Huszonöt

653 23 8
                                    

-Szeretlek Beka! Szeretném ha velem lennél! Szeretném,ha minden egyes percemet veled tölthetném! Mert azok a másodpercek amiket nélküled kell eltöltenem olyan mintha nem is léteznék. Nélküled nem. - fejezte be mondandóját Justin. Köpni nyelni nem tudtam. Egyszerűn csak még soha senki mégcsak hasonlót sem mondott nekem. Soha! - Mit mondasz? - fogta meg a kezem.

-Szeretném én is minden pillanatomat veled tölteni! - csókoltam meg. - De... nekem itt van a fősuli és Sabrina is. - jutott eszembe.

-Amiatt ne aggódj. - mosolygott.

-Ezt hogy érted? - érdeklődtem.

Miután kiszedtem Justinból,hogy hogy értette ezt az "amiatt ne aggódj" dolgot,mégbiztosabb voltam benne, hogy Justin nekem az igazi. Ő az!

Beajánlott engem egy táncművészeti főiskolára és az volt az ajándékom amit nem nyitottam ki,hogy benne volt a levél,ami pedig azt tartalmazta hogy felvettek. - még emlékszik arra,hogy az első randinkon ezt mondtam. - Sabrina és Hailey pedig végig tudtak arról,hogy jön Justin,Hailey ezért nyaggatott a ruhámmal,megverem!

Úgy érzem most jövök majd igazán egyenesbe. Tánc fősulira megyek, a legjobb barátnőmmel,ott a modell dolog és ami a legjobb mind közül azon kívül,hogy az álmomat élem, az Justin. Összeköltözünk. Megdöbbentetek? Ez még számomra is hihetetlen.

Sokan még álmodni sem mernek ilyen életet maguknak. Velem is olyan gyorsan történt ez az egész. Ti gondoltátok volna,hogy így végződik majd? Mert én nem. És az egészet annak a fránya hotelnek köszönhetem. Vagy éppen az osztálynak. Ha nem oda megyünk és nem akkor amikor voltunk, amikor Justin is volt, akkor most lehet hogy egy átlagos tini lennék aki elsőéves a fősuli és minden percét a tanulásnak szenteli. Ezt még kimondani is rossz. Nem tudnám Justin nélkül elképzelni az életem.

Viszont az hogy "átlagos" kezd egy kicsit hiányozni,de azt hiszem, sőt több mint biztos,hogy ezt már szívtam. Nem is baj. Hát igen, az ilyen dolgok áldozattal járnak,mint például a privát szféra, a magánélet teljes elvesztése. De túl lehet élni. Tudjátok, hogyan? Ha szerető emberekkel vesszük körül magunkat. Akkor nem lehet baj. Szerető emberek,ezt Shawnnak is tudnia kell.

Hazafelé úton Sabrina akart vezetni. Beleegyzetem,mi meg Justinnal hátra ültünk. Felhívtam Shawnt. Először érdeklődtem felőle,hogy miujság vele, aztán mikor Ő is rákérdezett, elmeséltem a dolgokat. Mondtam hogy Justin meglepett és összeköltötünk. Meglepődött,de gratulált.

Sabrina is nálunk tölti a ma estét. Ma ünnepelünk így hármasban. Hihetetlenül hálás vagyok mindenért amit a barátaim tesznek értem. Shawn is megígérte,hogy fogunk találkozni. Megígérte hogy majd meglátogat minket,meg eljön fotózásokra és persze hozzétette azt is hogy igazán örülne ha esetleg Justinnal vagy nélküle de néha-néha elmennék a közelben levő komcertjére. Aztán itt tovább fejtette a témát,hogy komcert után majd elmegyünk kajálni,iszogatni akármi. Baromi rendes volt ez tőle.

Miután hazaértünk elég későre járt,így próbáltunk "csendben" maradni. Hát igen,ez elméletben sikerült is volna három úgymond "felnőtt" embernek,de a kivitelezés már ott kihalt,amikor Justin a sötétben belerúgott a fotel szélébe és elég cifra mondatot nyögött ki, Sabrina és én pedig dőltünk a röhögéstől. Szóval inkább maradtunk a "menjünk el valahová" opciónál.

Elmentünk a legközelebbi szórakozóhelyre,amit találtunk. Igazából a Nice Guy-ba mentünk. A galériánál elfoglaltunk egy asztalt magunknak,ami elvolt kerítve a többiektől arra az esetre,ha esetleg valaki felismerne minket. Még el is hittük,hogy nem fog minket senki felismerni,vagy csak nem jön ide senki.

Na igen,ez az elképzelés sem jött be. Amint lerendeztünk pár rajongót viszont tényleg ünnepelni szerettünk volna,így Justin őröket kért a kis helyiség bejáratához. Kinyitott egy üveg pezsgőt,öntött nekünk és magának is,majd koccintottunk a jövőre.

Millió meg egy téma jött fel,pláne mikor már a pezsgő elfogyott és már a harmadik üveg bort ittuk. Nem igazán voltunk képben,de azért nem is lassítottunk. Előtérbe került a költözés téma. Justin felajánlotta Sabrinának, hogy ha úgy gondolja nem muszáj saját kecót keresnie,szívesen elszállásolja.

Kiveséztük a paparazzi témát is. Aztán még egy-két téma feljött,majd úgy  gondoltuk hajnali 4kor,hogy ideje menni.

🤗🤗🤗

Láttam már számtalan szerelmespárt. Láttam olyan párt,akik a telefonon lógtak,láttam a félénk típust, a merész,belevaló típusú párt,láttam olyanokat is akik a nyilvánosság előtt nyalaták-falták egymást és vannak azok a párok,akik boldogan kézenfogva sétálgatnak. Mi Justinnal ezek közül egyikbe sem tartoztunk.
Bár mi is sétáltunk már nyugisan, kézenfogva de mégsem igazán mondanám hogy abba a kategóriába tartozunk. Igazából két hónap alatt több mindent kibírt/túlélt a kapcsolatunk amit egyes párok évek múlva tapasztalnak csak meg, esetlegesen le sem bírják győzni a problémákat.

Minket szétakart választani a média, a rajongók,az exek, az ex barátok,sőt, még azt kell mondjam az univerzum is. Nem vagyok az a "Univerzum így akarta" fajta lány,de igencsak próbára tette a kapcsolatunkat minden és mindenki. Biztosan emlékeztek a hullámvölgyeinkre. De hát,ezek nélkül nincs is kapcsolat. A lényeg,hogy a végén mindig minden jó lesz. Ennyi számít csak. Nekünk még hátra van a nagyja. És tiszta szívemből kívánom nektek,hogy ti is érezhessétek azt a szerelmet amit én érzek. Mert ennél tényleg nincs jobb.

Még csak most kezdődik igazán a közös életünk. Holnap költözés. Velünk tartotok még utóljára?

Éééés,ez volt az utolsó előtti rész, srácok. Még lesz egy epilógus ami ad egy szép befejezést a történetnek hogy kerek legyen.:) Remélem élveztétek. Most pedig,még légyszi ne lépjetek el, szeretnék tartani egy szavazást. A következő Fanfictionnal kapcsolatnam.

Milyen fanfictiont szeretnétek olvasni,miután ezt lezártuk?

-Justin Bieber

Vagy

-Justin Bieber vs Shawn Mendes (szerelmi háromszög)

Mindkettőre rengeteg ötletem van, a döntés viszont a ti kezetekben van,így kérlek kommentben szavazzatok:) #Justin vagy #JustinvsShawn

Kérlek szavazzatok és amelyik több voksot kap,az nyer. Szavazzatok,puszii💜💜

No Sense - [ Justin Bieber FF. ]Where stories live. Discover now