M-ai inselat

239 24 8
                                    

Ma trezesc cu Rin in fata mea si cu fata sa foarte suparata. Dau sa ma ridic din pat dar sunt legat de acesta. Rin incepe si ranjeste diabolic. Acum are o fata daia de violator in serie. Acum observ ca are un bichi in mana.
-Rin ce se intampla?
-Vei suporta consecintele. Asta e pentru ca m ai inselat....
Si imi da cu biciul pe abdomen.
-Aaahh, Rin da nu am facut nimic.
Si imi mai arde una .
-Asta pentru ca ai plecat!
-Unde am plecat? Aaaaa
-Asta pentru ca ma iubesti!
-Aaaaahhhh Riiiiiinnnn
-Asta penru ca m ai facut sa ma indragostesc de tine, un minor, un cacat cu ochi!
Lacrimile aparusea de mult............de ce face asta? Cu ce i am gresit?
-Rrriin, ce se intampla............
.(du-te pana la capat!)
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-Haru, Haru!
-Aaaaaa!
-Haru, ce ai patit?! Esti fleasca!
Ma uit atent, a fost doar un vis. Il i au pe Rin in brate si incep sa plang.
-Rin, am avut cel mai groaznic vis de pe planeta asta.
-Ce se putea intampla asa de rau, te auzeam cum imi strigi numele (pervface)
-Ma.....bateai, cu un bichi.....
Rin facu ochii mari, mai sa ii iasa din orbite. Ma apuca de cap si mi l pune la pieptul sau. I se auzeau bataile asa de tare...
-Auzi?
-Da...
-Cat timp aceasta inima va bate , ea va bate pentu tine. Eu nu voi face aceleasi greseli in trecut, nici nu m am gandit vre o clipa sa te bat, bine ca a fost doar un vis.
-Dar parea asa de realist.... aveai o fata foarte diabolica, nici nu te recunosteam. Imi ziceai ca e vina mea ca tu te ai indragostit de mine si....
Nu mai apuc sa zic ceva ca Rin ma saruta apasat. Dar ne indepartam din cauza lipsei de oxigen.
-Gata , a trecut. Hai inapoi la somn.
-Dar unde suntem?
-La hotel. Eram foarte obositi iar tata ne a luat o camera.
-Bine.
Eu ma cuibaresc la pieptul sau, iar el ma ia strams in brate si sarutandu ma pe frunte, si soptindu mi un "Te iubesc".

Stiu ca a fost scurt dar m am chinuit mai mult sa fac acel vis. Cum vi sa parut? Mi a iesit?
Btw saptamana aceasta cred ca voi posta mai mult deoarece e saptamana "scoala altfel" , dar daca asta inseamna 3 ore de mate, romana si engleza, atunci DA.
Imi puteti da o parere?
Va pup bye bye😘😘😘😘

P.s. as mai vrea sa scriu o carte voi ce ziceti "clasa mea handiapata" sau "Tu..."

Viol sau Iubire?/Carte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum