Öt

1K 44 4
                                    

Mint minden jó pillanatnak, a mi pillanatunknak is vége szakadt. Bementünk a szobába és minden visszatért a régi kerékvágásba. Én az ágyon ülve nyomkodtam a telefonom, Justin pedig a fotelban kecmeregve csinálta ugyanazt amit én.

-Olvastad? - kérdezett Justin.

-Nem. Mit? - kérdeztem, majd Justin kezembe adta a telefonját.

JUSTIN BIEBER EGY TITOKZATOS LÁNY KÍSÉRETÉBEN SÉTÁLGATOTT LONDON UTCÁIN.

Pár órája kaptuk lencsevégre Justin Biebert, amint kilépett London egyik leghíresebb beltéri strandjából, egy titokzatos lány kíséretében. Bár a kérdéseinkre nem válaszoltak, még is okunk van feltételezni hogy Ők ketten egy párt alkotnak.

A What Do You Mean énekesére újra rátalált a szerelem?

*Kép csatolva rólunk*

Napi kérdésünk : Szerintetek Justin és a titokzatos lány között milyen viszony lehet?

Semmilyen 12%
Baráti 31%
Szerelmi 57%

Cikket írta : Hollywood_Life

-Hát ez full jó. Egy óra telt el maximum és már is beindult a találgatás. - adtam vissza morogva Justinnak a telefont.

-Ráadásul kapom folyton az üzeneteket.

⭕⭕⭕

-Figyelj csak, lesz este egy koncertem. Lenne kedved eljönni? - kérdezte Justin nem kertelve.

-Ma este? - kérdeztem meglepődve.

-Igen. Szóval?

-Nem hinném hogy jó ötlet lenne. - utasítottam el.

-Értem. Oké. De ha meggondolnád magad, az asztalon hagyok egy jegyet. - tette le az asztalra. - Akkor ha nem jössz, jó éjszakát és majd holnap találkozunk. - ment el.

Ciki volt ez az egész. Átgondoltam legalább 100x és mindig arra jutottam hogy hiba lenne elmenni erre a koncertre. Végül öltözködni kezdetem. Felvettem egy fekete testre simuló hátul csipkés ruhát, tekertem pár laza göndör tincset a hajamba, sminkeltem egy keveset és hívtam egy taxit. Meggyőződtem róla hogy elraktam a jegyem, a telefonom és a pénztárcám, majd észrevétlenül lesurrantam a kijárathoz, a kijáratnál pedig az egész észrevétlenül lelépek tervem fuccsba ment. Odakint rengeteg ész nélkül fényképezőt kattogtató paparazzi állt és amikor kiléptem az ajtón megállás nélkül fényképeztek. A taxi dudált, én pedig beszálltam. Tudtam hogy ez a legroszabb dolog amit tehettem, de valahogy mégis úgy éreztem ott a helyem a koncerten.

Kis kocsikázás után végül odaértem a stadionhoz ami előtt rengeteg ember gyülekezett, arra várva hogy bejussanak kedvencük koncertjére. Én is beálltam a sorba, majd elővettem a jegyemet. Hirtelen a sötét estét fények világították be. Ezek a fények pedig a paparazzik kamerájának vakujai voltak. Mindenki a fény irányába fordult. Selena Gomez szállt ki az autóból és beállt mögém a sorba. Most szórakoznak velem??! Barna tincsei egyenesen csillogtak fekete kabátja vállán. Egyszerű fekete magassarkút viselt, és egy az enyémhez hasonló testre simuló ruhát, amit még eltakart fekete hosszított kabátja. Arcán nem volt sok smink, de így is gyönyörű volt! Túlságosan is. Háát, ezzel semmiképp nem versenyezhetek! Jöttem rá az egyértelműre. Ha valaki választhatna köztem és Selena Gomez között, hülye lenne engem választani. Még én sem választanám magamat.

No Sense - [ Justin Bieber FF. ]Where stories live. Discover now