Reggel mikor felébredtem egyedül voltam a szobában. Justin gondolom már korán elment. Elég fura ezt így kimondani. Mintha lenne valami közöm hozzá, de nincs! És soha nem is lesz!
-Never say never... - nyitott be Justin énekelve a szobába. Ez a mondat most annyira passzolt a gondolataimhoz mintha csak tudta volna mire gondolok. - Bocsi. Felébresztettelek?
-Nem. Fent vagyok. Te mikor keltél?
-Már vagy három órája. - saccolta meg.
-Köszi a tegnapit. - böktem ki. Nem válaszolt csak kacsintott, ami pontosan elég is volt.
A szekrényből előszedtem egy fehér rövidnadrágot, és egy fekete crop toppot. Bementem a fürdőbe, fogat mostam, felkontyoltam a hajam, felöltöztem, és készen álltam a mai nap fáradalmaira.
-Justin, amúgy most tényleg... Te vagy Justin Bieber. Mit keresel itt egy ilyen szállodába? Annyi pénzed van hogy a világ összes szállodáját megvehetnéd, akkor is maradna bőven pénzed!
-Igan, de néha jó úgy ott lenni valahol hogy nem vesznek körbe rajongók, és nem leszel depressziós attól hogy egész nap a rajongóid kedvére teszel. És szeretem néha legalább csak egy pillanatra azt gondolni hogy normális 21 éves vagyok. Tudom hülyén hangzik, de ez van. - magyarázta.
-Értem. Megyek a többiekkel reggelizni. - hagytam ott Justint.
A sorbaállás most még kapóra is jött. Folyamatosan Justin járt a fejemben. Félreértés ne essék, nem úgy, hanem amit mondott. Hisz ha belegondolok, Justinnak nem volt rendes gyerekkora, mivel nagyon fiatalon vált híressé, és elég nehéz lehetett neki hogy le kellett mondania az olyan átlagos tinis dolgokról mint a középiskola, a puskázás, sulis szerelem, és a többi tini hülyeség... Ahogy látom még most sem könnyű neki, hisz ahol meglátják rögtön rászállnak. Tegnap csak enni akart szegény, és azt videóztak ahogyan kapargatja a tányérján az ételt a villával. Az ilyen hírességeknek nulla a magánéletük, ami szomorú. Valahogy meg tudom érteni Justint. Sajnálom is...
⭕⭕⭕
-Te, szerinted valahol a városban találkozunk Justinnal?
-Kim... Láttad tegnap este az ebédlőben. Az nem volt elég?
-Most viccelsz?
-Nem Kim, nem viccelek... - inkább ott hagytam Kimet, és odasétálltam Sabrinához.
-Mi a helyzet csajszi?
-Semmi. Kim lefáraszt. - ecseteltem a problémám.
-Bieber Fever. - nevetett Sabrina.
-Szerintem ez már annál is több. Kim nem rajong Justinért, hanem mondjuk úgy hogy ki akarja próbálni...
-Mert ki nem? - tárta szét a kezeit Sabrina.
-Én. - nyújtottam a kezem nevetve.
-Mit nem lehet benne szeretni? Helyes pasi, tehetséges, arany szíve van. - sorolta fel Sabrina Justin jó tulajdonságait.
-Lehetnek jó tulajdonságai,adottságai, de hogy valakivel együtt legyünk meg kell ismernünk, és az alapján vagy beleszeretünk az illetőbe, vagy nem. De szerelem nélül nem megy.
-Tipikus jó kislány gondolkodás. - mosolygott Sabrina.
-Nem arról van szó,de én máshogy hívom azokat akik csak azért fekszenek le valakivel mert helyes, vagy mert van pénze.
YOU ARE READING
No Sense - [ Justin Bieber FF. ]
FanfictionBeka Mitchell egy átlagos 18 éves lány. Ám amikor elmegy egy iskolai táborba, és megismerkedik Justin Bieberrel az élete teljesen megváltozik. Justin folyamatos próbálkozásai kiborítják Bekát, de Justin nem adja fel. Sikerül neki meghódítania a lány...