Jobul

2K 120 22
                                    

Hi, eu sunt Haru si am 16 ani locuiesc cu fratele meu Makoto in varsta de 25 de ani . In acest moment ma plimb pe trotuar si ma gandesc...
-Trebuie a imi gasesc un loc de munca!
-Hei pustiu te intereseaza sa lucrezi pentru sefu' nostru? Plateste bine...
-Sigur...
M-am urcat in masina si in 10 min am ajuns la o ditamai vila. Am intrat si de la etaj se auzise o voce foarte exigenta
-Matahala ai venit iar cu mana goala sau ai venit cu angajati?
-Nu domnule, am adus pe cineva!
Un domn inalt coboară scarile. Este bine imbracat si are un trabuc in gura.
-Salut, eu sunt Rin . Vreau sa stiu cati ani ai si cum te numesti!
-Aaaa...ma numesc Haru si am... ( daca ii zic ca am 16 ani am belito) am 18 ani.
-Bun, si deci vrei un job nu?
-Da , fac orice!
-Orice!!!
-Orice!
-Esti angajat!( si acum sa ma distrez)
In secunda 2 Rin ma ia pe sus ca pe un sac de cartofi si ma duce intr-o camera cu un pat mare si cu o vitrina cu diferite obiecte......stai putin alea  sunt obiecte pentru sex...aaaaaaaa asta ma violeaza
- Stai , nu !! Mmmmm! ( super mi a pus calus la gura , nu pot sa cred o sa ma violeze un necunoscut)
-Hai sa ne distram !
Rin ma intoarce cu spatele si cu un obiect din piele incepe sa ma plezneasca peste fund...ah ustura ca dracu'...la un moment dat simt un lichid in josul feselor mele , mda, e lubrifiant ...
-Si acum sa trecem al patrea mai dureroasa...
-mmmmmh!!
Nici nu apuc sa  mai zic ceva ca el intra in mine , incepe cu miscari lente, dar incepe pe parcurs cu miscari dute vino din ce in ce mai rapide. Peste 5 minute el isi da drumul in mine , ma aseaza cu fata la el si incepe sa se joace cu penisul meu care se itarise ca o piatra ... el incepe sa il maseze de sus in jos si la un moment dat incepe si il linge. Era o placere atat de mare incat vroiam sa il i a pe tot in gura si sa il mai simt inca o data in mine,ma simteam ca in al nouălea cer.
- Iti place micutule ?
-Mhm!
Se uita la  mine uimit si bam... incepe si il suge , nu mai puteam simteam cum imi dau drumul
-Haide , nu mai tine intine !
Acesta înghite tot lichidul meu alb si imi scoate calusul.
-Ai înnebunit ?????
- Ce ? Nu ti-a placut?
-Bba dda, dar ...
- O doamne acum ca ma uit mai bine la tine...... tu , tu esti minor nu ai cu sa ai 18 ani, doamne te -am violat, sm violat un copil!
-Aaaaaa.....( totul se face negru)
-Haru, Haru , trezeste-te ! Hei!

.......
Sper ca v-a placut, este prima mea carte , mai ales yaoi. Vreau sa imi spuneti parerile , si da e putin cam scurta dar capitolul urmator o sa fie mai lung.
Next la 5 voturi😊

Viol sau Iubire?/Carte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum