26

6.9K 512 138
                                    

Sonunda tatilimin ilk günü geldiği için mutluydum, Jungkook ile planlarımız vardı, hemde tek.

Altıma mavi bir etek ve üstüme krem rengi omzu açık bir tişört giyip çantamıda alıp çıktım. Evet etek giymiştim çünkü güzel olmak istiyordum.

Çıkıp Jungkook'un elini tuttum ve yanağını öptüm, Chan'ın izlediğine emindim bı yüzden eve baktım ve yanılmamıştım dil çıkarıp Jungkook ile gitmeye başladık.

"Sinemaya gidelim ilk önce."

"Tamam ne izlesek bir fikrin var mı?"

"Bilmiyorum gidince bakarız."

-

Sinemaya vardığımızda filmlere bakıyorduk fakat çoğu sıkıcıydı,

"Sulli ve Kim soo hyun 'un filmine mi girsek?"

Jungkook sorarcasına baktığında kafamı sallayıp onayladım. Birlikte mısır ve içecek alıp yerimize oturduk.

Zaman ilerledikçe geriliyordum çünkü film baya bir değişikti, ah Jungkook.

Ben yerimde kıpırdanırken Jungkook gözlerini ekrandan ayırmıyordu, cidden erkek olduğu belli.

Filmin +19 sahnesi vardı, bildiğin yapıyorlardı yani o şeyi, ah cidden.

Kızgın bir şekilde Jungkook'a bakarken umursamıyordu bile, filmde öpüştüklerinde dudağını yalamıştı ne oluyor ya?

Tavşan gerizekalı'm hormonları ile hareket ediyordu, pekala önüme dönüp filme odaklandım.

Ah hadi ama her yeri açık ve Jungkook bakıyor!

Filmin bitmesi ile rahatça bir nefes alıp çıkmıştım. Bu film gri' nin elli tonundan beterdi be.

"Ben lavaboya gidiyorum."

Düşündüğüm şey için mi?

"Tuvalet için Cho na."

Peki.

-

Bir şeyler yemek için oturduğumuzda Jungkook pis pis gülüyordu.

"Ne var?"

"Komik ve şirinsin."

"Şirinmiş, peh."

"Öylesin."

Aklımdan bir şey geçiyordu, ama sorsam mı sormasam mı bilmiyordum yine dalga geçerdi sorarsam.

"Sor hadi."

"Düşüncelerimi mi okuyorsun."

"Sesli söylüyorsun."

Rezillik.

"Sor hadi."

"Ne tür kızlardan hoşlanırsın?"

"Senden."

"Ama filmi izlerken Sulli'den alamadın gözlerini."

"Bunu Kim Soo hyun 'un vücudunu görünce kolasını püskürten sevgilim mi diyor?"

"Gazı yüzünden oldu."

"Tabi tabi."

Onun tepsisinden patatesleri alıp yiyordum o ise sadece gülüyordu, bunu daha önceden babama yapardım.

Aklıma gelince bir yere dalıp onu düşündüm, iş seyahatleri için giderken diğer ailesine gittiğini bilmiyordum, kesin diğer kızına da prenses diyordur,hiçbir zaman prenses olmadığımı biliyordum o da kandırmıştı işte.

"Daldın yine bak patatesi düşürdün."

Gülümseyip tekrar yemeye  döndüm.

Birlikte el ele mağazayı gezerken bir çift dikkatimi çekti, bizim gibi el eleler, fakat ellerinde çift eşyası var. Açıkcası kıskanmıştım çünkü çok tatlılardı.

"Gel."

"Nereye?"

"Gel işte."

Jungkook beni bir mağzaya çekiştirdi, çift eşyaları olan bir mağza?

"Yoksa?"

"Ne alalım?"

"Yaa Jungkook seni çok seviyorum."

"Bende beni seviyorum hadi bir şeyler seç."

"Jin ile fazla takıldığın ne kadar belli."

Açıkcası tişört falan almak istemiyordum, sürekli benimle olabilecek bir şey istiyordum.

Telefon kaplarını görünce gerçekten çok hoşuma gitti.

Aynı kulaklığı paylaşan bir kız bir erkek figürleri vardı ikisi bir araya gelince görüntü tamamlanıyordu.

"Bu nasıl?"

"Güzel, alalım."

Alıp çıktığımızda mutluydum.

Biraz daha gezip eve geldiğimde telefon kabını inceleyip durdum, ve en sonunda yarın için erkenden uyudum.

--------------------------------------------------

Öyle bir film var fakat yeni vizyona girdi korede sadece bir sahnesi internete atılmış ordan bakmıştım.

Ve bir günde 2. Bölüm kısa oldu özür dilerim.

Masked Girl ♡ ~Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin