19

10.8K 820 234
                                    

Medya 'yı dinleyin.

(Bu yazdığım yerlerin doğruluk payını bilmiyorum, yani varlar ama tam olarak yerlerini ve yazdığım gibi mi  bilmediğim için siz söylediğim gibi  düşünün kfkdkvkck)

Gece boyunca sadece onu öptüğüm anı düşündüm  ve açıkcası kapıyı kapatır kapatmaz pişman olmuştum. Bugün yüzüne nasıl bakacağımı bile bilmiyordum, bakamayıp kaçacaktım planım buydu en azından. Onu öpmekten gerçekten aşırı güzel bir duyguydu, yanağı yumuşacıktı ve çok güzel kokuyordu, ve ben bunları düşünerek ne yaptığımı bilmiyordum.

Bugün planlarımız walk of fame adıyla anılan yerlerde ünlülerin yıldızları olan bir yere gitmekti ayrıca Taehyung 'un isteği üzerinde Lunapark' a gidiyorduk.

Elime yine siyah giysilerimi almıştım ki Hayoung elimden alıp, hiç tarzım olmayan beyaz ama üstünde renkli şekilleri olan bir tulum vermişti, şirin olmuştum ama ben şirin olamazdım ki. Kendimi özel bir yere  giderken rahat giyinemeyip annesinin oyuncak bebek gibi giydirdiği kız gibi hissediyordum.

Bugün de Kira bizimle geliyordu ve sevgilisi, ikisi de arabalarıyla geldikleri için gideceğimiz yere onların arabaları ile gidecektik.

Odadan çıkıp lobiye indim, Jungkook beyaz bir tişört ve kot pantolon giymişti, ve harika gözüküyordu.

Yanlarına gittiğimde Yoongi'nin garip bakışları ile karşılaşmıştım, Jungkook gülümseyip

'' Şirin olmuşsun. '' Dediğinde şirin güldüğümü düşünerek ama muhtemelen acı çeker gibi bir yüz ifadesi ile gülümsedim.

Yoongi'nin yanına gelince tekrar bakıp güldü,

'' Çok küçük geldin gözüme. ''

'' Saçmalama. ''

Hala gülerken ileride lobide duran bir kızı görmesi ile yüz ifadesi baya değişti, kızda ona baktığında hemen kafasınu çevirdi fakat ben hala kıza bakıyordum, kız şok olmuş bir şekilde yanındakine bir şeyler söyledi ve diğer kızda buraya baktı.

Yoongi o tarafa dönmeyip bizimkiler ile konuşurken ben kıza bakıyordum, bir yerden tanıdık geliyordu fakat çıkaramıyordum.

'' O kim? ''

''Kim kim? "

" Şu görünce gözlerinin en fazla büyüme oranına ulaşmasını sağlayan kız kim? "

" Tanımıyorum. "

" Hadi gidelim "Kira' nın dediği ile ona dönünce konuşmamız kapandı ama bu konu aklımdaydı benim, soracaktım daha sonra.

" Hayoung, Cho na, Namjoon, Jin, Jungkook siz Kira'nın arabası ile gidin. Hoona, Taehyung,Jimin, Hoseok ve Yoongi sizde benim arabam ile gelin. "

Hem Jungkook'tan kaçmak için hem de Yoongi'ye hala bize bakan şaşırmış kızın kim olduğunu sormak için ben Jimin ile yer değiştirmiştim.

Jungkook'un değişik yüz ifadesi benim kafamı karıştırmıştı ama beni sevmeyen birini öpmek de garipti benim için.

-

Gideceğimiz yol boyunca Yoongi her konuyu açmaya çalışmamda konuyu kapatmıştı.

Uyuyor numarası yapıp telefonda ne yaptığına baktığımda ise kızın kim olduğunu hatırlamıştım, Bool.

Yoongi'yi seven kızdı hiç sesimi çıkarmayıp uyuyor gibi yapmaya devam ettim ve geldik.

Havanın sıcak olması beni bunaltırken kafamın yandığını hissediyordum.

Bir yerde durup sokak dansçılarını izlerken etrafıma bakındığımda Jungkook'u göremedim, yan tarafa  mal gibi bakarken bir anda kafama koyulan şapka ile arkama döndüğümde elinde dondurma olan Jungkook'u gördüm.

"Hava sıcak, sabahtan beri minik çantan ile kafanı korumaya çalışıyorsun, o çanta kafan için küçük."

Güzel, laf mı soktu yoksa iyilik mi yaptı anlayamadım.

"Sağol ya kafama da büyük demeye getirdin."

"Normal bir kafa işte, ama güzel bir kafa."

Evet sıcak kafasına geçmiş anlaşılan.

"Sen sus hindistan cevizi kafalı."

"Hatırlatmasan onu, lütfen."

"Tamam tamam."

Gülüp dondurmayı yerken havanın kararmaya başladığını fark ettik ve luna parka gitmek için arabalara geri bindik.

-

Sokaktaki tatlı atışmamızdan sonra Jungkook'un yakınında yine durmadım.

Luna parka gelip birsürü şeye bindik, kızlar bazı şeyler de kusmuş olsalar da ben çoğu şeye 2 kere bindim.

"Hadi çift şekilde şu yukarı çıkan dönme dolaba binelim."

İtiraz etmedim, etsem ne değişecek sonuçta film değil bu tepede dursun, kimle binersem bineyim manzaranın tadını çıkaracaktım.

Tabi ki Hoona ve Taehyung hemen gidip bir yere oturmuştular, Kira ve sevgilisi de gidip başka bir taneye oturdular.

Hayoung tam yanıma gelecek iken Jimin kolundan tutup götürdü.

"Gün boyunca benden kaçtın, şimdi gel benimle"

Bu teklife de hayır diyecek kadar aptal değildim.

Manzara derken ben Los Angeles 'ı kast etmiştim ama daha da güzeli Jungkook olacaktı karşımda.

Yoongi Hoseok' un ısrarları ile başka bir taneye oturdular, aynı şekilde Jin'n ısrarı ile Namjoon oturdu.

Yukarı çıkarken tek kelime bile etmedim, ara sıra bakarken yakalanıyordum.

"Pekala nasıl başlasam bilmiyorum, öncelikle benden neden kaçıyorsun, sadece bugün için demiyorum, neden hep Yoongi ile konuşuyorsun ama benimle konuşmuyorsun?"

"Bilmiyorum"

"Dürüst olayım mı? Maskeli kız olduğunu seni ilk takip ettiğim gün anladım. Sınıfta kendini kimsenin bilemdiğini sanıyordun ya ben biliyordum, seni izliyordum. Diğer kızlar gibi olmayışın hoşuma gidiyordu, hala da öyle, sen çok farklısın. İlerleyen zamanlarda bana karşı bir şeyler hissetmen için saçma sapan şeyler yaptım seni kıskandırmaya çalıştım ama hep ben kıskandım. Seninle zaman geçirdikçe daha çok hoşlandım senden ve bu hoşlantı büyüdü iyice sevdim seni. Şimdi bu dediklerime ne dersin bilmiyorum ama seni seviyorum Cho na, bana bir cevap ya da bir karşılık vermene gerek yok. Seni sensiz sevdim, böyle devam da edebilirim ama yeter ki benden uzaklaşma. "

Tam cevap verecekken makina durdu ve indi, otele gitmek için arabaya binip gitti bile, cevap verecektim gerizekalı.



Masked Girl ♡ ~Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin