19. luku

702 56 6
                                    

Yksi drinkki riitti mulle - se nousi juuri sopivasti päähän ja viilensi niin, etten ihan kuollut auringon paahtaessa täydeltä taivaalta. Justinin keikka alkoi kuitenkin niin myöhään, että aurinko kerkesi laskea ja mulle tuli jopa hieman kylmä.

"Rakas, onko sulla kylmä?" Justin kysyy huolestunut ilme kasvoillaan.

"Vähän vaan, mutta sun pitää olla parin minuutin päästä lavalla, älä musta huolehdi", naurahdan, muttei mies jätä asiaa sikseen. Toi kutsuu jonkun henkilökunnan jäsenen luoksemme ja käskee sitä tuomaan mulle jotain lämmikettä.

"Sulla on pelkät shortsit ja toppi, sä kuolisit tänne", Justin huokaisee. Ilmeisesti miehen korvanappiin sanotaan jotain, sillä mies näyttää keskittyvän kuuntelemaan sitä. "Okei, mun pitää olla parinkymmenen sekunnin päästä lavalla", mies naurahtaa ja suikkaa huulilleni suudelman, hypellen iloisesti lavalle. Joku mies tuo mulle harmaan viltin ja mä kiitän miestä sydämeni pohjasta. Kiedon viltin ympärilleni ja alan vasta nyt miettimään, missä Xavier hiihtelee. Vilkuilen ympärilleni, kunnes näen miehen jonkun naisen seurassa. Pudistelen huvittuneena päätäni ja jatkan Justinin keikan seuraamista hyvällä mielellä.

Pääsimme lähtemään takaisin hotellille aika myöhään, joten Justin on tosi väsynyt. Hyvä että miehen silmät pysyvät auki, mutta silti se jaksaa hymyillä kaikille tasapuolisesti ja jakaa pari nimmaria joillekkin hotellin henkilökunnan jäsenille.

"Jos sä haluat, sä voit mennä katteleen Losin yötä Xavierin kanssa", Justin hymyilee, kun toi on tullut suihkusta. Istun sängyllä ja vedän vettä valuvan miehen päälleni.

"Mä en mee mihinkään ilman sua", sanon ja suutelen tota. Mies tuoksuu mielettömän hyvälle, enkä malta odottaa että pääsen käpertymään ton viereen ja rauhoittumaan. Koko päivä on ollut niin kovaa häsellystä ja musiikki on ollut niin lujalla, että korvissa piippaa.

"Ehkä se sopii ihan hyvin", Justin virnistää ja näykkää alahuultani leikkisästi. "Meillä on kyllä aikaa bilettää vaikka joka maassa jos siltä tuntuu."

Miehen lause tuntui jotenkin ihanalta ja sai vatsaanpohjaan sellaisen kutkuttavan tunteen. En tiedä mitä meidän seurustelusta koituisi, mutta mulla on sellainen olo, että kestäisimme kaiken yhdessä. Enkä huolehdi tulevaisuudesta ekaa kertaa pitkään aikaan, sillä tiedän yhden asian - ainakin Justin kuuluisi siihen.

x

"Rakas, meidän lento lähtee kahden ja puolen tunnin päästä", Justin kuiskaa aamulla korvaani. Havahdun hereille ja katson hölmistyneenä ympärilleni.

"Miks mulla on sellanen tunne, että mä olisin nukkunut viis minuuttia?" ihmettelen ääneen.

"Koska me nukuttiin kaks tuntia", Justin virnistää ja suikkaa suukon huulilleni. Mies nousee pirteästi ylös ja nostaa puhelimensa käteen. Toi tulee takaisin viereeni, selaten samalla puhelintansa.

"Nick laitto meidän kuvan Instaan", Justin hoksaa ja mä painaudun lähemmäs miestä, että näkisin ton puhelimen näytön. "Kuvatekstinä: 'beautiful people ♥' ja se on merkannu meidät tähän."

"Aww", hymyilen ja otan oman puhelimeni yöpöydältä. Huomaan, että puhelimeni on seonnut uusista seuraajista, joten joudun odottamaan hetken että pääsen Instagramiin. Tykkään kuvasta ja selaan hiukan somejani. Justin makaa vierelläni ja nojaan ton rintakehään. Tunnen kuinka mies hengittää rauhallisesti ja silittelee hiuksiani samalla, kun lukee Twitteriään.

Lopulta havahdun siihen, että joudun juoksemaan suihkuun, sillä tajusimme että lentoon ei olisi enää kauaa aikaa. Vedän märät hiukset nutturalle ja laitan vain hieman ripsiväriä, sillä voisin meikata loppuun lentokoneessa. Pakkaan vähäiset tavarani laukkuun ja puen päälleni kesäisen, kukkakuosisen maximekon. Jalkani upotan punaisiin kiilakorkokenkiin.

"Kestääkö vielä kauan, Xavier?" huudan, sillä olemme Justinin kanssa jo valmiita.

"Joojoo", mies mutisee, kuulostaen erittäin pahoinvoivalta. Xavier perässämme raahautuen jatkamme matkaamme aulaan.

"Hotellin edessä on hieman väkeä, mutta aidat ja iso määrä turvamiehiä mahdollistavat sieltä lähdön kummiskin. Jos olette kovin väsynyt herra Bieber, niin voimme toki järjestää lähdön jotenkin muuten", hotellin omistaja kertoo.

"Kaikki hyvin, voidaan lähteä niinku ollaan järjestetty", Justin nyökkää. Omistaja näyttää helpottuneelta, kun ei tullutkaan enempää säätöä tähän lähtemiseen. Mies kättelee meidät ja toivottaa hyvää ja turvallista matkaa. Pari sisälle tullutta turvamiestä nappaa meidän laukut ja vie ne edeltä autoon, joten fanit tajuavat että Justin olisi tulossa ihan piakkoin.

"Kaikki ok?" Justin varmistaa.

"Tottakai", hymyilen. Mies päästää kädestäni irti, mutta pitää kättään suojelevasti selkäni takana. Painan aurinkolasit silmilleni ja Justin vetää hupun päähänsä. Xavier tulee perässämme, kuitenkin turvallisen lähellä. Kun ovi aukaistaan, tärykalvoni räjähtävät tiehensä. Justin rustaa parit nimmarit, mutta hälinä alkaa käydä niin levottomaksi, että turvamiehet käskevät meidän mennä autoon. Kun istun autoon, suustani pääsee maailman isoin haukotus.

"Sain muuten eilen elämäni parasta seksiä", Xavier möläyttää yhtäkkiä.

"Ja varmaan unissas", mutisen väsyneenä.

"No et tainnu sinäkään jäädä ilman, ku silmätkään ei meinaa pysyä auki", Xavier kuuluttaa, että varmasti joka ikinen henkivartija tässä autossa kuulisi.

"Justin on tollanen pihtari, yritäppä siltä jotakin saada", höpötän läpällä niinkuin miehet konsanaan ja jätkät purskahtavat nauramaan.

// Sori tönköstä ja lyhyestä luvusta, ei oo ilmeisesti ollu oikeen inspiraatiota ku oon tän kirjottanu. 😅 Kiitos teille kaikille jotka tätä jaksaa lukea. ❤️

jb - ciao bella Where stories live. Discover now