Teşekkürler !

31.7K 1.1K 116
                                    

04.01.2014 işte tam bu gün aklıma gelen evcilik oyunu kurgusunu kağıda ilk döktüğüm gün..

Bana gelen mesajlarınızın çoğunda ortak bir soru vardı.

'Böyle bir hikaye yazmak aklına nereden geldi ? Ve bu kadar okunması için ne yaptın ?"

Böyle bir hikaye yazmak..Valla ne yalan söyleyeyim ilginç bir hikayesi yok.Bir akşam aklıma pat diye geldi.Birkaç akşam kafamda tamamladığım kurgu ile düşüncelerimi kağıda aktardım.Kendime yazar diyemem.Çünkü burada gerçekten ciddi anlamda çok iyi yazanlar var..Başta hikayem hakkında tereddütlerim vardı.Olunmayacak falan gibi değil de..Biliyorsunuz zorla evlilik hakkında onlarca kitap var(Hergün birkaç tane daha çıkıyor.Hatta evcilik oyunu adında yaklaşık on kitap çıkmış şok oldum !)

Benim kitabımın da onlarla bir tutulup "Çok sıradan . Vb"şeyler söylemesiydi. AMA öyle birşey olmadı.Hatta üzerine çok güzel övgüleralldım ve hayatımda yaşayabileceğim en güzel yazarlık deneyiminin yanında birbirinden harika okuyucular kazandım.

Hepinize çok teşekkür ediyorum.Bu başarı hepimizin.. Amatörce yazdığım hikayeyi benimseyim çok güzel yorumlar yaptınız.Valla buraya ne yazsam da duygularımı ifade etsem bilemiyorum.

Evcilik oyununa hızlı bir şekilde final yaptığım sanırım birçoğunuz şaşırdınız ama herşey tadında güzel.Uzatmak istemedim ve üniversite sınavı için çalışıyorum.Ben bölüm paylaşana kadar birkaç hafta geçiyor.Bu sefer sizi bekletmiş oluyordum.

Kitaptaki kızımızın adını Destina koydum çünkü..Destina ismi gerçekten özel bir insana ait.Kendini peri olarak tanımlıyor ve çok güçlü bir kız.O her ne kadar güçsüzüm dese de bakmayın siz ona..Herşeyin iyi olacağına inanmak gerek ki öyle olsun.Tüm iyi dileklerim onunla birlikte..

İlk kitabımda bana bu kadar ilgi gösterdiğiniz için sonsuz teşekkür ederim.Sayenizde kalemime olan güvenim arttı..

Her neyse benden bu kadar canlar..Yeni bir kitap yazar mıyım ? Belki..İlgi çekici birşeyler bulursam.

BANA YAŞATTIĞINIZ BU MUTLULUK İÇİN HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM..

UMARIM SİZ DE HAYATINIZIN KAYRA'SINI BULABİLİRSİNİZ..Veya Zehra'sını .Anlarınızı yaşayacağınız insanı..

SAĞLIK VE MUTLULUK SİZİNLE OLSUN.

Saygılarımla Beyzanur K.

Evcilik Oyunu (DÜZENLENİYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin