Gyorsan elrepült az a másfél nap amit még Justinnal együtt tölthettünk. Sok minden nem történt,viszont egy elég jelentős dolog igen. Nem részletezném. Nekem Justin volt az első. Nem is bírtam volna ezt az egyszeri dolgot mással megosztani,mint vele. Tökéletes volt....
Most pedig úton vagyunk haza, a húgom születésnapjára. Micsoda meglepetés is lesz,hogy Justin Bieberrel megyek haza. Nem maga a tény,hogy Ő a barátom, hanem a húgom reakciója lesz a jó,ha meglátja Justint.
-Hozhatok valamit Önöknek? - kérdezte az egyik pincérnő.
-Kicsim? - nézett rám Justin. Megráztam a fejem.
-Nem kérünk semmit,köszönjük. - mosolygott Justin a nőre. - Minden oké? - kérdezett.
-Persze. - nyugtattam meg. Még mindig az járt az eszembe, mi lesz ha elkezdődik a suli, vagy még azelőtt Justinnak mennie kell valahová? Mert ez benne van. Sajnos.
Fejem ráhajtottam Justin vállára és próbáltam kikapcsolódni.
⭕⭕⭕
-Ébredezz kicsim,megérkeztünk. - simogatta az arcom Justin.
-Itthon vagyunk? - álltam fel.
-Igen. - fogta meg a kezem Justin és levezetett a repülőről.
Kezdtem izgulni. Talán jobban mint Justin. Amint leszáltunk a gépről, apát kezdtem keresni a szememmel. Ő az egyetlen akit beavattunk.
Pár perc keresés után meg is lett.
-Apu! - öleltem át.
-Szia,kicsikém! - ölelt szorosan.
-Uram! - nyújtotta a kezét Justin,Apa felé. Egy pillanatra megijedtem,hogy apa kezet sem fog vele. Tudtam,hogy ez senkinek sem lesz könnyű.
-Üdvözöllek fiam! - vigyorodott el apa és kezet ráztak. A szívverésem visszaállt eredetibe.
-Szóval apa,Ő itt Justin. Justin, Ő itt édesapám,Brian Mitchell. - mutattam be Őket egymásnak.
-Örülök,hogy megismerhetlek. - kezdte apa. - De ha bántod,megkereslek és kibelezlek! - tette hozzá,mire Justin furán nézett rám.
-Apa!!! - szóltam rá.
-Jólvan,jólvan! Csak legyen tisztába vele! - szabadkozott.
-Én is örvendek. - szorította össze száját Justin.
Miután túlestünk a kínos bemutatkozáson, beszálltunk a kocsiba. Mindketten hátra ültünk. Apa megállás nélkül kérdezett irtó idióta dolgokat Justitól,aki amúgy értette a humort,de én akkor is eléggé kínosan éreztem magam.
Az út zömében Justin kezét fogva bámultam ki az ablakon. Hiányzott már Los Angeles. Míg Justin és Apa elkezdték kitárgyalni a "Milyen volt Beka kicsinek?" témát, én nem tudtam hová bújjak el. Komolyan????!!!
⭕⭕⭕
-Kicsim,hazaértetek? - hallottam anya hangját a konyhából, pár másodperccel később pedig alak is társult a hang mellé és felém sietett. - Nagyon,nagyon hiányoztál!! - ölelt át szorosan.
YOU ARE READING
No Sense - [ Justin Bieber FF. ]
FanfictionBeka Mitchell egy átlagos 18 éves lány. Ám amikor elmegy egy iskolai táborba, és megismerkedik Justin Bieberrel az élete teljesen megváltozik. Justin folyamatos próbálkozásai kiborítják Bekát, de Justin nem adja fel. Sikerül neki meghódítania a lány...