"Buna nasıl cevap verebilirim bilmiyorum.Bak gözlerime iyi bak.Gözlerim gerçeği açıkça söylemiyor mu sana?"
Bu söylediklerine göre ..
"Bu olamaz Kayra !Bu asla olmamalıydı."
Ben böyle birşey yapmış olamam.Sarhoş olsam bile yapmam eminim.
"Böyle olmamalıydı.Bunu beraber yaşadık Zehra ,beraber yaşadık.Yaşanması kaçınılmaz olanı kimse engelleyemez.Biz bile.."
Gözyaşlarıma akmamaları için emir verdim.Kayra'nın gözlerinin içine baktım.
"Yalan söylüyorsun.Yalan söylüyorsun değil mi ?"
"Hayır Zehra ."
Lanet olsun ! Şu an tek istediğim ölmekti..
"Lütfen yalan söylüyorum de.."
"Pekala ben yalan söylüyorum gözlerim de söylüyor . Ya bu aşk izleri... Onlarda mı yalan söylüyor?"
Gömleğinin düğmelerini açmaya başladı.Tüm dikkatimle ona baktım.Düğmeleri açtığında gördüğüm şey karşısında gözyaşlarımı daha fazla tutamadım.Göğsünde dudak izleri vardı ve benim dün akşamki rujumun renginde.Tek yapabileceğim şey ağlamaktı..
"Ağlama lütfen.Ağlama lütfen şaka yaptım.Bunlar gerçek değil ! Bak ! Senin rujunu kullandım.Sadece çok içmiştin.Yemin ederim sadece şakaydı."
Şaka mı ? Yani hiçbirşey olmamıştı.Ben hala eski Zehra mıyım yani..
Gözyaşlarımı durduramıyordum.Kayra eliyle çenemi tuttu ve başımı yukarı doğru kaldırdı.Gözlerimin içine baktı.
"Bir kız istemeden asla ona dokunmam bunu aklından çıkartma. Zehra ."
Böyle deyince bir an duraksadım.İçimden ona sarılmak geçti.Yapmalı mıydım ?
Başımı aşağı eğdim.Alyansım hala parmağımdaydı.Kayra'nın eli dizinin üzerinde duruyordu.Ve onun alyansı da parmağındaydı.İşte bir çiftiz.Şu anda bunu düşünüyorum. Kafam dağılsın diye neler düşünüyordum..
Başımı Kayra'nın göğsüne yasladım.O da karşılık bir elini saçıma koydu ve saçlarımı okşamaya başladı.
"Ben..Teşekkür ederim."
Odada sessizlik hakimdi.Gözyaşlarım artık akmıyordu.Elimin tersiyle gözlerimin altını sildim.Başımı geri çektim ve ayaklarımı yataktan sarkıttım.Ayağa kalktığımda tekrar otursam mı diye düşündüm.Kayra'nın gömleği çok kısaydı.Nerdeyse iç çamaşırım gözüküyordu.
"Gömleğim sana çok yakıştı."
'Ya ne demezsin .'diyecektim ama vazgeçtim.Bana böyle bakmasına bir anlam vermedim.İlk defa bana böyle bakıyordu.
"Niye öyle bakıyorsun ?"
"Nasıl bakıyorum ?"
Bunu ona nasıl anlatabilirim ki ?
'Bak Kayra gözlerin sanki ne bileyim parlıyor ve masum bakıyor.İşte anladın sen ..'dersem benimle dalga geçerdi.
"Fazla insancıl ."dedim.
Ve pişman oldum.Fazla insancıl ne abi ya.Hayvancıl bakış var sanki.
"Senin kafan hala yerine gelememiş belli.Giyin ve aşağı gel ."
Çocuk haklı ne diyeyim.Arada mallık sınırlarımı zorluyorum.
Banyoya giderek yüzüme bol bol şu çarptım.Bu beni kendime getirmişti ama başım fena ağrıyordu.Banyodan çıkıp giyinme odasına girdim ve elime geçen ilk jeanı ve gömleği giydim.Eğilerek spor ayakkabıların bağcıklarını bağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu (DÜZENLENİYOR )
RomanceTesadüflerin kadere dönüşme hikayesi.. An gelir Yağmurda ıslanmaktan nefret edersin ama onunlayken eğlenceli hale gelir An gelir Sessizliğini onun huzurlu sesi bozar ve bitmeyen bir muhabbet başlar An gelir Üzüntünüz onunla buruk bir sevince dönüşü...