Yeni bölüm geldi 💕
Birkaç kişinin yeni bölüm istediğini görünce yazasım geldi, kısa oldu fakat anca bu kadar vaktim vardı. Medya ile okuyun 💕 umarım beğenirsiniz 💕 Bu arada Vmin Texting yazsam mı yoksa başka bir üye için bir texting mi yazsam, lütfen fikirleriniz söyleyin 💕-
Eve geldiğimde yayın açmadan yatıp uyumuştum, moralim bozuktu. Normal insanlar beni anlayamaz, sorun maskeli kız olduğumun ortaya çıkma olasılığı değildi ki. Sorun utangaçlığımdı, insanlar sanki her hareketimi eleştirecek gibiydiler, yani en azından eskiden böyleydi.Sabah kalkıp okula gittim, yine aynıydım. Bazı kızlar nöbetci olurken makyaj yapıp süsleniyorlardı, ne gerek vardı ki?
Nöbetci masasına ilerleyip oturdum. 10 dakika geçti, öğrenciler sınıflara girdi dersler başladı fakat birlikte nöbetcilik yapacağım kişi gelmedi.
Ayağa kalkıp etrafa bakındım tam o sırada biri merdivenleri koşarak çıktı. Biraz nefes alıp bekledi ve gözlerini gözlerime dikti.
''Selam, geç kaldığım için kusura bakma. Ben Yugyeom ve sende? ''
Ne diyecektim?
' 'O da Cho na, memnun olmadı. ''
Ses merdivenlerden geldiğinde Jungkook'u gördüm.
Yanımıza yaklaşıp bir bana bir de adının Yugyeom olduğunu öğrendiğim çocuğa baktı.
Benziyorlardı cidden,
''Aynı sınıfta mısınız?' '
''Evet, o konuşmayı sevmiyor o yüzden onun yerine sınıflara sen gir çık, anlaştık mı?''
' 'Anlaştık da sen neden bu kadar önemsedin kuzen? ''
Kuzen?
Cidden mi?
Şansıma sıçayım.
''Taehyung'un sevgilisinin en yakın arkadaşı, ve benim de arkadaşım. ''
''Peki şimdi hadi git dersine gir velet. ''
''Kapa çeneni Yugyeom. ''
Jungkook gittiğinde bana bakıp gülümsedi ve yerine geçti.
Yanına gidip bende oturdum ve boş boş etrafa bakındım.
''Neden konuşmuyorsun? ''
Ne desem?
Cidden ne demeliydim?
''Konuşmayı sevmiyorum. ''
İlk defa tanıdıklarım dışında biri ile konuşmuştum, hem de bu kişi Jungkook'un kuzeniydi.
Bana önce şaşkınca baktı daha sonra düşünür gibi yapıp elini şıklattı.
''Maskeli kız sensin demi? ''
Nasıl anlamıştı?
Elim titriyor ve ne diyeceğimi bilmiyordum.
''H-hayır. ''
''Yalan söyleme, o kızı Jungkook sayesinde izliyorum kesinlikle o sun. ''
''Kimseye söyleme lütfen. ''
''Merak etme sır. Vay be gerçekte daha güzelsin. ''
''Teşekkürler. ''
-
Yugyeom ile baya yakınlaşmıştım. Bana Jungkook hakkında bilgi vermişti, beni yani maskeli kızı ne kadar sevdiğinden bahsetmişti.
Yugyeom benimle aynı kafa yapısındaydı,iyi anlaşıyorduk.
Jungkook tenefüslerde aşağı inerken çok suratsızdı, normalde de pek gülmezdi fakat bugün daha değişikdi. Merak ediyordum, neden merak ettiğimi de merak ediyordum.
Hayoung ve Hoona yanıma geldiklerinde dün yayın yapmamamdan kaynaklandığını söylemiştiler fakat bence bu yüzden değildi.
Son ders olduğunda defter toplama işini Yugyeom yaptı, üzgün hissediyordum fakat elimden bir şey gelmiyordu.
''Bir kez benimle kahve içersen affederim. ''
''Ah, peki. ''
Zil çaldığında hemen çıktım, kulaklığımı takıp yolda yürüdüm.
Aklıma Jungkook geliyordu, sürekli. Ne zaman onu bu kadar düşünür olmuştum bilmiyordum.
Yolda kygo, Selena gomez It ain't me dinleyip etrafa bakındım.
Bu şarkıyı bu akşam yayında söylemeyi düşünüyordum.
Etrafa bakınırken gördüğüm şey ile duraklamıştım, içimde bir şeylerin kırıldığını hissediyordum.
Çünkü Jungkook ve bir kız öpüşüyordu. Bekledim, klişelerdeki gibi kızın zorla öptüğünü ve Jungkook'un çekileceğini düşündüm. Hata yaptım, salaktım çünkü öyle bir şey olmadı Jungkook öptükçe öptü ve daha sonra - sonunda - dudaklarını ayırıp kıza gülümsedi.
Ne zaman ona bir şeyler hissetmiştim ki?
Umursamamayı deneyerek eve doğru gittim.
-
Eve girince annemlere bir şey demeden odama çıktım.
Yemeğe çağırdılar fakat yemek istemedim.
Yayın açtım, planladığım gibi It ain't me 'yi söyledim, ve aynı şeyleri yaptım.
Tek fark bu kez beni dinleyen Jungkook yoktu ve kim bilir neler yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Girl ♡ ~Jeon Jungkook
FanfictionOkulun popüler grubunda Jungkook ile Maskeli kız'ın hikayesi.