28.

58.1K 2.3K 344
                                    

Başladığım yere geri dönmüştüm.Tüm uğraşlarıma rağmen bir sonuca varamamıştım.Yavaş yavaş yürürken aklıma birşey geldi..Bu sokağın benim için bir anlamı vardı.Bizim için bir önemi vardı.

"Kayra !"

Kayra sanki hiç sesimi duymamış gibi yürümeye devam etti.Beni duymuyor muydu ?

Adımlarımı hızlandırdığım zaman Kayra'ya yetişebildim.

Kolundan tutup kendime doğru çektim.Kayra'nın bu hamlemı beklemediği her halinden belliydi.Gözlerinin içine baktım.Bana sanki  'Ne demek istiyorsun ?'der gibi baktı.

Üzerimdeki ceketi çıkarttım ve başımının üzerinden  geçirerek ikimizi de ceketin altına aldım.Gözlerinin içine baktım.

Bunu yapmak istediğimden emin değildim.Genelde böyle şeyleri erkekler yapardı..Kalp atışlarıma aldırış etmeden Kayra'nın dudaklarına yaklaştım .

Aramızda çok az bir mesafe kalmıştı.Kayra'nın nefesini yüzümde hissedebiliyordum.Gözlerimi kapattım ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım.Dudaklarımı aramadığım zaman kendimi geriye doğru çekmeye çalıştım.Kendimi geriye doğru çekmeye çalınca beni kendine doğru çekti ve beni öpmeye devam etti.

Bu ne demek oluyordu ?

Kendimi bir kez daha geri çekmeye çalıştım ama Kayra'nın beni bırakmaya niyeti yoktu..Boğulacak gibi hissettiğim zaman Kayra beni bıraktı.

Neye uğradığımı şaşırmıştım.Yağmur

yağmaya devam ederken birlikte ıslayorduk.İkimiz de nefes nefese kalmıştık.Gözlerimin içine bakıyordu.

"Kayra .."diye fısıldadım.

Elini sağ yanağımın üzerine koydu ve okşamaya başladı.

"Kayra sen..Hatırlıyor musun ?"

Kayra ani bir hareketle elini çekti ve bana baktı.

"Neden bahsediyorsun sen ? Hatırlamam gereken birşey mi var?"

Bunlar..Şu an Kayra'yı anlayamıyordum.Gerçi kendi mi de anladığım söylenemez.

"Evet Kayra hatırlaman gereken birşeyler var.Beni..Bizi.."

Gözyaşlarım yağmur damlaları ile karışmıştı.İçimdeki boşluk giderek büyüyordu.Korkuyordum..

"Hatırlamıyorum !"

Sesi fazla ürkütücüydü.Sanırım bütün ümitlerim tükeniyordu.

"O zaman..Neden beni öptün?"

Kayra elini saçlarının arasına geçirdi ve nefesini yüzümde hissedebiliyordum.

"Bak Zehra !"derken ellerini omzuma yerleştirdi.

"Zaten şu an sana bakıyorum !"

Daha sonradan bunu söylediğim için pişman olmuştum ama..

"Seni öptüm çünkü..Sen benim karımsın değil mi ? Yani bana öyle söylemiştin..O zaman seni öpmem gayet normal olmaz mı ?"

Aklımı kaçıracaktım.Ben de beni öptüğü için beni hatırladığını sanmıştım.Ne kadar da aptalım ! Bu saçmalıkları daha fazla dinlememek için hızlı adımlarla eve doğru yürümeye başladım.

Birkaç adım attıktan sonra bahçe kapısını açtım.Dış kapıya doğru yürürken cebimden anahtarımı çıkarttım ve kapıyı açtım.

İçeri girdiğim zaman alt kattaki misafir odalarından birine girdim ve kapıyı kapattım.Kayra'nın beni rahatsız etmeyeceğinden emin olmak için kapıyı kilitledim.

Evcilik Oyunu (DÜZENLENİYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin