13.

80.8K 1.9K 77
                                    

"Efendim !"

Gözlerimi aralayıp  telefona cevap verdim.Bu saatte kim arar ki ?

"Kızım .."

Annem mi ? Bu saatte neden arasın?

"Anne ne oldu ?"

Birşey olmasa bu saatte aramazdı.

"Kızım Eren.."

Eren mi ? Ne olmuş olabilir ki ? Aklıma gelen kötü düşünceleri kovmaya çalıştım.

"Anne ne oldu Eren'e ?"

"Kızım Eren fenalaştı ve .."

"Ve ne anne ?"

Gözlerim dolmuştu.Bu ' ve 'den sonra ne geleceğini biliyordum ama birkez duymak istedim.

"Öldü ."

Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Bu olamaz değil mi ?O kadar tedavi oldu.

"Hayırr !"

Vücudumun sarsıldığını hissettim ve gözlerimi biraz araladım.Karşımda tanıdığım birisi vardı.

"İyi misin ? Ne oldu ?"

Gözlerinde endişe vardı.Çenesi kaskatı kesilmişti.Onu ilk defa böyle görüyordum.

"Ben..Kardeşim öl.."derken kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım.

Kendime hakim olamıyorum.Hıçkırıklarımı bastıramıyordum.

"Şişt sakin ol .Bak buradasın."derken beni kendine doğru çekti.Başımı göğsüne doğru yasladı.İlk defa ona karşı çıkmıyordum.

"Annem..Annemi aramalıyım."

Elini saçlarımın arasında gezdirmeye başladı.

"Saat  gecenin üçü.Sabah ararsın."

Burnumu göğsüne gömdüm ve erkeksi kokusunu içime çektim.Bunu ilk defa yapıyordum ama bu koku bana güven veriyordu..

Kendini benden ayırdı ve uzandı.Beni böyle mi bırakıyordu ?

Yüzümü ellerimin arasına aldım ve kalan gözyaşlarımı da boşaltmaya başladım.Şeker için ağlayan küçük bir kız gibiydim.

"Gel buraya başbelası."derken kolumdan çekti ve beni göğsüne  yatırdı.

Sesimi çıkarmadım.Umarım sabah bu yaptıklarıma pişman olmam.Ben beni bir yalan uğruna kullanan adamın kollarında uyuyordum.Ve kendimi güvende hissediyordum...

...

Kalkar kalkmaz ilk işim komodinin üzerindeki telefonumu elime almak oldu.Rehberden annemin ismini bulurken gözlerimi yatağın yanına çevirdim.Boştu..Boş !!

"Efendim Zehra ."

"Anne..Ben.."

Hayır ağlayamam ! Kendime hakim olmalıyım.

"Sadece seni ve Eren 'i merak ettim."

Annem derin bir nefes aldı.

"İyiyiz tatlım.Tedavi güzel ilerliyor hepsi senin sayende."

Tabi benim sayemde..Bense beni paraya muhtaç olduğum için kullanan adamın sıcak kollarında uyuyordum.

"Sevindim anne.Sizi.çok özledim."

Annemin sesinin  titrediğini hissettim.

"İzin alabilirsen birkaç günlüğüne gel yavrum."

Evcilik Oyunu (DÜZENLENİYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin