Sabah kalktığımızdaki halimizi düşündükçe başım ağrıyor, hem kızıyor hemde gülüyordum.Jin'in evindeki gecenin sabahı hepimiz salona yığılıp kalmışız, normal bir şekilde olsak iyiydi de hiç de normal değildik.
Jungkook üstündeki tişörtü çıkarmış çıplak bir şekildeydi, Bomin jjanggu 'nun yatağına yatmış uyuyordu, ben Yoongi' nin dizinde yatıyordum o da elini saçlarıma koymuş uyuyordu.
Taehyung ve Hoona koltukta sarmaş dolaş, Jimin ve Hayoung ise nedenini bilmediğim bir şekilde koltukta yan yana sarılarak yatıyorlardı.
Namjoon, Jin ve Hoseok masaya başlarını koymuşlar yatıyorlardı.
Kalkmamıza yardımcı olan kişi ise Jin'in üst komşusuydu, kadın kapıyı çalmış fakat açan olmadığı için yedek anahtar ile içeri girmişti, tabi bizi o halde görünce baya şaşırdı, hepimiz uyanınca Yoongi'ye yandan bakıp ayağa kalktım.
Hepimiz tam anlamıyla uyanmış oturuyorduk şu an, Jin kahvaltıyı hazırlarken Bomin ve Hayoung ona yardım etmiştiler, Hayoung yardım ederken Jimin de etraflarında geziniyordu ama tek yaptığı işlerine karışmaktı.
Jungkook hala uyku sersemi gibiyken etrafa bakıyordu, arkamda bir titreşim hissedince elimi koltuğun arkasına attım.
Yoongi'nin telefonuna mesaj gelmişti, ekran kendiliğinden açılınca mesajı gördüm, yani yanlışlıkla.
Yoongi'ye telefonunu uzatıp tepkisine baktım, tepkisizdi.
''Bool kim Yoongi? ''
''Yoongi'yi uzaktan seven ufaklık. ''
''Uzaktan derken? Ve kaç yaşında da? ''
''Busan da yaşıyor, 3 yaş küçük. ''
''Çok da küçük değilmiş. ''
''Kahvaltınızı yapın çıkın artık. ''
Hafta sonunu tek geçirmek isteyen Jin kovar gibi konuşunca hemen bir şeyler yemeye başladık.
Bomin ve Jungkook arasında garip bir şeyler vardı, ya da ben öyle hissediyordum.
Jungkook söze başladığında gözümü ona diktim.
''Bomin bugün gidiyor. ''
Masadaki herkes - ben hariç - isyan edercesine sesler çıkarınca onlara baktım ve Jungkook'u dinlemeyen devam ettim.
''Bomin'in kuzenim olduğunu bilmeyen kaç kişi vardı? ''
''Ne? ''
Tabi ki de sadece ben, Hoona ve Hayoung.
''Ben aslında Jungkook'un kuzeniydim, kardeşi gibi. Bir şeylerden emin olmak için böyle bir işe giriştik. ''
''Emin oldunuz mu bari? ''
Hoona' nın sorusunu bende merak ediyordum, neyden emin olacaklardı ki?
''Olduk. ''
İkiside gülerek konuşunca göz devirip bir şeyler yemeye geri döndüm.
Şu an rol yapmak o kadar zordu ki, mutluluktan ne yapacağımı şaşırmıştım.
En sonunda yiyecekler bittiğinde gitmek için hazırlandık.
Kapıda Bomin ile vedalaşıp dışarı çıktım. Yoongi de arkamdan gelince ona baktım
''Birlikte gidelim. ''
''Bool kim? ''
''İlk başlarda normal konuşuyorduk internette, daha sonra bana bir şeyler hissetti, ki biliyorsun ben hala eski sevgilimi seviyorum. Küçük biri ergenlik hayallerini benimle kuruyor, garip biri hem onunla konuşurken rahatlıyorum hemde bazen sevgisini belli ettiğinde sinir oluyorum böyle yani. Neyse gel bir resim çekinelim,koyarsam görür belki vaz geçer benden. ''
''Seni seviyorsa zor vaz geçer, kızı üzme. ''
Yol boyu konuştuktan sonra eve geldim ve yatağıma yattım, saat daha 14.32 olunca ne yapacağımı bilemedim.
Dizimin yeni sezonuna başladım fakat Chan ile by mümkün olmadı, bir anda odama dalması pek de iyi bir haber var gib değildi.
''Okul sitesinde maskeli kız olabileceğin konuşuluyor. ''
Bir bu eksikti.
--------------------------------------------------
15 oyda yeni bölüm dedim fakat bunu da yayınlamak istedim.
40-50 kişi okuyor ama sadece 10-15 kişi oy veriyor, oy veren ve yorum yapan çok olunca yeni bölüm atasım geliyor hemen.
Tamam çok iyi yazdığımı ben de düşünmüyorum ama yine de beğenilirse hoşuma gidiyor, kendimi geliştirmeye çalışıyorum, oy verildiğinde ve yorum yapıldığında en azından biraz da olsa iyi bir iş yaptığımı düşünüyorum.
Neyse oy verip vermemek yine de size kalmış.
Oy sınırı +15, 15 vote gelince bölüm atarım, umarım beğenmişsinizdir
Bu arada çok teşekkür ederim 💕 Bu bölüm sizin gibi okuyucular için
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Girl ♡ ~Jeon Jungkook
FanfictionOkulun popüler grubunda Jungkook ile Maskeli kız'ın hikayesi.