9. luku

895 57 1
                                    

Aamulla herään aivan järkyttävään päänsärkyyn, yllätys yllätys. Onneksi mulle ei tule ikinä oksennuskrapulaa, vaikka onkin sellainen olo että voisi oksentaa. Nousen tuhisevan Selenan vierestä ja menen suihkuun. Se raitistaa hieman oloani, joten puen yöpaidan vielä päälleni ja menen alakertaan etsimään särkylääkettä.

"Huomenta", Justin toivottaa, istuen keittiönpöydän ääressä mehulasin kera. Mumisen jotain epämääräistä ja tongin kaappeja häpeilemättä. "Kolmas vasemmalta." Huokaisen ja otan miehen neuvosta vaarin, jolloin löydän kunnon kokoelman lääkkeitä. Otan Buranapurkin käteeni, sillä se sattui ensimmäisenä silmääni. Nielaisen lääkkeen veden kera ja jätän purkin pöydälle, sillä musta tuntuu etten olisi ainoa jolla olisi pää kipeä.

"Miksi sun pitää pelleillä mun kans? Sä lupasit olla kunnolla", käyn suoraan asiaan, kun olen istuutunut miestä vastapäätä.

"Mitä sä tarkoitat?" Justin kysyy hämmentyneenä.

"Eilistä", huokaisen turhautuneena.

"Teinkö mä jotain sulle, vai..?" Justin kysyy todellakin ulkona asioista.

"Etkö sä helvetti soikoon muista?" kivahdan. "Mitä sä luulet, että mä tarkoitan!? Kyllä sä itse tiedät mitä sulla tai jollain muulla - ties vaikka kaikilla - on mukana!" Nyt Justin näyttää pääsevän kärryille ja mies näyttää katuvalta. Tämä haroo blondeja, sekaisin yön jäljiltä olevia hiuksiaan ja huokaisee.

"Mä olen pahoillani.."

"Toi lause ei merkkaa mulle enää mitään sun suusta kuultuna. Seuraavan kerran sä valitset mun ja kukan väliltä, että kumman otat mielummin mukaan, sillä mä vannon, että seuraavan kerran tutkin kaiken mitä sulla on mukanas", lupaan.

"Mulla ei ole mitään mukana, mä vannon", Justin vannottaa käsi paljaalla rintakehällään.

"Mä en edes halua tietää kenellä on", huokaisen ja painan pään käsiini. "Mä en halua olla täällä, jos kukaan teistä ei osaa pitää hauskaa ilman, että teidän päät on ihan sekaisin. Hailey varoittikin mua ihan aiheesta." Tässä vaiheessa Justinin silmiin syttyy puhdas viha.

"Oletko sä puhunut Haileyn kanssa?" mies melkein huutaa.

"Olen", hymähdän.

"Luuletko sä tosissas, että se nainen haluaisi sulle jotain hyvää? Sulla ei ole hajuakaan, millainen se on oikeasti", Justin raivoaa. Hailey ei todellakaan ole miehen lempi-ihminen.

"Kun ajattelee, ei mulla ole edes hajuakaan millainen sä olet enää", sanon hiljaisella äänensävyllä.

"Miten te jaksatte tapella näin aikaisin aamusta?" Xavier huokaisee ja pitelee päätään. Miehellä on pelkät collegehousut jalassa, joten tämän tumma ylävartalo on paljaana. Justin ei käännä katsettaan musta, mutta sanoo Xavierille vihaisesti:

"Nyt ei oo hyvä hetki."

Xavier hoksaa nostaa katseensa meihin ja katoaa sitten hetkessä Buranapurkki matkassaan takaisin yläkertaan.

"Mitä muuta se helvetin akka sulle syötti?" Justin kysyy.

"Mitä se sulle kuuluu?" vastaan kysymyksellä, joka suoraan sanottuna vituttaa Justinia. Samassa Cody, Gigi ja Selena tulevat keittiöön, katsoen meitä ihmeissään. Kaikki kolme istuvat seuraksemme keittiöön, joten saan hyvän tilaisuuden poistua mun ja Selenan huoneeseen. Avaan laukun ja otan ylisuuren T-paidan päältäni. Samassa Justin tulee huoneeseen koputtamatta ja istuu sängyllemme. Mulkaisen miestä ja vedän alusvaatteiden päälle mustat minifarkkushortsit lämpimän kelin vuoksi ja paidaksi valitsen tummanpunaisen löysän topin.

jb - ciao bella Where stories live. Discover now