10. luku

903 55 0
                                    

Justinilla on haastattelu The Ellenissä ja me lähdettiin Kendalin ja Michaelin kans mukaan, sillä sieltä lähtisimme syömään jonnekin.

"Tyga! Saanko mä nimmarin?" joku Ellenin vieraista kysyy, kun olemme kävelemässä Justinille tarkoitetulle pukuhuoneelle päin. Outoa kuulla, että joku sanoo Michaelia tämän artistinimellä, kun olen itse tottunut sanomaan miestä vain Michaeliksi ja muut sanovat tätä joskus T'ksi. Samassa ympärillämme on kourallinen ihmisiä.

"Cara, oletko sä taas Justinin kanssa?" joku tytöistä kysyy.

"En", sanon naurahtaen, joka kuulostikin huomaamattani siltä että valehtelisin. Kendall katsoo mua kulmat koholla - nainen varmastikin ajattelee, että mun pitäisi korjata erehdys mahdollisimman pian, tai video sanoistani leviäisi joka paikkaan ja maailma olisi sekaisin. "Me ollaan parhaita kavereita, Justin on mulle kuin veli - en mä voisi enää kuvitella seurustelevani sen kans."

Vastaukseni näyttää uppoavan ihmisiin ja mä hymyilen helpottuneesti. Kendall ja Michaelikin vilkaisee mua hymy huulillaan. Jatkamme matkaamme sinne pukuhuoneeseen, sillä ohjelma on alkamaisillaan ja ihmisiä pyydetään tulemaan paikoilleen.

"Cara! Haluaisitko sä vähän kiusata Justinia?" joku nainen kysyy, ilmeisesti etsittyään mua hetken. "Me laitetaan joku säikäyttämään hänet ja Ellen muutenkin haluaa jutella sun kanssasi." Ellen mun kanssani!? Mykistyn ja Kendall ja Michael nyökkäilevät mulle.

"Mee", Michael yllyttää nauraen. "Mä haluan nähdä kun Justin kusee housuunsa telkkarissa. Etkä sä oo koskaan ollu Ellenissä, sun on pakko tutustua siihen." Naurahdan ja päätän suostua. Mulle laitetaan vähän lisää meikkiä, hiukset kiharretaan korkkiruuveille ja normaalit vaatteet vaihdetaan nättiin, tummanpunaiseen tiukkaan mekkoon joka ylettää vähän polvieni yläpuolelle. Huuliini suditaan vielä meikkaajan mielijohteesta punaista huulipunaa.

"Laita nää avokkaat, noi kiilakorot on vähän liian korkeat - sun pää näkyisi kameralle puoleksi, tai sitten Justinista ja Ellenistä näkyisi päälaki", puvustaja naurahtaa ja mä puen mustat avokkaat jalkaani.

"Jännittääkö?" mies joka saattaa mua lavalle päin, kysyy.

"Enemmän kuin koskaan", mutisen kädet täristen.

"Hyvin se menee", mies hymyilee, syventyen sitten kuuntelemaan korvanappiaan. Se avustaa mua pukemaan mikin ja oman korvanapin, jonka jälkeen mut laitetaan kävelemään kameroiden eteen. Kun astun lavalle, laitan valmiiksi sormen huulilleni, sillä monet meinasivat alkaa kiljumaan täyttä kurkkua ja Justin olisi tajunnut että joku muukin tuli lavalle. Hiivin Justinin nojatuolin taakse ja kuulen, että Ellen ja Justin puhuvat juuri meidän retkestä porukalla Pattien luokse. Screenillä on kuvia meistä, mutta Justinin puhe keskeytyy kun otan miehen olkapäistä kiinni ja huudan tämän korvaan. Justin puhkeaa huutamaan ja Ellen purskahtaa - kuten yleisökin - raikuvaan nauruun.

"Ellen, sun pitää lopettaa toi!" Justin karjuu nauraen jo itsekin.

"Cara, sulle mulla olikin asiaa. Jäisitkö hetkeksi seuraamme, vai onko yleisön mielestä se ihan suotavaa?" Ellen kysyy multa, kääntyen sitten virnuillen yleisöön päin. Yleisö huutaa täyttä kurkkua, joka meinaa kai, että se olisi ihan suotavaa. Ellen nousee tuolistaan ja tervehtii mua halilla.

"Jos tehdään niin, että mä menen istumaan Justinin syliin ja sä istut mun tuolilleni, kun ei ole oikein paikkoja?" Ellen ehdottaa, enkä voi olla nauramatta naiselle jo nyt. Nyökkään kumminkin ja Ellen istahtaa Justinin syliin, Justinin nauraessa myös.

"Oikeasti mä tulin tähän vain, ettei yleisö saisi teistä väärää käsitystä - kaikkihan voisi luulla, että te seurustelette. Ja mä kun tunnetusti olen naisiin päin suuntautunut, niin jos sä olisit tullut mun syliin, kaikki olisi voinut ajatella meistäkin jotain.." Ellen selittää ja tajuan, että taaksemme screenille tulee jokin kuva. Kännän katseeni ja näen siellä kollaasin musta ja Justinista. Milloin halailemme, tanssimme läpällä tai tappelemme leikillä. Yleisöstä kuuluu 'awwww', ja mä käännän katseeni takaisin Justiniin ja Elleniin. Justin katselee kuvia ja Ellen nauraa nähtyään ilmeeni.

jb - ciao bella Where stories live. Discover now