Gözlerimi açtığımda doğrularak yatağın içine oturdum.Elimin tersi ile gözlerimi ufalarken bir an duraksadım.Başımı yana doğru çevirdim.Kayra yoktu.Hızlıca
kalkıp banyonun önünde durdum.İçeriden gelen su seslerini duyunca rahatladım.
Geri gelerek yatağın kenarına oturdum.O geceden sonra Kayra'ya ayrı bir bağlanmıştım.Onu göremediğim bir saniye bile bana bir saat gibi geliyordu.
Elimi biraz havaya kaldırarak parmağımdaki yüzüğe bakmaya başladım.Belki bir haftadır parmağımdaydı ama her bakışımda büyüleniyordum.
"Ağzını kapat şaşkın ördek !"
Başımı sesin geldiği yere çevirdim.Asıl şimdi ağzımı kapatsam iyi olacaktı.Başından göğsüne doğru akan su damlaları ile çok çekici duruyordu.
"Şaşkın ördek mi ?"
Sonunda Kayra'ya bakmayı kesip cevap verebilmiştim.Kayra önümde durdu ve elimden tutup beni ayağa kaldırdı.
"Evet ağzını kapatsan iyi olacak canım."
Elini belime koyduğu zaman irkildim.Ben de elimi onun çıplak omzuna yerleştirdim ve kulağına doğru yaklaştım.
"Bence ağzını kapatması gereken sensin ."
Ne demek istediğimi anladığında gülümsedi ve boynumu ısırdı.
"Yaa !"
"Gizli vampir güçlerin falan varsa.."
Saçlarını düzeltirken kahkaha attı.
"Vampir ? O da iyiymiş şaşkın ördek !"
"Kes şunu !"
"Neyi ?"
Tamam böyle devam edersek olay çok saçma yerlere gidecekti.Parmak uçlarıma çıkarak yanağına bir öpücük bıraktım.Konuyu değiştirsem iyi olacaktı.
"Aa Kayra annen ile görüştün mü ?"
"Evet.."
Sevgili kayinvalidem gideli dört gün olmuştu ama ben ancak soruyordum.Ne vefalı gelinim !
"Sevindim.Bugün şirkete gidecek misin canım ?"
Kayra duvardaki saate bakınca duraksadı.
"Hızlıca çıkmam gerek.Bugün çok önemli bir toplantım vardı."
Tam giyinme odasına girecekti ki geri döndü ve bana baktı.
"Beş dakika içinde hazırlayabilirsen sen de gel !"
Yani aslında 'Sen de gelmek ister misin ?'demek istemişti ama odun olunca..
Ben de hızlıca giyinme odasına girdim.Siyah kalem eteğimin üzerine krem rengi buluz giydim.Ayakkabılarımı ayağıma giyerken Kayra ile göz göze geldik.
"Beni şaşırtıyorsun hatun !"
Hayır şu an asıl şaşıran bendim.Hatun mu ?
"Hayat sürprizlerle doludur hayatım.Alışsan iyi edersin."
Kayra çarpık gülümsemesi attı ve odadan çıktı.Yerdeki çantamı aldım ve içine gerekli malzemeleri koyunca hızlıca odadan çıktım.
...
Şirket kapısından içeri girince Kayra elini belime koydu.Sanki herkes bize bakıyordu.Sanki değil gerçekten herkes bize bakıyordu.Bu şirkete bir gün hiç bu şekilde gireceğim aklıma gelmezdi.İlk girişimi hatırlıyorum da..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu (DÜZENLENİYOR )
RomanceTesadüflerin kadere dönüşme hikayesi.. An gelir Yağmurda ıslanmaktan nefret edersin ama onunlayken eğlenceli hale gelir An gelir Sessizliğini onun huzurlu sesi bozar ve bitmeyen bir muhabbet başlar An gelir Üzüntünüz onunla buruk bir sevince dönüşü...