14.

78.8K 1.9K 85
                                    

Bu dahiyane fikir aklına nereden gelmişti acaba ?Umursamaz Kayra bunun için oturup düşünmüş mü ?Sessiz kaldım.Başımı onaylamak için salladım.

"Son bir şey ..Sakın bana aşık olma.."

Bu ne demek oluyor ? Birisi açıklasa..Ben mi Kayra'ya aşık olacağım ?

Ben..Zehra..Umursamaz,laftan anlamaz oduna aşık mı olacağım..

İçimden gelen gülme hissini her ne yaptıysam bastıramadım ve kahkaha attım.Kayra'nın yüzünde ' Ne var salak ? ' der gibi bir ifade vardı.Bozuldu ama belli etmemeye çalıştı.

"Ben mi sana aşık olacağım Kayra ?"

Kayra elini saçlarının arasında gezdirdi.Çenesi kasılmıştı.

"Bekle ve gör Zehra ben uyarıyorum."

Uyarıyormuş (!) Aman ne kibarlık ! Tam ondan beklenecek davranışlar sergiliyor.

"Tamam bakalım kim kime aşık oluyor ."

Hem ben aşık olsam ne değişecek ki bu oyunda geçici bir piyonum..

Zamanım geldiğinde asıl yerime döneceğim.Kendi dünyama.Temiz,saf,zorluklar ile dolu..

"Kalkalım mı ? "

Sandalyenin üzerindeki ceketimi ve çantamı alırken ayağa ayağa kalktım.Sallana sallana Kayrayı takip etmeye başladım.

Arabaya ulaşana kadar sessizliğimi korudum.

"Teşekkür ederim."

Yüzündeki ifadeyi bozmadan,gözünü de yoldan ayırmadan bana cevap verdi.Yüzüme baksa ne olur ki..

"Bana teşekkür etme..Biliyorsun ki herşey karşılıklı."

Karşılıklı ? Benden ne yapmamı bekliyor olabilir ki..Bu söylediği...

Hastanede bana bu 'Evcilik oynamayı  sever misin ?' dediği gün hastaneye onu çağırmıştım.

"Hastane masraflarını ödediğin için teşekkür ederim."

"Teşekkür etme ! Herşey karşılıklı ."

O günü düşündüğüm zaman Kayra biraz da olsa değişmişti.Daha insancıl olmuştu (!)

"Hizmetliler izne ayrıldı.Haberin olsun gelin hanım."

Oha ! Bu şimdi mi söylenir ? Tüm iş bana mı kalacak ? Gerçi bunlar hep yaptığım işlerdi ama..

"Ne zaman dönecekler ?"

Kendimi ona göre hazırlayayım da..

"İki hafta bilemedin üç.."

O zaman artık gelin marifetlerimi kaynanama göstermem gerekir..

"Akşam yemeğine ne yapsam ki?Evde

herşey var mı ?"

Kayra bir an için gözünü yoldan ayırdı.

"Bilmiyorum..En iyisi markete gidelim."

Ana yoldan sağa döndükten sonra döndü.Bu evde ilk defa yemek yapacaktım.Kaynanam beğenir mi ?

...

"Kayra pirinç de alır mısın ?"

Bizi markette görenler evli çift (!) derler galiba..Aslında böyle görünmek için bir çaba sarf etmiyordum.

"Sanırım herşey tamam.Hadi gidelim."

Elimdeki alışveriş sepetini Kayra'ya uzattım.Zahmet olacak kocama ama neyse bir zahmet ödesin..

Evcilik Oyunu (DÜZENLENİYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin