Gecenin bu saatinde özel bölüm atmak istedim, okunur mu bilmem ama özlemişim yazmayı.
İyi geceler ❤️
Meyda ile okuyun❤️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yıllar önce bana bu durumda olacağımı söyleseler asla inanmazdım, şu an aynanın karşısında beyaz gelinliğimi düzeltiyordum.
Lisede sessiz kendi halinde takılan biriydim, tek eğlencem internette yayın açıp şarkı söylemekti ve birde Hoona ve Hayoung ile birlikte zaman geçirmekti. Daha sonra hayatımda güzel değişiklikler oldu, değiştim. Daha özgüvenli oldum ve birde hayatımın sonuna kadar yanımda olacak değerli insanlar ile yakınlaştım. Hayatımın en güzel kararı kesinlikle Jungkook ile sevgili olmamdı, tabi ki şimdi de evlenecek olmam.
Üniversiteye geçtiğimizde birçok sorun oldu, ilk senemizde bir kızın bizi ayırma çabaları ile uğramıştık, kısaca anlatayım ;
Okulda Taehyung, Hoona, Yoongi Jungkook ve ben aynı bölümdeydik. Bölümün kaynaşması için bir parti düzenlendiğinde kızın biri Jungkook'u gözüne kestirdiği gibi soluğu onun yanında almıştı. Gece boyunca bizim yanımızda dikilen kıza her dakika sinirli bakıp laf sokmuştum. En sonunda dayanamayıp Jungkook'un dudağına kendi dudağımı getirmiş sonrasında 'Bu çocuk benim sevgilim' demiştim, pekala kabul ediyorum biraz çocuksu bir davranıştı. Ilerleyen zamanlarda kız boş durmamış, biz ne zaman tartışsak soluğu Jungkook'un yanında alıyordu. Kız tam bir yılandı, insanlara böyle hakaret etmeyi sevmem fakat buna karşı iyi olamayacağım, kızın adı Chaeyeon'du. Bir senem o kızla uğraşarak geçmişti.
İkinici senemizin çoğunda birlikte değildik nedeni ise ayrılmamızdı. Chaeyeon' dan bu sene de kurtulamamış bir de üstüne daha da kötülük yapmaya başlamıştı. Her gün o kız yüzünden kavga ediyorduk en sonunda Jungkook Chaeyeon'un aklına girmesi ile arama bir mesafe koymuştu. Sakın onunla sevgili oldu sanmayın çünkü kızdan o da nefret ediyordu. Sadece benim kavgalarımdan sıkıldığı için Chaeyeon'un fikri cazip gelmişti. Hem Jungkook'a göre sadece kavgaların sonlanması için ufak bir araydı. Dediği gibi bir ara verdik, o uzaklaşmak isterse bende uzaklaşırım diye düşünüp uzaklaştım. Ama her an özlemimden ne yapacağımı bilemedim.
Jungkook beni gördüğü her an başka bir yere bakıyordu ve arkadaş ortamında konuşmuyordu, sadece çocuklar ile konuşurken mutlu halini görünce mutlu oluyordum yapacak bir şeyim yoktu. O da özlüyordu hissediyordum fakat istediği buydu, belki de bu verdiğimiz en iyi kararlardandı. Neden diye düşünürseniz belki de o zamanlar ara vermeseydik birbirimizden erken bıkacaktık ileride.
Üniversite'nin 3.senesine geldiğimizde hala barışmamıştık, Cho ri ile birlikte tatile gitmiştik ve okul başladığında Jungkook ile aramızda garip bir atmosfer olmuştu. 3.senemizde barışmamız Jungkook'un beni kıskanması ile olmuştu. Sınıfımıza June adında biri gelmişti ve ilk günden benimle aşırı ilgilenmişti, açıkcası bu saçma bir yakınlıktı. Bir kez bahçede bizimkiler ile otururken Jungkook ve ben birbirimize kaçamak bakışlar atarken June önemli bir şey söyleyeceğim diyerek beni çağırdığında Jungkook'un sinirlendiğini anlamıştım.
Bizim masamızın arkasına geçip oturduk bir anda bodoslama dalarak 'seni seviyorum, benimle çıkar mısın? ' demişti o sırada Jungkook'un bizi dinlediğine adım kadar emindim. Sırtı bize dönüktü yani bana, bir elini yumruk yapmış diğeri ile saçını geriye doğru atmıştı. June karşımda umutla bakarken ben sadece 'Üzgünüm June benim zaten sevdiğim biri var, sadece aptal kıskançlıklarım nedeni ile boğduğum sevgilimi hala seviyorum.' demiştim Jungkook'un hıh dediğini duymuştum. Daha sonra June kalkıp gitmişti ve Jungkook karşıma gelmişti, bir süre bana bakıp gülümsemiş ve özlediğim dudaklarını dudaklarıma kapatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Girl ♡ ~Jeon Jungkook
FanfictionOkulun popüler grubunda Jungkook ile Maskeli kız'ın hikayesi.