-Készen állsz megfeledkezni egy kis időre róla? - kérdezte Sabrina.
-Készen. - válaszoltam.
-Helyes. - mondta Sabrina és elindultunk.
-Hová is megyünk? - tudakoltam meg.
-Jó helyre,bízz bennem! - tudta le ennyivel. - Viszont a mai napnak van egy szabálya! - állt meg hirtelen az úton és a mutató ujját felém emelte. - Ma nem létezik Justin Bieber! - mondta. - Nem kérdezhetsz, beszélhetsz róla! Nem célozhatsz rá, nem említheted! Világos?
-Igenis! - tisztelegtem,majd mindketten elnevettük magunkat. Kiderült ezt a szabályt nehezebb lesz betartani,mint gondoltuk. Ugyanis egy pasas követni kezdett minket és videózott.
-Már bocsánat,megtenné hogy nem követ?! - fordult meg Sabrina dühöngve.
-Ez a munkám. - vont vállat a férfi.
-Mi? - fordultam meg én is.
-Híres embereket videózni. - mondta.
-Itt egy sincs. - néztem körbe. Fogalmam sem volt kire gondol.
-Itt vagy te. - mondta.
-Én nem vagyok celeb. - ráztam a fejem.
-De. Justin Bieber barátnője vagy. - mondta ezt mindúgy,mintha ez valami természetes dolog lenne.
- Jut eszembe, milyen nélküle? - faggatózott.-Mintha közöd lenne hozzá. - indultam el.
-Húú...valaki bal lábbal kelt fel. - idegelt. - Ennyire nem bírod nélküle?
-Hívni fogom a zsarukat,ha nem megy el! - vettem elő a telefonom.
-Ugyan,erre semmi szükség. Csupán a munkám végzem.
-Mit szeretne tőlünk? - kérdezte Sabrina.
-Csak annyit,hogy Beka válaszoljon pár kérdésemre. - válaszolta.
-Utánna békén hagy? - forrtam az idegtől.
-Békén. - bólintott.
-Essünk túl rajta. - sóhajtottam.
-Rendben. - videózott továbbra is. - Igaz, hogy Justin Bieberrel jársz?
-Igaz.
-Miért nem vagy most vele?
-Mert Ő turnézik,nekem pedig egyéb elintézni valóim vannak.
-Értem. Mikor találkoztok ismét?
-Nem tudom.
-Hiányzik?
-Igen. De most volt elég,vagy tényleg hívom a zsarukat! - hagytuk el.
-Jól vagy csajszi? - érdeklődött Sabrina.
-Megvagyok. - nyeltem egyet. - Nem jössz? - néztem Sabrinára,aki megállt.
-Itt vagyunk. - mondta.
-Itt? Mit keresünk mi itt? - ráncoltam össze a szemöldököm.
-Itt lesz castingod. - mosolygott.
-Kifejtenéd? Nem értem. - ráztsm a fejem.
-Modelleket keresnek egy cikkhez és lehet,hogy talán véletlenül jelentkeztem helyetted a te nevedben és behívtak erre a castingra,ahová a jelentkezők közül a legjobb tízet hívták ide és itt kiválasztják azt az egyet, aki megkapja a fotózást. - szorította össze a száját Sabrina.
-Na ne idegelj!
-Ez halál komoly! Gyere! - nevetett Sabrina én pedig megtudtam volna ölni ott helyben!
YOU ARE READING
No Sense - [ Justin Bieber FF. ]
FanfictionBeka Mitchell egy átlagos 18 éves lány. Ám amikor elmegy egy iskolai táborba, és megismerkedik Justin Bieberrel az élete teljesen megváltozik. Justin folyamatos próbálkozásai kiborítják Bekát, de Justin nem adja fel. Sikerül neki meghódítania a lány...