14/ Bölüm Değil

11K 629 138
                                    

Özür dilerim bölüm değil sadece okurlarıma bir şeyler demek istiyorum.

Öhöm öhöm, nerede yaşadığınızı, kaç yaşında olduğunuzu, kim olduğunuzu bilmiyorum.

Ama yalnızca mutlu olmanızı istiyorum, hayatta bazen hiçbir şeyi umursamamak en iyisi.

Mutlaka sorunlarınız vardır, aile, okul, aşk, çevre her türlü sorununuz olabilir ama siz pes etmeyin tamam mı?

Mutlaka sizi çok seven, değer veren vardır kendinizi asla değersiz hissetmeyin, ki ben size değer veriyorum cidden.

Görünüşünüzün nasıl olduğunu umursamayın. Elbette kendinizde her şeyi sevmeyebilirsiniz ben de sevmiyorum ama siz sevmezseniz başkalarının sevmesini de beklemeyin.

Hayatta kötü şeylere değilde iyi şeylere odaklanın, sevdiğiniz şeyleri yapın.

Hayatınızda gereksiz insanları bulundurmayın.

Biri size kötü bir şey mi dedi, boşverin.
Sevdiğiniz kişi sizi sevmiyor mu, boşverin.
Ailevi sorunlarınız mı var boşverin.
Sizi mutsuz eden şeyleri boşverin, biliyorum zor hatta çok zor.

Birine olan hislerinize insanlar karışıyor mu, siz sevmeye devam edin.

Sizler mükemmelsiniz, sizler güçlüsünüz, her şeye inat mutlu olun.

Yorulduğunuzda, yaşadıklarınız artık fazla geldiğinde birine anlatmak isterseniz ben hep buradayım.

Çok büyük sorunlarınız varsa numaramı veririm, yeter ki sorununuzu çözelim ya da çözmesek bile o sorun yokmuş gibi hissedelim. 

Şimdi ne yapmayı seviyorsanız onu yapın, en sevdiğiniz müziği açıp gülümseyin

Sizi seviyorum ve size değer veriyorum 💕 İyi geceler 😘

Masked Girl ♡ ~Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin