Babanne mi ? Allahım sen bana akıl ver.İşte şimdi köşeye sıkıştık.Bakalım Kayra Bey nasıl bir çözüm bulacak..
Elimi midemin üzerinde gezdirdim.Asuman Hanım dikkatle bana bakıyordu.Sanki birileri midemde tepiniyordu.Böyle olması onlara daha çok ümit vermez mi ?
"Öğğ !"
Kusmamak için elimi ağzıma kapattım.Kayra kolumdan sıkıca kavradı.
"Anne kızın haline bak..Sabah konuşalım."derken beni kucağına aldı.
Başımı omzuna yasladım.Bir elim midemin üzerinde iken diğer elimle de ağzımı kapattım.Ayağıyla kapıyı açtı ve beni lavobonun yanına bıraktı.İçimdekileri krozete boşaltırken bir elimle de Kayra'ya kapıyı işaret ediyordum.
"Gitsene ! "
Kayra sırtımı sıvazlamaya başladı.Bu çocuk varya !!
"Daha önce de seni kusarken gördüm ."
Daha önce ne zaman ?Neden ben hatırlamıyorum acaba ?
Elimin tersiyle ağzımı sildim ve ayağa kalktım.Ağzımda demirsi bir tat vardı.
"Ne zaman kustum ?"
Kayra suyu açtı .Elimi yüzümü yıkadıktan sonra yüzüne baktım.Cevap verseydi iyiydi.
"Kayra !"
"Bu halde bile konuşuyorsun."
Ah ! Neyse sustum.Daha konuşmayacağım..
Kapıyı açarak yatağa doğru ilerledim.Başımı yastığa koyduğum zaman kapının kapanma sesini duydum.Nereye gidiyordu bu çocuk ?
Şu an daha önemli sorunlarım var benim.Sanırım bu halim grip olacağıma işaret..Ama herkes yanlış anladı..
Kapının arasından içeriye gelen ışıkla Kayra'nın geldiğini anladım.Ayak seslerinden yanıma geldiğini anladım.
"Zehra ."derken beni hafifçe sarstı.
Gözlerimi araladım ve doğrularak yatağın içine oturdum.Elindeki tepsiyi kucağıma koydu.
"Ne bunlar ?"
"Miden için falan.."
Az önce Kayra beni mi düşünmüştü?İlaç getirmiş bir de..Tepsideki ilaçları su ile birlikte içtikten sonra Kayra'ya baktım.
"Teşekkürler.."
Kayra bu sefer sessiz kalmıştı.Elini alnıma koydu.
"Üzerini çıkar."
"Pardon ?"
Olmayan çocuğu yapmaya falan mı çalışıyor acaba ?Korkuyordum..
Bana cevap vermeden giyinme odasının kapısını açtı.Asla üzerimi çıkartmazdım!Yatağın kenarına oturduğunda elindeki kıyafetleri bana uzattı.
"Bunları bulabildim.Giy !"
He oldu canım .Sen bana öyle mal gibi bakacaksın bende üzerimi değiştireceğim.
"Arkanı dön Kayra !"
Kayra sinirli sinirli bana baksada sonunda arkasını döndü.Zorlukla üzerimdekini çıkarttım ve benim için getirdiğini giydim.O kadar şeyin arasından kendi tişörtünü getirmiş.Ayağa kalktım ve getirdiği şortu bacaklarımdan geçirdim.
"Bitti."
Arkasına döndüğü zaman ben çoktanyorganın içine girmiştim.Kayra da yanıma uzandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu (DÜZENLENİYOR )
RomanceTesadüflerin kadere dönüşme hikayesi.. An gelir Yağmurda ıslanmaktan nefret edersin ama onunlayken eğlenceli hale gelir An gelir Sessizliğini onun huzurlu sesi bozar ve bitmeyen bir muhabbet başlar An gelir Üzüntünüz onunla buruk bir sevince dönüşü...