Olaylardan Jungkook'a bahsettiğimde yardım etmek istemişti, ben ise o yardımı manevi açıdan yapmasını istemiştim. Kızlara sadece sıkıldığım için çalışmak istediğimi söyledim çünkü Hoona kesinlikle yardım etmek isteyecekti, çok çalışmama gerek yoktu zaten Chan 'ın ihtacı olan şeyleri halletsem yeterliydi, en azından benim planım buydu.
İş aramaya çıktığımızda çok konuşmuyorduk, üzgündüm ve moralim bozuktu.
"İyi bir yer bulmalıyız."
"Aynen."
İlk olarak bir Cafe' ye girdik. Cafe sahibi çok katı biriydi, ayrıca çok zorlayıcı biriydi. Açıkcası burada çalışmak istememiştim.
"Çok kaba bir adam, ne demek sevgilisi olamaz sana ne be!"
"Cidden o na ne be!"
Gülüp devam ettik, açıkcası iş bulmak hiç kolay değildi çok zordu. Bir işte çalışacaksam en azından o işe lanet etmemeliydim, sevmeliydim.
Bir sürü ilana bakıp bir yerlere gittiğimizde hep bir sorun çıktı. Katı iş adamları, sapık çalışanlar, kaba ve havalı kız çalışanlar, az para, geç mesai derken hiçbir iş bana göre olmadı.
Git gide umutsuzluğa kapılmıştım, bizimkiler ile birlikte bir cafe'ye gidip oturduk, ayrılalı 1 gün olmuştu ama hepimiz yine birleşmiştik.
Biraz sohbey edip sıkıldığım için ayrıldım, Jungkook gelmek isteyince engel oldum çünkü tek kalmaya ihtiyacım vardı.
Yolda yürürken bir ilan dikkatimi çekti, bir hayvan bakma barınağı türünde bir yerin ilanıydı.
İlanda bir eleman arandığı yazıyordu, hayvanları severdim bir aralar korkum olsa da onu yenmiştim, maaşı da oldukça iyiydi ayrıca adres şu an olduğum yere yakındı.
İlanda yazan dükkana geldiğimde şirin görüntüsü dikkatimi çekti, birkaç kız vardı dışarıda beni görünce selamladılar.
"Hayvanınız mı vardı?"
"Ah, hayır. İlan için gelmiştim. Burası tam olarak ne? "
"Anladım, burası genellikle tatile giden zenginlerin hayvanlarını bıraktığı bir yer, yani bizde bakıcılarız. Bu arada ben Lee hi."
"Oh anladım. Bende Cho na, memnun oldum."
"Bende. İçeri geç orda biri daha var o sana yardımcı olur."
Gülümseyip köpekleri geçerek merdivenden çıktım. İçeri girer girmez birsürü köpek üstüme gelmeye başladı gülümseyip etrafa bakındım ve bir kişi gördüm. Elindeki köpeğe odaklanmış hiç kapıya bakmıyordu.
Sonunda bakıp gülümsedi," Merhaba, evcil hayvanınızı getirdiğinizi hatırlamıyorum, ne için gelmişiniz.?"
"İlan için."
"Ah sonunda biri geldi, merhaba ben Jinhwan kısaca Jinan diyebilirsin."
"Bende Cho na."
-
Bir süre iş hakkında konuşmuştuk, hiç böyle bir yerde çalışmadığımı söylediğimde olumsuz tepki vereceğini sanmıştım ama gayet olumluydu.
Benden 4 yaş büyüktü, normalde veterinerlik okumuş fakat böyle bir mekan açmış.
Boyu benden kısaydı bu onu baya şirin yapıyordu bence, birde kalp şeklinde bir beni vardı.
Hemen Jungkook'u arayıp iş bulduğumu söylemiştim, benden çok sevinmişti.
Ordakileri anlattığımda Jinan'dan bahsedince hafif kıskançlık yapsa da sevgilisi olduğunu söylediğimde rahatlamıştı.
Evet sevgilisi varmış , bir tür sorunları olduğu belli daha arkadaş bile olmadığım için tabi ki sormamıştım.
Eve gidip hemen uyumuştum.
-
Sabah rahat bir şeyler giyip aşağıya indim, Jungkook bekliyordu, yanağını öpüp yürümeye başladık.
Yol boyunca konuştuk durduk ve en sonunda vardık.
Jinhwan erken gel bir şeyleri öğretmenliyim demişti, içeri girip Jinhwan 'a selam verdim ve Jungkook'u tanıttım.
"Günaydın, bu sevgilim Jungkook."
Tanıştıkları zaman Jungkook daha da rahatlamıştı.
Jungkook gittiği zaman bana ne yapmam gerektiğini öğretiyordu.
"Tuvaletlerini burdaki bezlerr yaparlar senin söylemene gerek yok, ayrıca mamalarda şuradaki dolapta. Her köpeğin hakkında bilmen herekenler duvardaki panolarda asılı, hepsinin tasmasından bulabilirsin adlarını. Çok büyük olanlardan korkma onlar asıl en sakinleridir. Ayrıca kedileri çok az getirirler kediler için özel bir oda var. Yukarı da da başka hayvanlar var onlarda aynı şekilde panolarda yazılı, dış kapıyı içerden kilitle dışarı çıkabilirler. Şimdilik bilmeb gerekenler bunlar. Ha unuttum, bazen buraya bir günlük evlerine de gidebiliriz haberin olsun, birkaç saatliğine yani. "
" Anladım. Sen ve diğerleri hep burda mısınız? "
" Benim evim burası, yani burda kalıyorum, Hanbin diğer çalışanda bazen burda yanımda kalıyor, kızlar kendi evlerinde tabiki. "
" Anladım. "
Hayvanların yemeğimi verip onlarla oynadım. Zamanın ne kadar hızlı geçtiğini anlamadım bile akşam olmuştu hemen.
Jungkook arayıp ne zaman çıkacağımı sordu, şimdi dediğimde hemen hızlıca gelmişti.
Hanbin ve Suhyun ile tanışamamıştım, Lee hi ve Jinhwan 'a gittiğimi söylerken Jinhwan ilk gün maaşımı vermişti, teşekkür edip çıktım.
"Cidden baya veriyor."
"Ama hak ettim, hayvanlar çok hareketli."
"Aferim sevgilime."
Eve çıkıp parayı küçük tahta kutuma koyup duşa girdim ve yattım, gerçekten yorulmuştum.
--------------------------------------------------
Yazacak bir şey bulamıyorum, iyice saçmaladı muhtemelen yakında final yaparım.
Bu arada Jinhwan 'a merhaba deyin, bu aralar buna taktım, çok şirin ya
Özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Girl ♡ ~Jeon Jungkook
FanfictionOkulun popüler grubunda Jungkook ile Maskeli kız'ın hikayesi.