18.(Part 1)

76.4K 1.8K 66
                                    

Gecenin karanlığında sadece ben ve o vardı..İçimde tarif edilemez duygular oluşmuştu.Kalbim yerinden çıkacak gibiydi.Bu ilk öpüşmem olduğu için ne yapacağımı bilmiyordum.Sadece öylece durdum.

Neden kendimi geri çekip ona bir tokat atmıyordum?

Sıcak dudaklarını benimkinden ayırınca gözlerinin içine baktım.Bana boş gözlerle bakıyordu.Hızla koltuktan kalktı ve yürümeye başladı.Tek yaptığım onun gidişini izlemekti.

Şimdiden pişman mı olmuştu ?Bu çok saçma ! Bana sormadan beni öpen oydu ve giden de.. Dış kapının kapanma sesini duyunca Kayra'nın dışarıya çıktığını anladım.

Neden birden kalkıp gitmişti hiçbir anlam verememiştim..Ben bunun şokunu yaşarken elim midemin üzerinde gezindi.Kendimi hiç iyi hissetmiyordum.Yavaş yavaş merdivenleri çıktım ve odama ulaştım.Yatağın örtüsünü açarak yatağa uzandım.Bir elimi Kayra'nın yastığının üzerine koydum.Bunu neden yaptım hiç bilmiyorum.Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.İşte yalnızlığımı hissettiğim bir gece.Sadece ben varım..Sadece ben..

...

Gözlerimi açtığımda elim istem dışı başıma gitti.Resmen beynim zonkluyordu.Dün gece..Birkaç kadeh içmeme rağmen sarhoş olmuştum ve..Aman tanrım!Kayra beni öpmüştü .Sonra da çekip gitmişti.Bir süre böyle kalıp düşündüm.Bu öpücük benim için ne ifade ediyor? Ya da birşey ifade ediyor mu ?

Başımı sağ tarafa çevirdim.

Kayra yanımdaydı.Sessizce yüzüne baktım.Pürüzsüz cildi ve benim dudaklarıma dokunan dudakları..

"Yüzüm eskiyecek !"

Kayra'nın sesini duyunca yorganı kafama geçirdim.Yanaklarım ateş atıyordu.Onu duymazdan gelerek eski pozisyonuma geri döndüm.

"Geveze kalk da kahvaltı hazırlayalım.Annemlerin acil Amerika'ya dönmesi

gerekiyormuş."

Nee ? Ben kendimi bu oyuna tam da hazırlamışken nasıl gidebilirler?

"Neden benim haberim yok ?"

"Şimdi oldu işte."derken yataktan kalktı ve giyinme odasına girdi.

Of ya ! Şimdi ne olacak ?Ben..Bilmiyorum hemde hiçbir şey.

Kayra'nın giyinme odasından çıkmasını bekledikten sonra bende üzerimi giyindim ve aşağı indim.

Mutfağa girdiğim zaman Kayra çoktan işe koyulmuş kahvaltı için.

"Yardım edeyim mi ?"

Kayra elindeki bıçakla tezgâhın üzerindeki yumurtaları işaret etti.

"Omlet yapabilirsin."

Yumurtaları kırıp çırptıktan sonra tabaktakileri tavaya boşalttım.

Kayra ilginç bir şekilde dünden bahsetmiyordu.Acaba unutmuş olabilir mi ?Yani ben bile hatırlıyorsam onun da hatırlaması gerekmez mi ?

"Omleti yakacaksın geveze."

Kayra'nın sesi ile irkildim ve ocağın altını kapattım.

"Sen öyle san .Bak yanmadı."

"Ama yanacaktı."

Şimdi ben yanmayacaktı desem o da inatla yanacaktı diyecekti.En iyisi susmak.

Elimdeki omleti salona götürdüm ve

masaya bıraktım.Resmen saray kahvaltısı olmuş.Hem de bunu Kayra

hazırlamıştı.

"Günaydın kızım."

Evcilik Oyunu (DÜZENLENİYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin