Tizenkettő

815 37 3
                                    

-Te is hiányoztál nekem!  - bújtam karjai közé. Három nap telt el mióta utóljára láttam és ez a 72 óra is tönkretett. Mi lessz,ha hetekig nem fogom látni? Belegondolni sem merek!

-Mennem kell,a koncert után találkozunk kicsim! - nyomott egy gyors csókot a számra,majd rohant átöltözni.

A színpad mellől néztem végig a koncertet. Elképesztő volt. Az a sok energia,amit Justin beleöl ezekbe a koncertekbe,valami hihetetlen. Az pedig,hogy ezt mind mosolyogva teszi, mégha hulla is,azt mutatja mennyire is szereti a rajongóit és hogy bármit megtenne értük.

-Most pedig srácok,kicsit felkavarva a koncertet,egy különleges személynek szeretnék előadni egy különleges számot. - mondta a mikrofonba Justin. Kivittek a színpad közepére egy széket,aztán Justin elindult felém, karon ragadott és kivezetett a színpadon elhelyezett székre. A közönség tombolt,a szívem majd kiugrott a helyéről,Justin pedig elkezdte énekelni a One less lonely girl-t. Odajött hozzám,megfogta a kezem és nekem énekelte a dalt. Nem tudtam,hogy sírjak vagy nevessek a meglepettségtől. Hihetetlen aranyos volt Justin. A dal végén pedig egy virágcsokrot kaptam tőle,majd hogy fokozza a hatalmas ovációt amit kapott,még meg is csókolt. A rajongói, a firkászok,mindenki előtt aki ott volt.  Ez úttal nem érdekeltek sem a kamerák,sem a tömeg. Csakis Justin.
-Az én csodálatos barátnőm,Beka Mitchell! - "mutatott be" engem a tömegnek.

Justin kivezetett a színpadról vissza az eddigi "helyemre", majd elénekelte a Sorryt és elköszönt a rajongóktól. Miután a koncertnek vége lett, Justin odajött hozzám és magával húzott az öltözőjébe.

-Mondtam már,hogy mennyire szeretlek? - kérdezte,majd megcsókolt. Hosszú,lágy csók volt az. Ezek után pedig elkezdte levenni a vizes ruháját.

-Őmm...Justin mit csinálsz? - kérdeztem furcsán nézve rá.

-Átöltözöm. - nevetett édesen és az édes mosoly mellé egy fehér Calvin Klein boxer is társult. Helyesbítek, csak az. Fehér. Vizes. Khmm... - Előre szólok,hogy ez is lekerül. - mutatott az alsójára. - De persze engem nem zavarna ha kíváncsi lennél! - kacsintott.

-Szólj ha kész vagy! - nevettem és elfordultam.

-Komolyan nem zavarna. - állt a hátam mögé,ezt suttogva és a vízes kezével a vállam simogatta. Bőröm bizseregni kezdett az érintésére a pulzusom pedig azonnal az egekbe szökött. - De nem siettetek semmit. - puszilt a fülem mögé lágyan. Elveszi az eszem! Esküszöm!

Sikerült végig szenvednem amíg Justin felöltözött egy nem csurom vizes ruhába. (((Sorry az utolsó szám a koncerteken és ott vizes lessz,nem kicsit. Tudjátok😂 szerk. megj.)))

Aztán pedig Justin sofőre elvitt minket Justin egyik ott levő házába. Szép nagy ház,krémszínű falakkal,nagy udvarral és kinti medencével.

-Mit szeretnél csinálni? - ölelte át hátulról a derekam.

-Nem vagy fáradt? - fordultam hozzá.

-De. De mivel te itt vagy,nincs semmi ami fontosabb lenne. - csókolt meg.

-Édes vagy.

-Tudom. - vigyorgott.

-Jut eszembe,hová rakhatnám fel a telefonom töltőre? Le van merülve. - halásztam elő a táskámból.

-Az emeleten van a szobám. - vezetett fel Justin.

-Lejjebn nincs konektor? - nevettem.

-De van. - mondta,majd mikor felértünk a lépcsőn,kinyitotta nekem Justin a szoba ajtót. Waow!! Fehér színű falak,fekete bútorokkal, LCD TVvel és mindennel ami kell.

No Sense - [ Justin Bieber FF. ]Where stories live. Discover now