-Ébresztő szépségem! - suttogott a fülembe lágy hangon Justin.
-Egy perc! - szóltam vissza álmosan.
-Félórával ezelőtt is ezt mondtad. - nevetett.
-Nem baj. - mormogtam.
-Na gyere! - emelt ki az ágyból.
⭕⭕⭕
Justin nem viccelt mikor azt mondta vele kell reggeliznem. Ellenkezni sem hagyott. Bementünk kézen fogva az ebédlőbe,mire a szállodában levő összes ebédlőben tartózkodó tag minket bámult,amitől rám jött a frász.
Justin nyugtatás képpen szorított egy picit a kezemen és a fülembe súgta,hogy ne is figyeljek rájuk. Leültünk az asztalhoz,Justin odahozta az ételt - ami megjegyzem sokkal finomabb volt,mint amit mi eddig kaptunk - minden egyes mozzanatunkat nézték. Eléggé kényelmetlenül és zavarban is éreztem magam. Justin viszont az évek alatt nagyon hozzászokhatott az ilyen szituációkhoz,mivel meg sem kottyant neki az hogy minket bámul mindenki. Mégnagyobb zavaró tényező volt,hogy az osztálytársaim is csak bámultak. Esküszöm,eltudtam volna süllyedni szégyenemben.-Szóval este lesz egy koncertem a városban és holnap is,utánna szabad vagyok. - mondta teljesen normálisan miközben evett és tényleg nem érdekelte,hogy mindenki minket néz, egyesek kameráznak vagy éppen fényképeznek. Beletúrt egyet a szőke hosszú hajába és folytatta az evést. - Szerdától teljesen a tiéd vagyok. - kacsintott.- El is mehetnénk majd valahova. - gondolkozott hangosan.
-Justin,téged ez komolyan nem zavar? - suttogtam.
-Nem. - vigyorgott. - Csöppet sem. - fokozta.
Miután befejeztük ezt a halálosan kínos reggelit,készülődni kezdtünk. Justin a koncert helyszínre, én pedig a sulis programra amit kitaláltak.-Nem tudom este fent leszel-e még mikor jövök,sőt, nem is tudom mikor jövök,de majd hívlak. Szeretlek! - nyomott egy gyors csókot ajkaimra és már itt sem volt.
-Bek,itt vagy? - kopogott az ajtó túloldaláról Sabrina.
-Gyere. - invitáltam be.
-Minden oké? - ült le mellém az ágyra.
-Minden. - mosolyogtam.
-Az offő elszeretne menni étterembe. Jössz te is? - kérdezte.
-Persze. - válaszoltam. - Mikor?
-Most.
-Ohh,értem. Akkor menjünk. - pattantam fel az ágyról. Végül is azért vagyok itt,hogy az osztálytársaimmal legyek.
Lementünk Sabrinával a hotel elé a többiekhez. Az offő kicsit meglepődve nézett rám, gondolom nem hitte hogy én is jövök de aztán elmosolyodott.
-Jolvan srácok,mindenki itt van? - nézett ránk.
-Itt. - bólintottunk.
-Akkor nyomás. - indult el.
Sabrinával a sor végén kullogtunk ketten kissé lemaradva és beszélgettünk. Szinte mindenről. Kérdeztem hogy fél-e az új iskolától, hová megy tovább, meg ilyenek. Persze Ő is hasonlóakat kérdezett tőlem, de nem lehetett kihagyni a "Justin Bieber a fiúm" témával kapcsolatos kérdéseket sem. Mindent tudni akart Sabrina. Már amit eddig nem tudott. Mindig is közel álltunk Sabrinával,csak valahogy Kimberliről hittem azt,hogy Ő a legjobb barátnőm. Az életben nagy tévedések vannak,de minden rosszban van valami jó.
Odaértünk az étterembe. Hatossával kellett ülnünk az asztalokhoz. Sabrinával ketten leültünk, csatlakozott hozzánk Chris és Gabe is, majd Mr. Smith odaültette hozzánk Kimet és Perryt. Szuper. Pont Kim?? Chrisről meg inkább ne is beszéljünk. Nem tudok a szemébe nézni. Elfog a bűntudat. Kihasználtam szegényt arra, hogy Justint féltékennyé tegyem. Az voltam aminek éreztem magam. Egy dög. De legalább,hogy Kimberli is itt ül,nem én vagyok a legszánalmasabb.
-Na és hányszor bújtál már ágyba Bieberrel? - kérdezte gúnyosan Kim.
-Mi közöd van hozzá? - kérdeztem vissza.
-Szóval egyszer sem. Értem én. A helyében én sem nyúlnék hozzád! - nézett rám lenézően.
-Ne irigykedj Kimike! - nevettem ki.
-Téged meg még bottal sem piszkálnának meg,mert még a bot is kettétörne! - osztottam ki,mire a kis társaságunk nevetni kezdett.-Attól hogy Bieber ágybetéte vagy, még nem kell így beszélni Ribikém! - védte meg Perry Kimet.
-Megszólalt a másik szépség. - mondta gúnyosan Sabrina, a fiúk meg összekuncogtak.
-Neked meg mitől nyílt ki így a csipád?? - vinnyogta Perry.
-Befejezni! - jött oda hozzánk az osztályfőnök. - Egy étteremben vagyunk,más emberek között. Modorizáljátok magatokat! - mondta.
-Ennyit érsz! - címezte nekem a beszólását Perry. Nem értettem miről beszél. Perry felém fordította a telefonját,ahol Sofia Richie volt, amint éppen Justinnal smárolnak.
Sziasztok,tudom hogy régen volt rész, csak mostanában kicsit szétvoltam/vagyok esve. Tudom ez is rövid lett a többihez képest,de igyekszem. Sőt,még elég béna is lett,szóval "Sorry"!😂😃 de még ma érkezik a következő fejezet is:)
YOU ARE READING
No Sense - [ Justin Bieber FF. ]
FanfictionBeka Mitchell egy átlagos 18 éves lány. Ám amikor elmegy egy iskolai táborba, és megismerkedik Justin Bieberrel az élete teljesen megváltozik. Justin folyamatos próbálkozásai kiborítják Bekát, de Justin nem adja fel. Sikerül neki meghódítania a lány...