Günlerim hep aynı ilerliyordu bir süredir, işe gidip köpeklerle ve diğer hayvanlarla ilgilenip bazen de bizimkiler ile buluşuyordum.
Jinhwan 'ın sevgilisi ile tanışmıştım, benimle yaşıttı, güzeldi ayrıca çok da tatlıydı.
Bana benziyordu, adlarımız bile benziyordu aslında onun adı Cho ri' ydi. Beni ilk gördüğünde şaşırıp daha sonra aşırı mutlu olmuştu. Uzun zamandır beni tanıyormuş gibi davranıyordu aslında bu özelliği güzeldi.
Birlikte bir şeyler içerken Jinhwan içeri birkaç işini halletmeye gitti bizde o sırada konuşmaya başladık.
"Neden çalışıyorsun burda?"
"Ödemem gereken birkaç şey var o yüzden."
"Ailen vermiyor mu parasını?"
"Annem ve babam ayrıldı, yani tam ayrılmadılar ama babam evden ayrıldı, para veriyor fakat onlar anca temel şeylere gidiyor. O da haklı parasını başka yerlere de harcaması lazım."
"Nereye? Çok mu soru sordum? Özür dilerim istersen cevaplama."
"Ah, hayır sorun değil. Başka bir ailesi varmış oraya da para vermesi lazım sonuçta."
"Nefret ediyor musun o ailesinden?"
"Hayır."
"Oh sevindim."
Neden diye soracağım sırada Jinhwan içeri girdi ve konuşmamız bölündü, mesaim bittiği için eve gitmek için çantamı aldım her zamanki gibi Jungkook bekliyordu beni.
"Hiç işin yok mu?"
"İşim sensin."
"Yalancı."
Gülüp elimi tuttu ve yürümeye başladık.
"Günü nasıldı?"
"Güzel, yorucu. Jinhwan'ın sevgilisi ile tanıştım. Değişik biri ailem hakkında bir şeyler sordu."
"Garip, bir amacı olmasa sormazdı."
"Ne amacı olacak ki?"
"Bilmiyorum. Özledim seni, uzun zamandır tam anlamıyla vakit geçiremedik."
"Bende özledim, merak etme haftaya tümden izinliyim. Kapalı olacakmışız, Jinhwan'ın işleri varmış diğerleri de tatilde bir ben vardım zaten o yüzden gerek yok."
"Verilen evcil hayvanlar ne olacak?"
"Zaten birkaç tane vardılar, sahipleride bu hafta alıyor."
"Anladım. O zaman şimdiden plan yapalım."
"Tamam diğerine de söyleyelim."
Jungkook sessizce sadece kafa sallayıp yürümeyr devam etmişti, dudağını büzdüğü için bir şeyler olduğu belliydi,
"Ne oldu?"
"Bir kez de tek bir şeyler yapsak? Ne zaman çıksak yanımızda diğerleri var, bir rahat bırkmıyorlar. Jimin Hayoung ile arasını yapman için peşinden ayrılmıyor, Yoongi desen her an yanında, Jin ve Namjoon en sessiz sen olduğun için gelip seninle diğerlerinin çok konuştukları hakkında konuşuyorlar ben ise bir köşede izliyorum sadece. "
Bu halleri hoşuma gitmişti, kıskançlığını anlatırken sinirli oluyordu, sinirli olunca da düzgün cümle kuramıyordu.
" Kıskandın mı sen? "
" Evet, kıskanamam mı? "
" Kıskanırsın, bende kıskanırım. "
" O zaman tek başımıza bir şeyler yapacağız. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Girl ♡ ~Jeon Jungkook
FanfictionOkulun popüler grubunda Jungkook ile Maskeli kız'ın hikayesi.