti mun työnteon pitää jatkua, joten paluu arkeen tapahtuisi tänään.

"Monelta sä esiinnyitkään?" Cara kysyy, kääntäen katseensa MacBookkinsa ruudusta muhun. Istumme lentokoneessa matkalla Los Angelesiin, koska mä esiintyisin siellä pidettävillä festivaaleilla illalla.

"Yhdeksältä."

Viiden tunnin lentomatkan vuoksi jäämme Losiin yhdeksi yöksi ja palaisimme aamulennolla. Cara vilkaisee rannekelloaan, enkä voi olla huomaamatta pientä virnettä naisen huulilla. Kysyvä katseeni saa naisen naurahtamaan.

"Mä ehdin nähdä Nick Jonasin ja Tove Lo'n esityksen", tämä upeus valottaa ja on mun vuoroni näyttää huvittuneelta. En voi estää itseäni vetämästä Caraa syliini ja suukottamasta tota.

"Mä kerkeän käydä vessassa ja te ootte jo kiinni toisissanne", Xavier pudistelee päätään ja istuu nahkapenkille eteemme. Selenakin esiintyy festareilla, mutta se, Kendall ja Michael menivät Losiin jo aikaisemmin Kardashienin yksityiskoneella, koska Selena esiintyi päivää ennen.

"Hassua, ettei mun lentopelko tunnu enää niin isolta", Cara hoksaa. "Ehkä se johtuu susta?" Nainen sylissäni kääntyy katsomaan mua kysyvästi ja mä kohautan hymyillen olkiani. Tai sitten se johtuu tästä yksityiskoneesta.

LAX-lentokentälle saavuttuamme kiitämme kapteenia rauhallisesta kyydistä ja keräämme tavaramme, jonka jälkeen astumme lämpimään ulkoilmaan. Yksi henkivartijoista huomauttaa paparazzien väijyvän vähän joka paikassa, joten mä vedän hupun päähäni, Cara peittää kasvonsa tietokoneellansa ja Xavier tapansa mukaan vilkuttelee kuvaajille kuin presidentti konsanaan. Mustan pakun sivuovi aukeaa ja sujahdamme sinne mahdollisimman nopeasti.

"Xavier, ala tulla", naurahdan, kun mies jää keikistelemään kuvaajille. Mies astuu autoon, ovi suljetaan ja lähdemme kohti hotellia.

"Mä rakastan tätä kaupunkia", Cara huokaisee katse tummennetussa ikkunassa. Nainen kaivaa laukustaan mustat pilottilasit ja laittaa ne automatkan ajaksi otsalle.

"Onhan tää upee", Xavier nyökkää. Hotellilla nakkaamme tavarat meidän huoneeseen - meillä on yksi huone, jossa on kaksi makuuhuonetta - ja lähdemme syömään hotellin ravintolaan. Yllätykseksi Cara on nopein syömään, joten nainen lähtee valmistautumaan huoneeseemme.

"Jollaki on kiire nähdä Nick Jonas", kohautan kulmiani ja Xavier naurahtaa.

"Ehkä sä oot vaan tekosyy, miten se pääsee tapaamaan Nick Jonasin ja muut kuumat artistit", mies virnuilee.

"Sä oot aina niin hyvä ystävä", hymyilen sarkastisesti, eikä Xavier voi olla purskahtamatta nauruun.

Cara

Saavumme festaripaikalle ja menemme Justinin pukuhuoneeseen. Siellä on telkkari, josta näkee lavan tapahtumat. Juuri nyt siellä on esiintymässä Meghan Trainor ja yleisö on ihan messissä. Kello on vähän yli kuusi ja ennen Justinia esiintymään menisi vielä Jason Derulo ja tietenkin Nick Jonas ja Tove Lo. Justin on pääesiintyjä - yllätys yllätys - joten kaikki festaripaikalla paapovat miestä kuin Jeesusta.

"Rakkaani", kuulen takaani ja käännyn katsomaan Justinia kysyvästi. "Kato kuka saapu just." Käännyn miehen osoittamaan suuntaan ja olen haljeta onnesta - Nick Jonas!

"Miltä mä näytän?" panikoin kääntyessäni takaisin Justiniin päin.

"Sun ei pitäis miettiä tollasta", Justin tuhahtaa, mutta tiedän miehen vain pelleilevän. "Sä näytät hyvältä." Mies painaa pienen suukon huulilleni, jonka jälkeen tajuan Nickin tulevan meidän luoksemme.

"Hei", mies hymyilee Justinille kuin vanhalle tutulle. Justin vastaa samanlailla ja tajuan miesten tuntevan ilmeisesti ennestään jo aika hyvin. He vaihtavat kuulumisia, jonka jälkeen Nick kääntyy katsomaan mua.

"Nick", mies esittäytyy, ojentaen kätensä muhun päin.

"Cara", hymyilen takaisin.

"Cara on sun fani", Justin kertoo Nickille virnuillen kiusoittelevasti. Käännyn katsomaan Justinia murhaavasti ja Nick naurahtaa lempeästi.

"Kiva, että on noinkin kuumia faneja", Nick vitsailee virne huulillaan ja Justin luo mieheen muka-varoittavan katseen, jonka jälkeen nauramme kaikki. Otamme parit kuvat keskenämme ja juttelemme niitä näitä.

"Oli tosi kiva tavata, mutta mun pitää lähteä valmistautumaan keikkaan. Nähdään taas", Nick hymyilee ja hyvästeltyämme lähtee omaan pukuhuoneeseensa.

Justininkin piti valmistautua, joten päätimme Xavierin kanssa mennä katsomaan Jason Derulon esiintymistä.

"Musta on tosi kiva, ku te kaks ootte taas pari", Xavier sanoo yhtäkkiä. Käännyn katsomaan miestä ja hymyilen.

"Niin mustaki."

Jammailemme Want To Want Me'n mukana ja pari henkilökunnan jäsentäkin osallistuvat hauskanpitoomme.

"Tästä puuttuu vaan joku kiva drinkki", nauran ja alkoholistisen luonteen omaava Xavier nyökkäilee. Kerkesimme katsella keikkaa vielä jonkun aikaa, kunnes kuulen nimeni. Kun käännyn, vastassani on CREW -paitaan sonnustautunut nainen, joka ojentaa mulle ja Xavierille kahta drinkkiä.

"Mä en tiennyt mistä te pidätte, joten toin vain jotain. Kertokaa jos tarvitte jotain muuta", nainen hymyilee ja lähtee, ennenkuin kerkeämme edes kiittää.

"Mitä ihmettä?" saan sanotuksi, eikä Xavierkaan voi muuta kuin nauraa. Maistan juomaani, enkä voi olla irvistämättä - helvetisti jotain väkevää ja varmasti vain pieni loraus sitruunaa.

"Kyllähän tää kelpaa", Xavier virnistää - varmasti kelpaakin.  Nautiskelimme juomia hetkisen ja jossain välissä tunnen, kuinka vahvat kädet kietoutuvat ympärilleni takaapäin.

"Onko toi viinaa?" Justin kivahtaa huvittuneena.

"Täähän oli siis Caran idea, älä kato mua tolleen", Xavier mökeltää, Justinin nauraessa. Mies maistaa drinkkiäni, joutuen kuitenkin yskäisemään.

"Eihän tota oo ees lantrattu", mies nauraa. Jason ilmoittaa seuraavan biisin olevan uusin tuotos, joten tiedän heti sen olevan If It Ain't Love ja innostun, sillä olen kuunnellut biisiä ihan kamalan paljon viimeaikoina. Ilmeisesti niin on Justinkin, sillä mies tanssii ja laulaa meidän kanssa biisin mukana. Mies ottaa kädestäni kiinni ja laulaa kertosäkeen mulle niin suoraan silmiini katsoen, että jalkani ovat pettää alta.

jb - ciao bella Where stories live. Discover now