6

12.7K 961 222
                                    

Her zamanki gibi sınıfta tek başıma otururken kafamı sıraya koydum.

Uykum vardı, dün gece Jungkook'u ve o kızı düşünmekten uyuyamamıştım.

Kendi kendime yine onu düşünürken sınıfa Hoona ve Hayoung girdi, onlardan sonra da Jungkook'ların gürültülü girişi ile onların da girdiğini anladım.

Konuştukları konu Jungkook ve onun sevgilisiydi. Ne ara sevgili yaptı hiçbir fikrim yoktu.

Taehyung'un yanımıza geldiğini parfüm kokusundan anlamıştım, Hoona ile aynı parfümün çiftler için olanını kullanıyorlardı,aman ne şirin.

''Jungkook'un sevgilisi var. Bunu kutlamalıyız, sonunda maskeli kızdan başka birine bakabildi. ''

''Ne zaman maskeli kızı unuttu da yeni birini buldu. ''

Hoona sormak istediğim şeyi sorunca arkadaşlık bağlarımızı anladım, arkadaş senin diyemediğin şeyi demektir, en azından benim için.

''Hiç bir şekilde normal olarak konuşamayacağım birini sevmek saçmaydı, ben sadece onun sesini seviyordum . ''

Jungkook konuşunca içimde bir şeylerin kırıldığını hissettim, bu sırada hala uyku modundaydım.

Telefonu çalınca azda olsa mutlu olmuştum, çünkü hala benim söylediğim şarkı zil sesiydi.

''O arıyo, şu zil sesini de değiştirsem iyi olacak kıskanıyor çünkü. ''

Çocuklar garip sesler çıkararak mutluluklarını belli etmiştiler, en sonunda yanımızdan gittiklerinde kafamı kaldırıp kızlara baktım.

''Sen bu Jungkook'a aşık mı oldun? ''

''Bilmiyorum Hayoung, ilk defa böyle hissediyorum. Onu ilk gördüğümde bir şeyler olmuştu içimde, daha sonra olmaz diyip geçiştirdim. Kafamı sıraya koyduğumda sesini duyunca gülümsememe engel olamadım. Resimlerine bakınca içimde oluşan duygulara engel olamadım. Gün geçtikçe bilmeden ona bağlandım. Beni dinlediğini öğrenince içimdeki mutluluğu nasıl açıklayabilirim ki? İmkansızdı, şimdi daha da imkansız oldu. Galiba ben onu...  Ben onu... ''

Tamamlayamadığım şeyi Hoona ve Hayoung tamamladı,

''Seviyorsun. ''

Seviyorum.

''Hepsi senin suçun Cho na, konuşmadın. Çocuk kaç kez seninle konuşmayı denedi ama sen hep sustun, hala da susuyorsun. Konuş lütfen, kendini insanlara göster. Bu böyle devam edemez. ''

''Hoona haklı, bizim gibi ol. Biz sana hep destek olacağız. Şu site olayı ile ilgili bir süre ara ver bence.' '

''Bilmiyorum. ''

-

Okul aşırı uzun gelmişti, hele ki son dersler bir şeyler olmuştu, Jungkook'un sevgilisi gelmişti, Bomin.

Güzel, şirin, konuşkan bir kızdı. Olması gerekenden fazla konuşkandı.

Jin bile benimle yemek yerken onun gelmesi ile bir şey demeden gitmişti.

Tamam sıkıcıydım, konuşuyordum o konuşuyordu fakat böyle gitmesi de üzmüştü beni.

Tavan ile bakışırken odama kardeşimin girmesi ile dolu olan gözlerimi ona çevirdim. Dolduğunu bile kafamı yana çevirince anlamıştım. 

Kardeşimin beni ilk defa ağlarken görmesi ağlamamı şiddetlendirmişti.

Hiç kimsenin önünde ağlamazdım ben, niye böyle olmuştum şimdi.

Birini sevmek insanı değiştirir derlerdi inanmazdım, şimdi ben niye değişmiştim?

''Bir sorun mu var? ''

''Yok Chan. ''

''Olduğu belli, tipine bak neye dönmüşsün. Anlat hadi, internet gitti sıkıldım, bu fırsat kaçmaz.  ''

''Birini seviyorum, ve bu olmaz. Yani beni biliyorsun, sessiz ve görünmez biriyim o ise okulun en popülerlerinden biri. Ayrıca çıktığı biri var, yeni çıkmaya başladılar. ''

''Kim? ''

''Jeon Jungkook. ''

''Yuh sana, o çocuk senin büyük takipçindi onu nasıl elinden kaçırdın.' '

''Sessizliğim ile. ''

''Bak, daha fazla kendini göster. Konuş artık, başkaları ile takıl. Bu böyle devam etmez. ''

''Haklısın. ''

Odadan çıkmak için kapıyı açmıştı bende kafamı dizlerime koyup ağlamaya devam ediyordum ki bir anda gelip sarılması ile şaşırdım. 

Bir eli saçımda diğer eli ise sırtımdayken konuştu

''Sen hayatımda gördüğüm en güzel kızsın Noona, kendine güven ve o çocuk ile sevgili ol. Seni hep destekliyorum. Seni seviyorum Noona. ''

''Ben de seni seviyorum. ''

-

Uzunca geçen ağlama süremin ardından kameranın karşısına geçmiştim.

Maskeyi takıp yayını açtım,birsürü yorum gelmeye başladı.

''Evet arkadaşlar, bundan sonra yayın yapmaya ara veriyorum. Bir süre sadece, yine şarkı coverlayıp atarım fakat yayın yapmak zorlayıcı, umarım anlayışla karşılarsınız. ''

Yorumların çoğunda yüzünü göster diyordu, sıkıntıyla bir nefes alıp verdim

''Yüzümü gösteremem, son şarkımı söyleyeceğim. Sizi seviyorum millet. ''

Taeyeon Fine söylemem ile yayını kapattım.

Biraz daha rahat hissediyordum artık. 

'Jeon Jungkook'tan mesajınız var'

Jeon Jungkook :Bir anda ne oldu?
İyi misin?

İyiyim :
Sadece kısa bir ara veriyorum.

Jeon Jungkook : Nedeni ne?

Bir nedeni yok gibi :

Jeon Jungkook : Peki
Umarım dediğin gibi yoktur.
Şarkı at ama lütfen.

Atarım :

Artık sessiz Cho na olmayacağım.

Masked Girl ♡ ~Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin