Tizenhét

663 29 2
                                    

Új sms : Justin<333

Justin<333 : Mi bajod?

Beka<333 : Mintha nem tudnád. XD

Justin<333 : Nem tudom.

Beka<333 : Taperol még a húgom?😒

Justin<333 : Bolond! xD 😂👌 Tudod, hogy nekem te kellesz! Senki más!❤

Beka<333 : Aham. 😏

Justin<333 : Végülis, tegnap este is a húdoggal voltam. Őt csókoltam és a többi és a többi...😏👉👌

Beka<333 : 😛😜

Justin<333 : Nahh,gyere be! A végén még neveletlennek titulálnak, hogy az asztalnál nyomkodom a telefont. Szeretlek!💖

Bekaa<333 : 💜🙋🤗

-Kislányom,hol voltál? - kérdezte anya.

-Levegőzni.

-Rosszul vagy? - aggodalmaskodott.

-Nem,anya. Kutya bajom.

Hayley bájcsevegett Justinnal,aki pedig lopva rámpillantott, majd tekintetét visszaemelte a húgomra, aki most elég normálisan is viselkedett. Sabrina volt talán az egyetlen, aki levégta a szitut. Ő rögtön. Ezért is imádom!

Apa kérdő tekintettel figyelt engem, én meg hirtelen jött ötlet lendülete alatt odamentem Justihoz és mivel a húgom elfoglalta a mellette levő helyet, ami amúgy engem illetne, inkább észheztérítés gyanánt beleültem Justin ölébe. Feléfordultam és megcsókoltam. A konyhában levők mind minket figyeltek. Az asztal felé fordultam,Justin pedig körbeölelte a derekam a kezével.

-Szóval,kik is jönnek erre a partira? - kérdeztem a húgom.

-A barátaim.

-Az kiket takar?

-Majd meglátod. - mosolygott. - Anyu, apu isteni volt a kaja és köszönöm a tortát,de most ha megbocsájtotok megyek készülődni a partimra. - állt fel az asztaltól. Justinra nézett majd rám,aztén mint említette ment készülődni.

-Lassan mennünk kéne szívem! - szólt anya mosogatás közben apához.

-Hová mentek? - kíváncsiskodtam.

-Elmegyünk Eleanor nénikédhez. Tudod beteg és nem szabadna egyedül lennie. Ma ott alszunk. - mesélte apa.

-És a buli?

-Te már felnőtt vagy. Vigyázz rájuk! Ne hagyd a húgodat sokat inni és minden maradjon épségben!Justin és Sabrina is itt van. Nem aggódunk.

-Waow... - lepődtem meg.

🤗🤗🤗

Anyáék elmentek,a húgom meg  elment valami haverjával - aki már betöltötte a 18at - vásárolni. Sabrina hazament átöltözni. Justinnak pedig megmutattam a szobámat.

No Sense - [ Justin Bieber FF. ]Where stories live. Discover now