9

12.8K 922 175
                                    


Bomin, bomin, bomin...

Sabahtan beri okulun kafeteryasında oturmuş Jungkook'un sevgilisi Bomin hakkında konuşuyorduk,daha doğrusu ben sadece dinliyordum.

Sıkılmış bir şekilde etrafa bakınırken Namjoon'un sesi ile ona döndüm,

''Bomin sıkıldın mı? ''

Bana bakarak Bomin dedi, şakınlıkla ona bakarkeb o özür dilemeye başlamıştı bile

' 'Özür dilerim Cho na, yanlışlıkla dedim. ''

''Sorun değil, ben kalkıyorum. ''

Yoongi nereye diye sorduğunda gözlerim doluyordu, ağlamam saçmaydı ama engel olamıyordum. İnsanlar beni umursamayıncan, unutunca aşırı üzülüyordum.

''Kulağım ağrıyor, ilaç sürmeliyim. ''

Piercing yarasının acıdığını söyleyerek masadabn kalktım.

Tam o sırada birinin çarpması ile karşımdaki bedene baktım, daha önce görmediğim bir yüzdü. Kahverengi saçları ve bebeksi yüzü ile cidden yakışıklıydı.

''Sorry, ah özür dilerim demek istedim. Amerika 'dan geliyorumda hala tam korece konuşmaya alışamadım.' '

''Sorun değil. ''

''Müdürün odası nerde? ''

''Yukarıdaki katta ilk kapı. ''

''Teşekkür ederim bu arada ben Mark. ''

''Önemli değil ben de Cho na.' '

Mark gittiğinde masadakinlerin baktığını anlamıştım. Hiç bakmadan çıkıp gittim.

Okulun çatısına çıkıp biraz şarkı mırıldanmaya başladım, o sırada kapı kapanma sesi duyduğumda Yoongi'yi görmem ile ne yapacağımı bilemedim.

Yoongi bana o güzel diş etlerini göstererek gülümsüyordu, bir anda alkışlayıp

''Maskeli kız olman garip ama güzel. Sesin güzel Cho na, sen güzelsin, kişiliğin güzel. ''

''Teşekkür ederim, bir anda nerden çıktı bu? ''

''Bomin. O kızı kafana çok takma, Jungkook'un hala seni sevdiğine eminim. ''

''O maskeli kızı seviyor. ''

''Sanmıyorum, o kişiliğini seviyor. ''

''O sesimi seviyor. ''

''Sesin sen demek Cho na. Seni seviyor. ''

''Bilmiyorum, neyse teşekkür ederim Yoongi. Kimseye söylemezsin değil mi? ''

''Güven bana. ''

''Peki. ''

Yoongi ile uzun sohbetimizin ardından sınıfa girdik, kafamı sırama koyuo öylece düşündüm.

Jungkook'u, onu ne ara sevdiğimi...

Okul bitiminde eve gidip yatağıma uzandım, instagrama girdiğimde Jungkook ve Bomin'in resmini görür görmez çıktım ve uyudum.

-

Kalktığımda saat 18.30 olmuştu bile, telefonumu alıp bildirimlere baktım, Jin'in evinde toplanacaklarını yazdıklarında üstümü değiştirip çıktım.

Kapıyı Bomin'in açması ile gecemin iyi geçmeyeceğini anlamıştım.

------------------------------------------------

Masked Girl ♡ ~Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin