3

16.8K 1K 707
                                    


Gözlerimi büyütüp iyice baktım. Ben?

Cidden benim bu.
Okulun sitesinde benim kanalım yayınlanmıştı. Habere tıkladım.

'Bu güzel sesli gizemli kızın okulumuzdan olduğu anlaşıldı. İnternet fenomeni olan bu kız şu sıralar bütün insanların ilgisini çekiyor. Böyle harika sese sahip bir öğrenciye sahip olmak bizim için bir onurdur.
Not:Bu öğrenci kendini bize tanıtmalı. Lütfen müzik öğretmenimizin yanına gidiniz. '

Saçmalık. Tam anlamıyla saçmalık.

Kendi kimliğimi  açıklayacak olsam neden  maske takayım?

''Ne yapacaksın?' '

''Müzik hocasının yanına gidecek misin? ''

''Gidemem. ''

Hayoung ve Hoona da ben gibi çaresizce oturuyorlardı.

''Selam kızlar. ''

Taehyung ve arkadaşları yanımıza gelince elim ayağıma dolaştı. Genellikle ben onlar ile takılmazdım. Hatta sesimi duyanı yoktur muhtemelen.

''Selam, sen? Seni daha önce gördük mü? ''

''O benim en yakın arkadaşım Cho na. Aynı sınıftayız Taehyung! ''

''Sessiz biri olduğu için görmedim. Neyse şu kızı hiç dinlediniz mi? Muhteşem. ''

''Dinledik. Cidden iyi.' '

Hayoung konuşunca diğerlerine baktım. Jin konuşmaya başladığında gözlerimi dudaklarından alamadım. Cidden güzel dudakları vardı.

''Jungkook onun en büyük takipçisi. Kızı bildiğin her an takip ediyor. Dediğine göre kızın sesi ona huzur veriyormuş.''

' 'Biz aşık olduğunu düşünüyoruz ama o hayranım diyor.' '

''Hayrandır canım sadece. ''

Hoona 'nın dediği şeye Taehyung kafasını salladı

' 'Kim hayran olduğu kişinin gözlerine, dudaklarına, ellerine boynuna dikkatlice bakar? Jungkook ne zaman kızın farklı bir özelliğini görse deliriyor. ''

''Sussanız artık. ''

Jungkook gelip konuştuğunda ona baktım. Bana bakıyordu,tam da gözlerime.

''Neyse hadi biz dışarı çıkıyoruz. Geliyor musunuz? ''

Hoona ve Hayoung tamam demiştiler. Fakat ben hala bakınıyordum.

' 'Sen gelmiyor musun Cho na? ''

Namjoon'un sorduğu soruya sadece kafamı olumsuzca salladım. Onlar da gittiler.  Fakat Jungkook çok dikkatli bakıyordu. Anlamış olamazdı değil mi?

Onlat gittikten sonra kulaklığımı takıp müzik dinledim. Daha sonra kızlar geldiğinde onlarla konuştuk.

Kapı açıldığında içeri müzik öğretmenimiz Yun girdi.

Aslında iyi biriydi. Derste genellikle enstrüman çaldırırdı.

''Çocuklar bütün sınıfları gezdik tek burası kaldı. Eğer maskeli kız buradaysa ona sadece kendini bana göstermede mecburi olmadığını söylemek istiyorum. Hiç kimse onun kim olduğunu bilmeyecek. ''

Konuşurken sık sık bana bakıyordu. Sıralar arasında gezinirken bana bir not verdi. Notu açtım.

' Sen olduğunu biliyorum. Kimseye söylemeyeceğim. Tek ben biliyorum Cho na. Yanıma gel. Kızlar ile ödev manasında gelebilirsin. '

Masked Girl ♡ ~Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin