Prológus

1.9K 49 1
                                    

BEKA SZEMSZÖGE

-Anya! Hívni foglak! Nyugi!! - öleltem át, és indultam a kocsiban várakozó barátaim felé. - Ja, és puszilom apát! - tettem hozzá, majd beszálltam az autóba a bőröndömmel együtt.

-Hello! - köszöntek, majd még intettem egy utolsót anyának és elindultunk.

-Képzeld Beki, azt olvastam hogy Justin Bieber is londonban van. - hadarta egy levegővel Kim.

-Aham. - bólogattam és úgy csináltam mint akit érdekel.

-Látom nagyon meghat a téma.

-Nem azért, csak nem vagyok nagy Bieber rajongó. Birom a számait, tök jók meg minden, csak nem értem mi ilyen jó benne. Te vagyis 'Ti' Bieber fanok biztos jobban tudjátok mint én.

-Én meg nem szeretem az 1D-t! - mondta Kim.

-Hát sajnálom! - nevettem ki.

-Csajok, egyébként már vagy két perce megérkeztünk! - szólt Ryan.

-Tényleg? - kukkantottam ki az ablakon, és valóban a reptéren voltunk.

-Köszi a fuvart tesó! - ölelte meg Kim a bátyját.

-Köszi Ry! - intettem neki, és kiszedtem a kocsiból a bőröndöm.

-Bek! - jött utánnam Ryan.

-Igen? - fordultam utána.

-Legyetek óvatosak! - nézett a szemembe.

-Azok leszünk. Ígérem! - mosolyogtam rá, és Kimmel elindultunk az osztály felé akik már gyülekeztek és csak ránk vártak.

-Még mindig szeret. - jött oda mellém Kim.

-Tessék? Dehogy! Már túl van rajtam!

-Nem, nincs.

-Inkább hagyjuk. - próbáltam ejteni a témát, mert nem hinném hogy okos lenne megbeszélni a legjobb barátnőmmel azt hogy milyen volt a bátyjával járni, meg hogy ő még szeret, mert ebből automatikusan az jön hogy miért szakítottam vele, amire a válaszom ugyanaz mint ami egy éve volt, hogy nem akartam komoly kapcsolatot, Ryan meg igen és ez így nem működött.

-Mindenki itt van? - nézett szét az offő.

-Igen. - válaszolták kórusban,én meg a telefonom próbáltam kihalászni a zsebemből.

-Megvannak az irataitok? Minden megvan? - kérdezte az osztályfőnök.

-Megvannak.

-Akkor indulás!

-Szerinted találkozunk Justinnal? - csillant fel Kim szeme.

-Kim,fogalmam sincs!

-Jézusom!! Ugyanabban a szállodában leszünk!! - kiabállt Kim, én pedig befogtam a száját.

-Kim! Reptéren vagyunk! - emlékeztettem, és szép lassan leemeltem a kezem a szájáról.

⭕⭕⭕

No Sense - [ Justin Bieber FF. ]Where stories live. Discover now