Yine aynı ortam. Ders çalışanlar, kızların eteğine bakmaya çalışan ergen erkekler, grubun popüler grubuna yanaşmaya çalışan kızlar, ben gibi umursamazlar ve okulun popüler erkekleri.
Popüler erkekler 7 kişiydi. Kim Seokjin, kısaca Jin, sınıfta kalmış bir öğrenci bu nedenle de sınıfın en büyüğü ama çocuk gibi. Okulun en yakışıklısı diyor kendine, yakışıklıda zaten.
Kim Namjoon, en akıllıları, tüm okulun en akıllısı. Gamzesi ile bütün kızları büyülüyor.
Jung Hoseok, grup arkadaşları ona at tipli diyor fakat o öldürücü bir cazibeye sahip.
Min Yoongi, basketbol takımı başkanı. Aralarında en huysuzu, uyku onun için en önemli şeydir.
Park Jimin, okulun play boy'u, 6 kızı aynı anda kullanması ile ünlü. Fakat aslında bebek gibi bir kişilikte.
Kim Taehyung, grubun saf çocuğu. Uzayda tavşanların varlığına inanıyor. Saflığı kızları kendine çekiyor. Fakat tek sevdiği bir kız var en yakın arkadaşım Hoona.
Ve Jeon Jungkook, onu nasıl tanımlayacağımı bilmiyorum. Her şeyde iyi. Şirin tipte fakat gücü şirin değil. Okuldaki kızların çoğu onu sever. O ise kızlarla pek muhattap olmaz. Genellikle müzik dinler.
Ben, Cho na. Sınıfın sessiz kızıyım. Kimseyle konuşmam, yakın arkadaşlarım hariç. Utangaç, içine kapanık biriyim. Tenefüslere çıkmaz genellikle müzik dinlerim.
Sesimi duyan 4 kişi falan anca vardır.
Fakat akşamları pek de sıradan değilim. Bir sitede canlı yayın yapıp şarkı söylüyorum,maske ile. Bu şekilde utanmıyorum , sessiz dünyamda tek sesim bu olaydı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Girl ♡ ~Jeon Jungkook
FanfictionOkulun popüler grubunda Jungkook ile Maskeli kız'ın hikayesi.