Húsz

659 27 0
                                    

-Beka,szeretlek! - suttogta a fülembe Justin. Nem válaszoltam neki. Nem tudtam. De helyes az,hogy Ő rá haragszom? Van okom haragudni rá?

-Beka!? Bent vagy? - kopogott az ajtó túloldaláról Sabrina.

-Bent. - szóltam vissza. Kibontakoztam Justin öleléséből és kinyitottam az ajtót. Megtöröltem a szemem és kimentem a szobából, egyedül hagyva ott Justint.

-Minden oké? - kérdezte. - Megbeszéltétek?

-Nem tudom. Vagyis elmagyarázta, de nem tudom mi van. - mondtam Sabrinának,miközben átvágtunk a party tömegen és kimentünk az udvarra. Meglepő módon Ryan ott üldögélt egyedül. - Hát Ő meg? - vettem észre. - Beszélek vele. - hagytam ott Sabrinát.

-Hát te? Nem a bulin vagy? - nézett rám Ryan.

-Jobb kérdés. Te miért nem? - ültem le mellé.

-Nincs túl bulizós hangulatom. - vallotta be. - Neked mi bajod? - érdeklődött.

Elmeséltem neki. Úgy onnantól, hogy hazajöttünk és Hayley furán viselkedik egészen addig,hogy lesmárolta a pasim és most nem tudom mi van,mi legyen.

-Szerintem ha tényleg szereted Justint,márpedig sugárzik rólag hogy igen,ne Ő rá haragudj. Ő nem csinált semmit végülis. - adta a tanácsot Ryan. - Ki tudja mennyi időtök van még együtt. Ne pazaroljátok veszekedésre!

-Igazad van! Köszönöm! - öleltem át. - Köszönöm! Megyek,beszélek vele. - álltam fel.

-Hajrá! - mosolygott rám. Teljesen igaza volt. Nem Justin tehet róla és nem kéne az időnket ilyen vitákra pazarolni.

-Beka,beszélünk? - talált meg Sabrina.

-Bocsi,de mennem kell Justinhoz! - futottam fel az emeletre,egyenesen a szobámig. Benéztem a szobámba, de Justin nem volt ott. Furcsa volt ez az egész. Sehol sem találtam.

🤗🤗🤗

Fél órás keresés után aem találtam a ház egyetlen szegletében sem Justint. Sabrinától kértem segítséget. Semmi.

-Martin bocsi, nem akarlak zavarni de nem láttad Justint? - érdeklődtem.

-Nem köszönt el? - nézett rám furán.

-Hogy érted? - hagyott ki egy ütemet a szívem.

-Scooter jött érte és mennek tovább. - mondta,nekem pedig sírógörcsöm támadt. Elment. El sem köszönt. Könnyeim úgy kezdtek folyni,mintha öntenék. Othagytam Martint és a szobámba mentem.

Sírva borultam rá az ágyamra aminek Justin illata volt. Nem hittem el, hogy tényleg elment. Egyik párnát magamhoz akartam húzni,amikor valami csörgést hallottam. Egy papír volt a párna alatt. A szívem hevesen dobogott. Szétnyitottam a papírt. Ez állt benne :

" Szia kicsim!
Sajnálom ami történt és remélem megtudsz nekem bocsájtani. Ne haragudj a húgodra sem,nincs magánál. Tudom hogy most engem akarsz a legkevésbé látni,ezért is írom inkább ezt a levelet. Scooter pár perc múlva itt lesz értem és megyünk Parisba a turné következő állomására. Mikor ezt olvasod,már nem leszek ott. Szeretném,hogy tudd : Szeretlek💜. Már most hiányzol. Fáj, hogy így alakultak a dolgok,hogy mennem kell. Nem vagyok túl a búcsúkban. Nem szeretem. Ne sírj kérlek! Találkozunk még! Ígérem! Szeretlek baba! - Justin "

No Sense - [ Justin Bieber FF. ]Where stories live. Discover now