-Alo!
<Buna, fiule!>
-Tata, lasane in pace!
<Cum as putea sa va las cand tu mi-ai luat iubirea?>
-Nu ti am luat nici o iubire, cel pe care l-ai drogat e fratele lui Maki!
<Ha? Dar erai cu.....Nanase, cum?>
-Maki mai are un frate, Haru, cel care a raspuns....mereu ai fost asa un idiot?
<Dar e imposibil, ati fost acasa, el dormea si ul il carai....>
-Il adormise cineva, acum ne lasi dracu in pace?
<Vreu sa ne intalnim toti sa clarificam, asta nu va ramane asa, si spunei mici tale papusi sa nu mai muste, ca mi a lasat pe mana un semn de toata frumusetea.....maine in parc la 4 , inteles?>
-Bine, ne vedem.Haru inca era speriat, statea cu grnunchi la piept si plange de mai are un pic si face lac. Il iau in brate, parinteste si ii pun capul la pieptul meu, iar el luandu ma de tricou si stangandul in pumni.
-Gata , Gata , nu mai plange totul o sa fie bine, gata....il sarut pe frunte si il ridic de pe podeaua rece .
Il pun in pat in fund el fiind in continuare le pieptul meu, doamne ce inocent pare...
-Haru?
-D da Rin?
-Vrei sa facem o baie cu spuma? Hai stiu ca iti place...
-A ar fi minunat...
-Hai....
Eu dau drumul la apa calda, iar el incepe sa se dezbrace, inca i se mai observa taieturile de atunci, am fost asa un dobitoc....
-Haru, imi, imi pare rau pentru asta si imi pare sincer rau daca te am mai ranit intr un fel....
Nu termin propozitia ca Haru isi lipeste buzele de ale mele intr un sarut pasional, imi provoaca diabet pustiu. Limbile noastre erau intr un razboi , ne departam putin findca eu ramasesem fara aer
-Cat poti sa iti ti respiratia?
-In jur de 5-6 minute, depinde de situatie.
-Hai sa facem baita aia.
Ne asezam in cada eu fiind in spatele lui iar el in fata mea cu capul lipit de pieptul meu. Ma asez si eu cu capul pe umarul lui si incepe sa se joace cu degetelele mele. Deodata un gand imi aparu......peste 2 zile este ziua lui, nu pot sa cred....era sa uit complet, ce sa ii iau cadou?
-Haru ce iti doresti de ziua ta?
-Hmmmmmm, pe tine.... si o seara romantica doar noi doi, si o relatie de lunga durata, ce zici?
-S s a facut!Dupa aproape o ora de stat in baie, ni se incretisera mainile, mai mult mie, ale lui Haru erau perfecte. Ne asezam in pat si observ ca rl e am ingandurat.....
-Haru, ce ai patit?
-Ma ggandesc..
-La ce?
-La faptul ca eu voi avea 17 ani iar tu ai, da chiar cati ami ai?
-25 fac 26 peste juma de luna, si nu trebuie sa te ingrijorezi de asta, tu esti micutul meu babyboy
-Oh, bine si tu esti iubirea mea. Te iubesc...
-Si eu te iubesc Haru, hai la culcare ca maine avem intalnire cu tata....
-Ce!?
-Mai usor ca doarme Yuki!
-Oh, dar totusi, de ce nu ai zis!
-Mergem toti, tu eu Maki si Seba sa nu ne mai terorizeze , si daca te va ataca, va manca pamantu , bine?
-Bine, acum , ia ma in brate!
-Sigur ca te iau, vino aici piticanie mica....acum somn de voie
El deja adormise , vai ce scumpic e , gata Rin culcarea.#A doua zi#
Yuki pov.
Ma trezesc cu un chef maxim de alergat, las pe maine. Eu sunt o persoana foarte activa dar si cand sunt lenesa nu mai misc nici un deget.
Ma ridic si merg pentru am face rutina , e foarte frumos la Rin-san acasa, iar el e foarte dragut si Haru desigur . Mi e foame.... hai sa fac clatite! Ma apuc de copozitie si cad sa ma apuc sa le intind in tigaie se aude o voce subtite ca de copil...
-Neata Yuki-chan
-Oi, nu imi pune chan la sfarsit nu sunt chiar asa de batrana, am 19 ani tu cati ani ai?
-Mine implinesc 17 ani....
-Si nu te bucuri?
-Ba da dar....Rin e mai mare ca mine ,si eu sunt minor....
-Haru, il iubesti?
-Da!
-Pai si atunci, am citit si vazut animeuri yaoi la fel ca voi cat sa imi pun si in cap...asa ca sa nu te mai aud cu dar, ai capito?
-Da...
-Vin o aici...
Si il iau strans in brate , e ca un copil mic, inocent si adorabil.
-Rin-san ce face?
-Doarme ca purcelusul, e adorabil!
-Mmmm, vei sa il trezim ca la carte?
-Da!
-Bun, ia tigaile alea 2...
Urcam sus pe scari si deschidem usa. Rin dorme in continuare...
*sopteste*la trei, 1,2,3
Si lovim in tigai el cazand din pat
-Oi, ce e cu voi?
-Scoala Rin!#amandoi#
-Da bine , gata, ma scol. Neata Yuki, neata iubire!
-Ok, eu va las...Rin pov.
Il sarut usor pe buze si ii spun
-Esti pregatit?
-Da cred ca da....Halo, ce faceti? Cum vi se pare? Imi spuneti si mie ce parere aveti despre carte , macar sa stiu daca o mai continui, nu de alta.
Pana data viitoare ......Va pup😘😘😘P.s. sunt singura care nu se stofoaca sa invete pentru simulari?
Ca idee ....😂
CITEȘTI
Viol sau Iubire?/Carte yaoi
RomanceHaru un adolescent care se îndrăgosteste dupa o noapte "fierbinte" alaturi de Rin. ATENTIE ! CARTEA ARE GRESELI DE SCRIERE...(mi e lene sa o corectez😂)