In jur de 3 dimineata*
Haru pov.
Ma trezesc cu capul la pieptul lui Rin, offf e asa de dragut il sarut usor pe frunte dar , ce credeti , ardea mai rau ca focul. Il intind bine pe pat si il invelesc . Merg la bucatarie si aduc un bol cu apa rece si un prosop. Il pun pe frunte pentru ai scade febra, dar nimic. Incerc sa il trezesc dar nu raspunde asa ca il las sa se odihneasca . Eu ma pun cu capul pe pat si picioarele pe jos si il veghez. Insa somnul mi-o ia inainte si adorm.Dimineata*
Rin pov.Ma scol cu un prosop pe frunte partial umed. Ma uit in jur dar Haru nu e in pat.Ma dau jos dar calc pe ceva moale cand Ma uit mai atent , bam, belesc ochi cat cepele si ce sa vezi micul meu baietel dormea fara vise pe podea. Il mangai usor pe spate iar acesta sare ca ars.
- Ce cauti pe podea? Patul nu iti mai e prieten?
-Ba da dar azi noapte ai avut febra mare si nu raspundeai. Te-am ingrijit eu. De acum incolo stai imbracat in bucatarie ca altfel te ia raceala! Ai inteles?
- Da sefu' gata!
-Bun.Hai sa mancam!Ma ridic alene si mergem spre bucatarie. Mancam ce apucam , dar Haru e cam ganditor.Oare ce i so fi intamplat?
- Haru esti bine ?
-Da sunt bine.... ma doare putin capul doar atat.
-Sigur?
-Da....Haru pov.
Ma doare ingrozitor capul si deabea deabea ma tin pe picioare. Ma ridic de la masa si ma intrept spre scari. Dar se pare ca picioarele cedeaza si totul ae face negru.Rin pov.
Aud o bubuitura si ies ca ars din bucatarie . O doamne , Haru a lesinat.
-Haru , Haru trezeste-te plz!!!Nu raspunde . Il iau de pe podea in stil mireasa si il duc in camera si il infofolesc in 10 mii de paturi. Observ ca are febra si ii aduc un prosop si apa ca sa ii scada febra. Ma asez langa el si incep sa ma joc cu suvitele lui. Dar trebuie sa ma intrerupa cineva. E Matahala ..
-Alo, zi repede Matahala ca nu am timp!
<Sefu' avem probleme , cineva pe nume Makoto iti cauta jucaria , si i-am spus ca e la tine si a inceput un razboi, dar nu a tinut prea mult ca i-am dat o stanga si a lesinat.>
-Ba ori esti prost ori esti prost! Ala e fratele lui Haru , adul aici!
< OK>
-A si sa nu faci galagie ca Haru e bolnav, cred!
<Ce a patit micutul?>
-A lesinat si are capu' de zici ca-i soba!
<Bine ma pornesc spre tine>OFF saracul Haru...e asa de cute😍imi provoac diabet . Matahala stie unde e cheia asa ca sa intre singur. Adorm cu capul pe pieptul lui Haru . E asa de pufos.
Inca un capitol. Da stiu scurt dar de....
Sper ca va placut.😘😘😘
CITEȘTI
Viol sau Iubire?/Carte yaoi
Roman d'amourHaru un adolescent care se îndrăgosteste dupa o noapte "fierbinte" alaturi de Rin. ATENTIE ! CARTEA ARE GRESELI DE SCRIERE...(mi e lene sa o corectez😂)