Vajon Justinnal beszél??
-Köszönjük,hogy eljöttetek. Mind tündököltetek a castingon,egy valaki viszont jobban. Gratulálunk mindenkinek és aki a magazin fotózást megnyerte,az az ötös számú versenyző. - ismertették az eredményt, mindeközben én Sabrinát figyeltem aki telefonált,aztán ugrálni kezdett. Hát ennek mi baja?
-Hé,te nyertél. - bökött oldalba egy lány,én meg csak akkor fogtam fel a dolgot.
-Köszönöm szépen. - mosolyogtam a zsűrire.
-Megadom a számom Beka és majd hívni foglak. - nyújtott át Hailey egy cetlit mosolyogva. - Amúgy gratulálok.
-Köszi. - mosolyogtam rá vissza.
Elmentem az öltözőbe a cuccaimért. Na meg átöltözni sem ártana. Felvettem egy kék rövidnadrágot, meg hozzá egy fekete crop toppot. Megfogtam a táskám és indulni készültem,amikor szólt egy hang hogy várjak.
-Várj csak! - szólt utánnam Mandi. Felé fordultam. Egy tál sütemény volt nála, az asztalon pedig öt pezsgős pohár. - Ünnepeljünk! - adott a kezembe egy pezsgős poharat, aztán Eddie, Ambar és Sabrina is becsatlakoztak.
-Igyunk az új pályakezdő modellünkre! - emelte poharát Ambar, majd mind koccintottunk és ittunk a pezsgőből.
-Mondtam,hogy nyersz! - emlékeztetett Eddie,majd elvett egy muffint az asztalról.
-Ez egy nagy karrier kezdete lesz! - bíztattak. Én nem éltem bele magam ennyire. Persze hihetetlenül jól esett, hogy nyertem meg minden, de szerintem ez csak egyszeri alkalom. Bár, ha Sabrina nincs nem gondoltam volna, hogy modell alkat lennék.
-Bizony ám! - kortyolt a pezsgőjébe Sabrina.
-Viszont,cserélhetnénk számot. Mármint,ha továbbra is minket szeretnél stylelistnak,fodrásznak és sminkesnek. - mondta Mandi.
-Persze,hogy titeket. - mosolyogtam.
Telefonszámot cseréltem, mind a három jómadárral.-Sabrina, Justinnal beszéltél? - kérdeztem meg.
-Igen. Kérdezősködött. Mondtam neki, hogy este hívjon vissza.
-Oh... - bólintottam. Semmit sem
szerettem volna jobban, mint azt hogy most itt legyen velem, fogja a kezem, öleljen át, csókoljon meg. Halljam a hangját, elmerüljek gyönyörű szemeinek vizsgálásában, összetúrjam a haját, beszippantsam illatát. Igen, szerelmes vagyok.🤗🤗🤗
-Min gondolkodsz? - fürkészett Sabrina.
-Semmin. - kamuztam. Nem bírtam kiverni a fejemből Justint.
-Jajj,te lány... Folyamatosan szabályt szegsz! - rázta a fejét. - Gyere! - ragadta meg a kezem és futni kezdett, engem pedig húzott maga után.
-Hová futunk? - kérdeztem.
-Nem tudom! - nevetett. - Bárhová! Oda ahol még nem voltunk. - kiabálta, hogy jól halhassam. Fogalmam sem volt hová megyünk. Sabrinának sem.
Csak futottunk és futottunk már legalább tíz perce. Az emberek akikkel találkoztunk közben, valószínűleg bolondnak néztek minket,de hallottam olyanokat is,hogy az ott Justin Bieber barátnője. A fiúk mellett elhaladva pedig inkább nem ismételném miket mondtak. Volt olyan is aki elkezdett futni velünk, de miutén végre megbírtam értetni vele, hogy nem adom meg neki a számom lekopott, mi meg jót nevettünk.
ESTÁS LEYENDO
No Sense - [ Justin Bieber FF. ]
FanficBeka Mitchell egy átlagos 18 éves lány. Ám amikor elmegy egy iskolai táborba, és megismerkedik Justin Bieberrel az élete teljesen megváltozik. Justin folyamatos próbálkozásai kiborítják Bekát, de Justin nem adja fel. Sikerül neki meghódítania a lány...