15

11.6K 1K 174
                                    

Günlerdir odamdan çıkmıyordum, kimseyle konuşmuyor, bir şeyler yemiyor, sürekli ağlıyordum. Neden?

Her türlü sorunumuz olabilir, insanız sonuçta. Her gün gülen insanların kim bilir ne sorunları vardır ama güçlü oldukları için gülümsüyorlardır, benim aksime.

Kimine göre küçük bir sorun kimine göre ise büyük, ailevi sorun.

Babamı seviyorum, bizi seviyordu, annemi seviyordu ama hepsi yalan mıydı?

Uzattım, kısaca babam annemi aldatıyormuş ve evi terk ediyor.

Tam hayatım güzel gidiyor derken neden bu oldu?

Okulda bilinmeye başlamıştım bu iyi değil ama Jungkook ile daha sık konuşup vakit geçiriyorduk.

Kim üzülmezki? Benim yaşımda bir kızı varmış ayrıca.

Odamdan çıkmamaya kararlıydım, biliyorum bencilce bir hareket bu. Annemin yanında olup ona destek olmalıyım ama destek olacağım bir durum yok çünkü zaten biliyormuş.

Çocuk gibi davrandığım için annem kızıyordu, kızların aramalarına cevap vermiyordum, geldikleri zamanda yolluyordum.

Yoongi 'nin aramalarını açmıyordum, aynı şekilde Jungkook'un kileri de.

Saat gece 23.52 olduğu zaman yataktan kalkıp dışarı bakındım, babamla küçükken o iş gezisindeyken - ki iş gezisi olayı da yalanmış - gece yatmadan önce onu arar ve ay' a bakmasını isterdim.

Huzurlu hissediyordum o zamanlar, yine ay ve yıldızlara bakarken aşağıdan bir ışık gördüm.

Biri ışık tutuyordu, ışık tutan kişi ışığı kendisine çevirince kim olduğunu anlamıştım, Jungkook.

Ne işi vardı ki burda?

''Delirdin mi? Saat - ''

''00.00"

''Evet, ne arıyorsun burda? ''

''İyi misin diye merak ettim, aşağı gelsene. ''

Üstüme ceket alıp odamın kapısını açtım, annem de, Chan da uyumuşlardı.

Dışarı çıkınca Jungkook'un bir anda sarılmasına şaşırdım, ama bir süre sonra karşılık verdim.

''Ağlama daha fazla. ''

Böyle deyince daha fazla ağladım, uzun bir süre ağlamaya devam ettim.

Biraz yürüyüş yapıp eve geri döndük.

''Teşekkür ederim, daha iyi hissediyorum. ''

''O zaman partiye geleceksin. ''

''Ne partisi? ''

''Dönem sonu partisi, benimle gel.' '

''Bakarız, iyi hissedersem gelirim ''

''İyi geceler melek sesli  ''

''İyi geceler  . ''

Gülüp odama çıktım ve yatağıma yattım, iyi ki varsın Jungkook.

Masked Girl ♡ ~Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin