10

11.9K 947 223
                                    

Medya ile okuyun 💕

Tamam belki Bomin o kadar kötü biri değildi, hatta bir çok ortak yönümüz vardı bu da beni şaşırtmıştı.

Uzun süre sohbet ettiğimizde Jimin elinde bir şişe ile geldi ve masaya oturdu. Bizi de yanına çağırdığında hepimiz masanın etrafına oturmuştuk.

Anladığımız kadarıyla doğruluk mu cesaret mi oynayacaktık, açıkcası istemiyordum çünkü her şey ortaya çıkabilirdi.

İtiraz etsem de kabul etmediler, bu yüzden sadece bir şeylerin ortaya çıkmaması için umut ettim içimden.

Jimin'in şişeyi çevirmesi ile içimi bir heycan kaplamıştı bile, soru kısmı Hoona'da cevap kısmı ise Taehyung da durunca sırıttım.

''Doğruluk mu cesaret mi? ''

''Doğruluk''

''Benden başka bir kıza hiç bir şey hissettin mi? Yani bir kızda hoşuna giden bir şey oldu mu hiç?' '

''Oldu. ''

''Ne oldu? ''

''Bu ikinci soruya giriyor.' '

''Ah Taehyung! ''

Taehyung şişeyi çevirdiğinde o rahatsız edici ses sinirimi bozmuştu, soru kısmı Jimin'de cevap kısmı ise Namjoon 'da durduğunda Jimin saçını geriye atarak gülümsedi.

' 'Doğruluk mu cesaret mi? ''

''Doğruluk. ''

''Bilgisayarında kaç tane belli videodan var?'' (Anlamayan olursa yoruma yazsın mdkckfkv)

''Saymadım. ''

Utana sıkıla bunu dediğinde hep bir ağızdan garip sesler çıkarmıştık.

Namjoon kızarırken Jimin'e kötü kötü bakmayı da ihmal etmiyordu.

Şişe tekrar döndüğünde soru kısmı Jin'de cevap kısmı ise Bomin de durdu.

''Cesaret diyorum Jin. ''

''Jungkook'u öp, dudağından. ''

Jin yaramaz bir çocuk gibi gülerek onları izliyordu. Ben ise önümdeki şişe ile oynuyordum.

Kafamı kaldırıp onlara baktığım sırada Bomin 'in yanındaki Yoongi bana bakıyordu, ona gülümseyip Bomin ve Jungkook'u izlemeye başladım.

Bomin Jungkook'u öpmeye çalışıyordu,sadece  çalışıyordu çünkü gariptiler. Sanki ilk öpüşmeleri gibi heycan yapmıştılar ve sürekli bana bakıyordular ya da bana öyle geliyordu.

''Bomin utanıyor, bunu yapmayacak. ''

''O zaman cezanı al Bomin. ''

Bomin bir şişe içkiyi kafasına dikince yüzünü ekşitti, tatlı görünüyordu. Bu olay cidden garipti.

-

Saatler geçmesine rağmen hala oynuyorduk ve asıl garip yanı hiç bana gelmemişti, herkes ceza alınca sarhoş olmuştu, Taehyung Hoona'yı öpmeye çalışıyordu. Jimin Hayoung 'un saçları ile oynuyordu Jin, Namjoon, Hoseok ve Yoongi iyi durumdaydı.

Bomin baya sarhoş olmuştu ve bu yüzden kenarda uyuya kalmıştı, Jungkook'u anlayamıyordum ama o da fazla içtiği için sarhoş olmuştur diye düşünüyordum.

Şişeyi çevirince ilk defa bana gelmişti, soru soran Jin 'di,

''Hadi bize şarkı söyle.''

Normal şartlarda olsak muhtemelen heycan yapar ve anlayacaklar diye korkardım fakat şu an umurunda bile değildi, zaten çoğu sabaha bunları hatırlamayacaktı bile.

Şu sıralar en sevdiğim şarkıyı açıp mırıldanmaya başladım, daha sonra elime aldığım şişe ile söylemeye devam ettim.

Bitirdiğimde yerime oturup Jungkook'a baktım, tam duymasam da melek sesli gizemli kız dediğini anlamıştım.

-------------------------------------------------

Biliyorum çok geç geldi çok özür dilerim.

Hatam varsa çok özür dilerim.

Ayrıca doğum günüm 19 nisan birazda bu yüzden aceleyle attım.

Umarım beğenmişsinizdir 💕

Masked Girl ♡ ~Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin