4

13.8K 919 318
                                    

' Kızım  dünki yayını izledim harikaydınız. Çıksanıza siz. ''

''Hayoung o bir insanlarka konuşsun önce de sonra çıksın birileriyle. ''

''Ah neyse susun sizinkiler geliyor. ''

''Seninki de var artık. ''

Kafamı sıraya koyup seslerini dinledim.

''Selam kızlar, sana da selam Cho na.  ''

Yüzümü kaldırıp gülümsedim. Jin gelip sırama önümdeki sıraya oturdu ve bana baktı, dikkatlice.

Daha sonra Jungkook'un dürtüklemesi ile diğerlerine baktı.

Ne oldu da baktı anlamamıştım. Fakat bir şeyler olduğu belliydi.

Önüme dönüp bir şeyler karaladım, karaladığım şeye baktığımda Jungkook'tan ciddi ciddi etkilendiğimi anladım çünkü onu çizmiştim. Kiöse görmeden kadırıp çantama koyacaktım ki Yoongi 'nin bakışlarına maruz kaldım. Kafamı hafif öne eğip selam sevdim, dudakları biraz yukarı kalkınca önüme geri döndüm.

İlk dersin, ilk dakikaları o kadar sıkıcıydı ki çığlık atıp kaçasım geliyordu.

Hoca tahtaya bir soru yazdığında listeden kaldıracağını söyledi, kalbim bir maraton koşan insanla eş değerde atmaya başlamıltı.

Her zaman ki gibi tedirgin olunca dizlerimi sallayıp ellerimi eteğime sildim, hep elim terlerdi tedirginken.

Hoca listeden öğrenciyi seçip okuduğunda ölümüm gerçekleşmişti.

''Cho na? Cho na kimdi? ''

Daha hocanın bile bilmediği biriydim ben.

Sınıfta uğultular yükselince Jungkook'un sesi duyuldu.

''Saçı uzun, derstte gözlük takan, Hayoung 'un yanında, cam kenarında hocam.' '

Saol be Jungkook.

''Şimdi anladım, hep dersimde uyuyan öğrencisin sen. Bu konuyu da bilmiyorsun muhtmelen değil mi? ''

Konuşsam ne kaybederim ki?

Hem gerçekte sesim daha farklıydı, ama yok konuşmak için daha çok gencim. Ne diyorum ben?

''Gel bakalım. ''

Tahtaya çıkıp hocanın elinden kalemi alıp ona gülümsedim.

Tahtadaki soruyu bir dakika bile olmadan yapıp hocaya eğildim ve yerime geçtim.

Sınıf muhtemelen şaşırmıştı, sonuçta hiç dinlemeden yapmıştım. 

Aslında derstte hocanın anlattıklarını duyuyordum yatarken. Kafamda ritim tutarak hocanın dediklerini tekrarlıyordum böylelikle öğreniyordum.

''Yaptın diye hep uyumana gerek yok. Yüzünü yeni gördüm kızım. ''

Sınıftan bende diyen sesler yükselirken kimseyi umursamadım. Ben sınıfta gülmezdim, konuşmazdım.

Bir kere komik bir olay olduğunda güldüm ve sınıfın yarısı garip garip baktı, ben de gülebilirim ne bu ani tepki?

Ders bitiminde kafamı sıraya koydum yine. Bir süre sonra Hayoung ve Hoona 'nın gittiğini anladım. Biraz hava almak istedim, ilk defa.

Tamam aslında bizimkinlerin yanına gidip Jungkook' a bakacaktım.

Sıramdan kalkınca içeride olanlar yine tepki verdi, çıldıracağım artık.

Koridordakinler bana bakarken hiçbirine bakmadım ve ilerledim.

Dışarı çıkınca çardakta oturan bizimkinleri fark ettim ve ilerledim.

Hayoung ve Hoona beni görünce şaşırsalarda neden indiğimi anlamış olacaklar ki sırıtmaya başladılar. 

''Ooo Cho na inmiş gel. ''

Hoseok mutlulukla beni çekiştirirken Jungkook'a bakıyordu.

Kesinlikle bir şeyler vardı ve ben deli gibi merak ediyordum.

Konuşmalarını dinledim ve arasıra Jungkook'a baktım.

Bize doğru gelen Chanyeol mutlu olmamı sağlamıştı. Chanyeol benim kuzenim di.

Okulda maskeli kız olduğumu bilen 3. Kişiydi. Hep bir abi gibi olmuştu benim için, ya da ikiz gibi

Yanımıza gelip herkese selam verdi,

''Cho na gelsene. ''

Ona doğru gittim, bizimkilerden uzaklaşınca konuşmaya başladı

''Sana kötü haberim var. ''

''Ne oldu Chanyeol? ''

''Yarın nöbetcisin? ''

''Ne, ben olamam ki olmaz ya. Gelmesem ya da atlasam zaten kimse atlandığımı anlamaz. ''

''Kontrol ediyorlar. Hem nerden gelmiyorsun mal devamsızlığın bitti. Hele bir gelme bir daha asla gelemezsin. ''

''Ne yapacağım ben o zaman. ''

''Gelirsin, yanındaki kıza dersin konuşmaları sen yap diye. ''

''O da enayi zaten kabul eder demi. ''

''Bilmiyorum ufaklık başka çare yok. ''

''Saol Chanyeol. ''

Şimdi cidden batmıştım.

Nöbetciler her şekilde konuşuyor,konuşmama şansı yok.

Ne yapacaktım ben?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Şu an bu yaşanmış bir olay kekfkdkvkd ben bizzat kendim yaşadım bunu.

Kısa oldu şarjım azaldı azıcık şarjla yazdım. Neyse umarım beğenmişsinizdir. 💕

Masked Girl ♡ ~Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin