Huszonnégy

714 31 2
                                    

A fősuli amúgy jó buli. Beülsz az előadásokra, végighallgatod, jegyzetelsz vagy épp a másik lehetőség a be sem mész mert nincs kedved, vagy bemész de nem figyelsz nem jegyzetelsz,semmi. Ez nem olyan mint az általános meg a középiskola. Nem igazán érdekli a professzorokat ha nem jelensz meg az előadásokon. Menj át vizsgákon és ennyi.

Csak éppen ha úgymond "híres" vagy, mindenki másképp néz rád. Összesúgnak a hátad mögött, fányképeznek,akármi. Bár szerencsére az iskolán belül annyival megúszom ezt,hogy néha-néha sutyorognak rólam,meg megállítanak egy-egy képre,de ez is csak ritkán. Bár már volt olyanra is példa,hogy valaki akivel ugyanarra az előadásra járunk, kitweetelte,hogy én vele járok egy fősulira. Hát,őm...oké.

Mint tudjátok,úgymond "főállású modell" lettem. Kapom a hívásokat, hogy ide menjek fotózásra, oda menjek. Erre is arra is,minden. Hát, higyjetek nekem nem olyan ez a "híres vagyok" dolog mint amilyennek sokan elképzelik. Igen,tényleg jár vele kismillió előnyös dolog is,csakhogy mint mindennek,ennek is két oldala van. Csak hát a rosszabb részét nem igen szokták kihangsúlyozni. Pedig néhányan megmerem kockáztatni fogalmatok sincs róla milyen a "híres vagyok" kártya árnyoldala,mert bizony van neki. És most nem csak arról beszélek,hogy ugyebár semmi magánéleted nincsen,mert kilépsz az utcára és zaklatnak mindennel, hanem arról amikor este sétálsz az utcán és olyan érzésed támad mintha figyelnének. Na ez,nem csak egy megérzés hanem igaz. Vagy éppen az interneten zaklatnak ocsmány dolgokkal, feltörik a privát szférádat. Az élet nem egy tündérmese.

Na de visszatérve a mai napomra. Délután várt rám egy fotózás. Ki nem találnátok mi történt ott. Jó? Rossz? Kivel/Mivel kapcsolatos? Neem, nem lövöm ée rögtön a poént. Szóval bocsi, de kezdjük az unalmasabb részével a napomnak.

Három előadást kellett végigszenvednem ma. Kevésnek hangzik? Nem volt az kevés. Pláne mert az egyik két órán át tartott. Az előadások után Sabrinával - szobatááársak vagyunk igen - megnéztünk két részt a 13 Reasons Why-l. Igaz már láttuk a sorozatot,de hát ez megúnhatatlan. Viszont komolyan megőrjít Clay hogy ennyi időt kell várni arra,hogy meghallgassa a kazettákat. De no problem.

Kaptunk két buli meghívást is ma estére,de tekintettel arra hogy ma fotózásom lesz,kétlem hogy jó ötlet lenne. Na igen a fotózás...khm.. nem, még mindig nem tartunk ott.

Shawn felhívott délutén kettő körül. Beszéltünk egy negyed órát nagyjából. Többre nem volt időm - ohóó ez de fontoskodóan hangzik - mivel fél négyre kellett menni a fotózásra. Nem beszéltünk semmi extráról. Érdeklődött a hogylétem felől és az unalmas napomról, én is az övéről. Letettük,utánna hívtam Haileyt, aki már úgymond a menedzserem, vagy nem is tudom mim lett. Ő intézi a modell dolgaimat. Melyik fotózást vállaljuk el meg ilyenek. Ő a tanácsadóm,vagy tudom is én minek nevezik ezt.

Szóval beszéltem vele és azt mondta számítsak egy interjúra is,ami csak annyit jelentett,hogy nem csak sima fotózás lesz ez a mai. - Tyűű, akkor még nem is sejtettem hogy az este mi lesz... -

Ígérem lassan tényleg rátérek az érdekes részre,de kell még egy kis felvezetés. Szóval felvezetés...Igen Shawnnak valami módon mindig van egy félórája,vagy akárcsak öt perce hogy felhívjon,érdeklődjön irántam vagy éppen dobjon egy üzit,hogy "Helyzet?". Találjátok ki kinek nincs ideje?? Jóra tippeltek. Igen, Justinról beszélek. Több mint két hete tojik a fejemre. Amikor éppen találkozunk - lásd a díjátadót - akkor lesmárol mindenki előtt és azt osszam be. Jah, köszi. Na jó,ez így erős...Csak haragszom rá. Nagyon!! De azon nem tudok változtatni,hogy szerelmes vagyok belé. A szívemnek nem parancsolhatok. Sajnos. Nem hiába mondják hogy fájdalmas dolog ez a szerelem. Hát igen,eléggé az. Rengeteg mindennel jár,de aztán a nap végén megéri. Upsz, spoiler. Vagy mégsem?

No Sense - [ Justin Bieber FF. ]Where stories live. Discover now