Huszonhárom

612 35 0
                                    

Sziasztok,ebben a részben egy nagyobb idő ugrás lesz,ugyanis közeledünk az utolsó részhez.

*5 hét elteltével*

Nos, a nyári szezonnak vége. Mit jelent ez? Fősulit. Mit jelent még? Melót. Milyen melót? Igen,modell lettem. Bekell hozni a lemaradást, így elmesélem az elmúlt öt hétben történteket.

Az elmúlt öt hét igen sűrű és fájdalmas volt számomra. Kezdem azzal amire mindenki kíváncsi. Justin. Vagy inkább őt hagyjam a végére? Igen, legyen inkább úgy. Kezdem azzal, hogy egy alkalmi modell munkából,hogy lettem úgymond főállású modell.

Mint emlékeztek Sabrina barátnőm elrángatott arra a modell castingra, amit aztán meg is nyertem. Ezek után az internet legalább egy napig csak rólam szólt. Alakultak rajongó és ugyanakkor utáló táborok is. Az internetet elárasztotta az a hír,hogy új modell karrierbe kezd,Justin Bieber barátnője. 15 perc hírnév mindenkinek jár,ismeritek a mondást. Csakhogy ez sajnos több volt annál. Sajnos? Igen,sajnos! Mióta Hailey hívott és.megcsináltuk a képeket a magazinba,még felkapottabb lettem. Egyre több sztár veszi fel velem a kapcsolatot,nőnek a követőim számai és egyre több ilyen magazinos fotózásra hívnak el. Hát látjátok, érdekes dolgok történhetnek az emberrel.

Szóval öt hét alatt hat magazinban szerepeltem,abból négy magazinon enyém volt a címlap is. Egy címlap a modell karrierem kezdetéről szólt, a másik három ki nem találnátok,de persze hogy pletyka magazin volt. Kettő címlap rólam és Justinról szólt, egy pedig rólam és Shawnról. De mint már említettem ezt a történet végére hagyom.

El nem hinnétek hogy ki próbálta rendbehozni a viszonyunkat,most hogy úgymond híres lettem. Ki találjátok? Kimberly. Hát ki más? Szerintem mondanom sem kell,hogy a képébe röhögtem és elhajtottam. Azért hülye még nem vagyok.

Öt hét,lássuk csak mi történt még ami említésre méltó lenne az igazán izgalmas rész előtt. Mi is történt még?
Jah igen,azért sok előnye van a "modell karriernek". Azt hiszem az a kedvencem,hogy sok helyre elhívnak és sok más emberrel találkozhatok. Nos, találkoztam a példaképemmel! Nina Dobrev! Hihetetlen volt. Mondhatni fangörcsöt kaptam! Az egyik díjkiosztó gálára meghívtak engem is, hogy legyek díjkiosztó ráadásul Ninával. Nem hittem a fülemnek mikor ezt mondták. Gondoltam csak valami hülyegyerek viccelődik. De nem. Tényleg igaz volt.
Rettentő nehéz volt nem sikongatva odafutni hozzá,hanem mint egy normális épp eszű ember bemutatkozni neki és normális beszédet folytatni vele. Sőt,már a telefonszáma is megvan.

Sok hírességgel találkoztam még, pláne ezen a díjkiosztó gálán. Mindenki ott volt. Mindenki! Bár mindenkivel nem találkozhattam sajnos, de így is találkoztam Bebe Rexhaval, Joe Jonassal és a DNCE többi tagjával, Hailee Steinfelddel, Rihannával és még jó pár emberrel.

Mi is törtééént méég? Jah igen, megvolt a tizenkilencedik születésnapom. Ez négy hete volt. Július végén. Hát nem igazán mondanám,hogy ez említésre méltó, de ha már elkezdtem... Egyébként semmi érdekes nem történet. Ott volt Shawn, Martin (Gartix) Hailey (Baldwin), Sabrina, Ryan (igen az exem) és ugye a húgom Hayley is. Justin pedig küldött egy kis dobozba becsomagolt ajándékot, amit a mai napig nem nyitottam ki. Oké, oké ígérem nemsoká rátérek arra, ami izgat is titeket. Nem volt semmi extra,csak bulizgattunk. Ittunk,ettünk kis sima party volt. Szívem szerint meg sem tartottam volna, de a többiek ezt nem engedték. Hát muszáj volt...

Öt hét,hat magazin,négy címlap, egy Shawn. Shawn és én az elmúlt hetekben nagyon összebarátkoztunk. Eljárunk együtt kávézni, minden kis hülyeséget együtt csinálunk. Múltkor még vásárolni is elrángattam szegényt(😂). Csak ugye bár ha nem lennének azok a mocskos paparazzik akkor,minden sokkal jobb lenne. A paparazzik,kiszívják az életet az emberből,ráadásul ha híres leszel, búsút mondhatsz annak hogy "magánélet". Én nem akartam ezt. Egyáltalán nem kerestem a hírnevet, nem is érdekelt eleinte. Még mai napig kapom az olyan szép üzeneteket mint "te kurva" "csak kihasználtad Justint" meg hasonlók. Igen,ezeket mindig mosollyal az arcomon olvasom. Jahh,nem. Szóval Shawn lett Sabrina mellett a legjobb barátom. Persze a médiának ezt is felkellett nagyítania,hogy én Shawnnal kavarok, meg ilyenek. Jó hogy ezeket én is csak akkor tudom meg amikor olvasom. És igen,az internet egy ilyen hely. Néhol összehoz embereket, de nekem csak a botrányz hozza.á és elveszi tőlem az embereket. És igenx most jön az a rész hogy elmesélem, mi történt Justinnal és velem ez alatt az öt hét alatt.

Bizonyára emlékeztek arra amikor Shawnal találkoztam. Paparazzik, internet, veszekedés Justinnal. Az volt az első kis jele annak hogy valami nem stimmel velünk. Ha nincs bizalom, akkor valami alapból nem jó. Akkor összevesztem Justinnal. Két napig hívogattam,de egyik telefon hívásomra sem válaszolt. Sem sms, sem semmi. Életjelet sem adott,csak onnan tudtam hogy él,mert neten aktívkodott. Nem beszéltünk majdnem egy hétig. Ő is nagyjából lenyugodott és én is. Aztán jött a 19. Születésnapom. Mint említettem kaptam tőle egy kis dobozt,amit nem nyitottam ki sosem. Ki tudja ki fogom-e. Aznap éjjel posztolt instagramra egy fényképet. Rólam és magáról,ahogy csókolózunk a Temzénél egy ilyen szöveggel " @Justinbieber : Boldog Születésnapot a leggyönyörűbb hercegnnek a földön!💜💜". Mikor láttam és elolvastam vegyes érzelmeim voltak. Már,nem Justinnal kapcsolatban,hanem ezzel az egésszel. Nem beszélünk,aztán posztol egy ilyet, amitől eláll a lélegzetem. Persze lájkoltam és kommenteltem,hogy "Köszönöm💜".  A média persze rögtön ráugrott a témára.
Merészkedtem felhívni aznap Justint.
Akkor elősször vette fel. Nem tudtam hirtelen mit mondani neki,aztán egy órán keresztül beszélgettünk. Megbeszéltük a dolgokat,bár mindketten beláttuk,hogy ezt személyesen kéne elintézni.

Három hete volt a díjátadó gála. Említettem hogy mindenki ott volt. Persze ez a mindenki Justint is magába foglalta. Mikor kikellett mennem a színpadra Ninával átadni a díjat, - ami a legjobb férfi előadónak - lett címezve, félve nyitottam ki a borítékot ami tartalmazta a nyertes nevét. Felnyitottam a borítékot Ninával. Egymásra néztünk,én azt hittem elájjulok,Nina pedig csak rám mosolygott,majd együtt olvastuk fel hangosan a nyertes nevét. Tudtam hogy Ő fog nyerni. Már bizonyára tudjátok kiről van szó. Persze hogy Justinról. Justin nagy vigyorral az arcán jött fel a színpadra. Adott két puszit Nina arcára,Nina átadta neki a díjat. Aztán megindult felém,a szívem pedig majd' kiugrott a helyéről. Odajött hozzám és nemes egyszerűséggel derekam fél kezével átkarolta,magához húzott és megcsókolt, a tömeg pedig ujjongani kezdett. A vérnyomásom az egekben volt. Justin elmondta a rövid kis beszédét,majd nyomott egy gyors csókot a számra és visszasietett a helyére. - megemlítem hogy még ezen kívül négy díjat kapott,összesen ötöt. - Ezek után végképp nem tudtam mit gondoljak. A díjátadó után, Justinnal elmentünk egy afterpartyra. Inkább amolyan győzelmi diszkó volt az. Együtt töltöttük az egész estét. Nem ivott egyikünk sem. Végigbeszéltük, táncoltuk az estét. Olyan volt mint még amikor nem kellett a jövő miatt aggódnunk. De mint mindig minden jó pillanatnak,ennek is vége lett.

Telefonon egy héten keresztül,minden nap beszéltünk. Aztán a szünet utolsó két hete megint necces volt és idegölő. Amikor én ráértem Ő nem, amikor Ő ráért én nem. Még csak beszélni sem tudtunk,csak ha esetleg twitteren tweeteltünk valamit egymásnak,de hát azért mégis csak a nyilvánosság előtt nem ajánlatos kiteregetni a maradék kis magánéletünket.

Szóval két hete nem beszéltünk, és most éppenséggel itt gubbasztok az egyik főiskolai előadásomon és csak várok. Hogy mire? Pontosan én sem tudom. Talán Justinra. Talán várhatok is rá jó sokáig....

Hali,szóval ha most ezt olvassátok, azt jelenti hogy végig szenvedtétek a részt. Köszönöm!:) Akkor ha már végig olvastátok jelezzétek egy vote-val hogy tetszett is-e. :) Kommentben pedig nyugodtan írjatok véleményt. :)

No Sense - [ Justin Bieber FF. ]Where stories live. Discover now