21

10.6K 674 143
                                    

Müzik ile okuyun isterseniz ~

"Şimdi sevgilisiniz demi?"

"Sonuda"

Hayoung ve Hoona'ya olanları anlattığımdan beri konuşuyorduk, geç olmuştu.

"Sevgiliyiz heralde, ben nedirden bileyim sevgili nasıl olunuyor hiç yaşamadım."

"Sen ve ben yok biz varız dedin ne demek bilmiyorum."

"Utangaç hissediyorum."

"Şirin şey."

"Bir şeyler hala belirsiz, o ve ben yani."

"Sen onu seviyorsun o da seni seviyor ne var bunda?"

"Ah, bilmiyorum."

Yastığı alıp yatakta yuvarlandım, mal gibiydim.

Geç olması nedeni ile uykum gelmişti ve yatmak için yatağın içine girmiştim.

Hala bugünü düşünüyordum, ne zaman bu denli sevmiştim hiçbir fikrim yoktu.

-

Sabah otelin yemek bölümünde kahvaltı yapmak için hazırlanıyordum, kızlar benden önce uyanıp inmiştiler bile ben ise saçımı yıkamış ve çıkmak için son olarak çantamı kontrol ediyordum.

Kapıyı açmadan önce ses duyduğum için kapı deliğinden bakmaya karar verdim.

Jungkook utangaç, endişeli ve kararsız bir şekilde kapının önünde duruyordu.

Aşırı sevimliydi, bir ileri bir geri gidip gelişleri, sıkıntı ile dudaklarını büzmesi, saçını karıştırması tam olarak şirin bir çocuk gibiydi.

Daha fazla onu orda tutmamak için açmıştım ki yüzlerimiz aşırı yakındı, eli havada kalmış bir şekilde bakıyordu.

"Aşağıya gidelim diye gelmiştim de sen de o sırada kapıyı açınca böyle bir anda şaşırdım yani neyse hazırsan inelim mi?"

Onunla yüz yüze olunca onun gözündeki yansımamı sevdiğimi anladım.

Gülümseyip kafa salladım, telaşlanınca fazla konuşup saçmalardı.

Hala tuhaf hissediyordum,onunda öyle hissettiğine emindim.

Bizimkilerin masasını ararken bir anda birine çarpmış ve hemen özür dilemiştim.

Kızın yüzüne bakınca Yoongi'nin konuştuğu - artık konuşmadığı - kız olduğunu anlamam fazla sürmemişti.

Kızda şaşırıp eğilip gitmişti, küçük burnu, iri ve parlak gözleri omu aşırı güzel gösteriyordu Yoongi neden onunla ilgilenmedi anlamıyordum.

Jungkook'un çağrışı ile kıza bakmayı kesip bizimkilerin masasına gelmiştik ki değişik gürültüler ile bizi kutlamaya başlamıştılar.

"Jungkook ilk senden hoşlandığını söylediği günden beri olacağınızı biliyordum."

"Şirin şeyler."

Jimin ve Hayoung aynı anda konuştuklarında gülümsemiştim Hayoung ise göz devirmişti.

"Sonunda benim biricik dostum ve Jungkook sevgili oldu, bıkmıştım birbirinizi uzaktan sevmenizden."

"Ya Yoongi biz uzun süredir arkadaşız ama ben dostun değilin Cho na mı dostun?"

"Evet?"

"Neyse dostun olsun zaten başka ne olacak."

"Kıskandı tavşan."

Masked Girl ♡ ~Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin