Medya ile okuyun ~
Evet bir anda nasıl değiştiğimi hiç anlamıyordum.Ben ne zaman böyle olmuştum ki?
Kızların dolduruşları ile şu an bu rahatsız edici koltukta kulağımın bir alet tarafından delinmesini bekliyordum.
Sıkıcı geçen hayatımda bir anda maskeli kız olup şarkı söylemem yetmezmiş gibi bir de o sayede birini sevip onu kaybettim, bunun acısı ile de saçma sapan şeyler ile kendimi, asıl olan beni göstermek amacıyla kendimi fark ettirmeye çalışıyordum.
Her yeri piercing ve dövme olan bu gencin - bizden büyük olduğu kaslarının kafam kadar olduğundan anladığım gencin- garip alet ile eğilip bana bakmasıyla düşüncelerime son verdim.
Aslında hep piercing istiyordum ama insanların bakışlarının üzerime yoğunlaşacağına emin olduğum için yaptırmamıştım.
Hoona'nın aniden gelip piercing yaptıralım demesi ile onlara uyup bende gelmiştim.
Okul kısa bir araya girdiği için acısının bu tatilde geçeceğini düşünerek gelmiştik.
Hoona burnuna yaptırdığı piercing 'e bakarken Hayoung dudağına yaptırdığı piercing ile resim çekinmekle meşguldu, ben ise adamın elindeki makineye odaklanmıştım.
Ürkütücü görünüyordu, kulağıma yaptıracağım piercing' in nasıl gözükeceği hakkında bir fikrim yoktu. Başlarda dilime istesem de öğrendiğim üzre uzun bir süre pipetle beslenmek gerekiyormuş ben bunu yapamazdım.
Kulağıma yaptıracağım helix piercing'inin gözükeceğine emin değildim ama yinede en iyi yer burasıydı, çünkü eğer kötü olursa kimseye göstermezdim.
Ayrıca bazen bir şey yüzünden yara kapma olayıda oluyormuş, yüzüme yaptırsam yara olduğunda kötü gözükürdü.
Adam tam 2 adet helix piercing'ini yaptığında aynadan görüntüsüne baktım, hayalimdeki gibi olmuştu.
Kızlar ile parasını ödeyip çıktığımızda benim duraklamam yüzünden kızlar da durdular, karşımdaki kuaförün camında yazan şey hoşuma gittiği için durmuştum.
Saçımı boyamak istiyordum hatta boyamaya karar vermiştim ama kuaförde yazan şey ile buna kızları da katmak istiyordum.
Bir arkadaşı ile gelene daha ucuza boyadıkları yazısını kızlara gösterince sinsice gülümsedim.
Onlar da hemen ikna olmuştular ki zaten buna hemen olur diyeceklerini biliyordum o yüzden hemen girip koltuklara oturduk.
Saçımın aralarına pembe attırdığımda Hayoung bir delilik yapıp tüm saçını pamuk şeker rengine boyattırdı.
Hoona ise kırmızı yaptığında onun güzelliği karşısında büyülendim, Taehyung'un ne tepki vereceğini bilmiyordum.
Hoona tam bir instagram delisi olduğu için saçımızın resmini çekip tek tek instagram'a attı.
Atar atmaz bildirimler gelince internetini kapatıp yola devam ettik.
Benim instagram hesabım vardı hatta baya bir takipçimde vardı ama çok resim atmıyordum.
Alışveriş merkezine girince birkaç şey aldık, Hayoung elimize aynı giysiden tutuşturunca onunda isteğini yapmış olduk.
Hava iyice kararınca bizim eve gittik.
Kız kıza bir gece geçirmek isterken kardeşimin yanımıza gelmesi ile sinirlerim bozulmuştu.
Annem ve babam yeni görüntülerimizi görünce pek bir şey dememiş sadece güzel olduğunu söylemişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Girl ♡ ~Jeon Jungkook
FanficOkulun popüler grubunda Jungkook ile Maskeli kız'ın hikayesi.