Kilenc

769 32 5
                                    

Kárpótlásul,hogy sokáig nem volt rész...ahogy ígértem a mai nap itt a második rész:) (Bocsi h sz*r lett😂)

Sofia Richiet láttam,ahogy Justinnal smárolnak. Nem hittem a szememnek.

Otthagyva az asztalt,az éttermet, a többieket futottam ki az étteremből. Szemeimet könnyek áztatták el, belül pedig összetört bennem valami. Újra és újra ismétlődött a jelentet a fejemben. Soha nem éreztem még magam ekkora hülyének.

-Héé! Beka! Várj meg! - futott utánnam Sabrina. - Nyugodj meg! - ölelt át.

-Sabrina! Beka! - futott oda hozzánk Chris is. - Gyere ide! - húzott oda magához Chris. Szorosan átölelt én pedig sírtam. Elárulva éreztem magam. - Semmi baj! - próbált nyugtatni Chris. Nem bírtam megnyugodni.

"Bejövő hívás : Justin<333"

-Add ide,majd én beszélek vele! - vette el a telefonom Chris.

Beka! Beszélnünk kell! - hallottam Justin hangját,Chris kihangosította.

Hát Ő meg nem akar beszélni veled! Normális vagy ember?!! - kiabálta le Chris.

Ki az? Hol van Beka?

Az osztálytársa vagyok Christian.

Beka hol van? Add oda a telefont!

Nem akar veled beszélni,mondtam már! Te egy utolsó elkényeztetett szemétláda vagy!

Már megbocsáss Chris,de mi alapon beszélsz velem te így? A barátnőmmel akarok beszélni,nem veled!

A barátnőddel? Gondoltál volna erre mielőtt mást smároltál le! - mondta neki idegeden Chris.

Hogy tehetted ezt velem? - kiabáltam bele a telefonba sírva.

Beka én nem. Hagyd hogy megmagyar... - Chris kinyomta.

-Ez egy idióta! Ne foglalkozz vele! - ölelt át Chris.

Rosszullétre hivatkozva Sabrina beszélt az offővel,hogy engedjen haza. Persze rögtön belement. Chris és Sabrina pedig jöttek velem. Jó volt, hogy ott voltak nekem. Nem tudom mit kezdtem volna nélkülük.

A "szobánkban" az egyetlen ágyon ülve felhúzott térddel,bámulva ki a fejemből ültem. Nem sírtam,csak ültem. Sabrináék beszéltek hozzám. Hallottam Őket,de nem volt erőm megszólalni. Csak is az üresség kongott bennem mindenhol. Az üresség,ami csak arra a pillanatra várt, hogy magába szippanthasson. Már sírni sem volt erőm. Sem panaszkodni vagy kiabálni. Semmire. Ijesztő látvány lehetett kívülről.

-Beka!! - jött be az ajtón Justin.

-Te csak ne Bekázz itt! - állt fel mellőlem Chris és Justin felé indult.

-Te meg ásd már el magad,mert k*rvára idegesítő vagy! - kerülte ki Justin Christ,mire Chris kibuktatta Őt.

-Megtaláltad a helyed Bieber? - nevetett Chris.

-Menj a frászba! - kelt fel Justin,mire Chris belerúgott egyet. - Na most van elegem belőled! - húzott be Justin egyet Chrisnek,aki az ütés erelyének hatására a falnak csapódott.

-ELÉG! - tértem észhez én is. - MI A FENÉT CSINÁLTOK??!! - kiabáltam.

-Beka! - jött volna oda hozzám Justin, de Chris visszaadta az ütést,Justin orra vérezni kezdett. Meglátta a kezén az orra vérét és bekattant. Mégegyet bevert Christiannak.

-MOST HAGYJÁTOK EZT ABBA! - áltam közéjük. Justin orrából úgy folyt a vér mintha öntenék,Chris pedig a padlón feküdt. Sabrina meg hívta a mentőket, mert Chris közben elvesztette az eszméletét. De ha ez nem lett volna elég, még Justin is szédülni kezdett és a fejét fájlalta,majd a következő pillanatban már Ő is a földön hevert. Odafutottam hozzá. - Justin! Justin!! - próbáltam észhez téríteni,de lehunyta a szemét és esélyem sem volt.

⭕⭕⭕

Justint is és Christ is bent tartják éjszakai megfigyelésre. Míg Sabrina Chris ágyánál ült, én Justin ágya mellett ülve sírtam és vártam, hogy felébredjen. Az orvos szerint nem súlyos egyikük állapota sem. Sírtam, mert hát hol érek én annyit,hogy a két személy akik a legközelebb állnak hozzám verekedjenek miattam?? Sehol! Én éreztem magam a hibásnak.

Az internet pedig teli volt Justinnal. Nem tudtam figyelmen kívül hagyni a Sofias dolgot. Egyszerűen nem ment. Rámentem egy cikkre,hogy eloovassam.

JUSTIN BIEBER ÉS SOFIA RICHIE ÚJRA EGYÜTT VANNAK?

Justin már egy ideje Londonban tartózkodik turnéjának állomásai miatt. A londoni rajongók annyira kitartóak, hogy több időpontra és több helyre is hívták Justint Londonhoz közel. Az este a Purpose Tour M&G-jén megjelent a canadai pop sztár exe,Sofia Richie aki a nyilvánosság előtt lekapta ex-barátját.

*Kép csatolva*

De vajon mi van Justinnal és az eddigi pletykák szerinti új barátnőjével,Beka Mitchellel? Úgy tűnt nagy köztük a szerelem,hisz az énekes többször is posztolt kettejükről Instagram profilján. Talán mégsem volt minden rendben köztük?

Napi szavatás :

Beka és Justin vagy Sofia és Justin?

Beka&Justin 75%
Sofia&Justin 25%

Forrás : HollywoodLife

Dátum: 2016.07.12. Idő: 21:22

De nem csak ezekről szólt az internet. Az internet egy olyan médiai portál, ahová ha valami felkerül,nehéz lesz feledésbe taszítani. Sajnos nem csak ez az egyetlen negatív tulajdonsága, hanem hogy a hírek futótűzként terjednek rajta.

Ezért is volt ezzel teli az internet. :

JUSTIN BIEBER KÓRHÁZBA KERÜLT

Justin esti koncertje után pár órával egy Londoni kórház egyik osztályán kötött ki. Egyesek szerint súlyosan megsérült, mások szerint viszont szerencséje volt. Vajon kinek van igaza? Mindenesetre biztosan dob valamit a gyógyulási folyamatán,hogy lencsevégre kaptuk "barátnőjét" Beka Mitchellt amint a kórház épületébe ment. Nyilatkozni nem kívánt,ám biztosan Justinhoz igyekezett. Na de mi a helyzet Sofia Richievel?

Forrás : HollywoodLife

Dátum : 2016.07.13. Idő : 0:13

Utálom a firkászokat!

⭕⭕⭕

Hajnalban úgy döntöttem addig nem mozdulok Justin mellől,míg fel nem ébred. Ez így is történt,azzal a kis eltéréssel,hogy bealudtam.

-Héé,szia! - puszilt arcon valaki. Lassan kinyitottam a szemem. Justin volt az.

-Hogy vagy? Mikor keltél? - pattant ki a szememből az álmosság,mikor odaért az infó az agyamhoz,hogy Justin fent van.

-Héé,nyugi! - mosolyodott el féloldalasan. Istenem,de jó volt Őt mosolyogva látni!

-Komolyan,hogy vagy? - kérdeztem.

-Hát,úgy hogy te itt vagy jobban. - mosolygott. Szerencsére csak pár heg volt az arcán,amit még mindig nem értek hogy hogyan,de csak még helyesebbé tette Őt.

Aztán az is leesett,hogy Justin mellett fekszem a kórházi ágyban. Ezt nem tudom hogy...

-Justin örülök,hogy jobban vagy.... de beszélnünk kell,én... - kezdtem volna, de félbeszakított.

-Tudom. Csak kérlek még ne most. - húzott oda magához az ágyon. Egy könnycsepp gördült le az arcomon. Mi lesz ezekután velünk?

No Sense - [ Justin Bieber FF. ]Where stories live. Discover now